NSA:n vastaus kansalaisaloitteeseen

Yhdysvaltojen kansallisen turvallisuuden viraston vastaus / yhteenveto- sivut uforaporteista liittyen kansalaisvaatimukseen salailun lopettamiseksi.

https://www.nsa.gov/Portals/70/documents/news-features/declassified-documents/ufo/in_camera_affadavit_yeates.pdf

Sivuilla on vastaus ja listaus erilaisista havainnoista ja raporttityypeistä lukumäärineen. Ohjeet raporttien lukemiseen ja selitteet lyhenteisiin.

NSA perustelee raporttien suttauksilla sitä että suttaamalla estetään vieraita valtoja saamaan selville USA:n kyvykkyyttä vieraiden objektien havainnointiin ja seurantaan.

Siihen liittyen myös tutkien kyvystä ja viranomaisten että tiedustelujärjestöjen kommunikointitavoista ei haluta antaa liikaa vihjeitä.

NSA ei halua paljastaa kansalaisille, miten se "pärjää" ufojen kanssa, koska sen kyvykkyys voitaisiin silloin kyseenalaistaa.

Edellä mainituista syistä NSA ei paljasta kaikkia raportteja, koska niissä voi olla "yllätyksiä".

156 raporttia, joista 115 on tiedustelujärjestöjen toimittamia. Osan raporttien lähteitä ei paljasteta. Osa on NSA:n oman kenttätutkimuksen työtä. Jotkut raporteista on "jäljitetty" ulkomailta. Raportit on jaettu tyypeittäin.

NSA teki paljon työtä vastaamalla kansalaisaloitteeseen että "emme paljasta juurikaan mitään ja isoa osaa ei ollenkaan", mutta on selkeää että myös NSA on "ufokerho" ja keskuspaikka tiedusteluorganisaatioiden uforaporteille ja tutkimukselle.

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä on nyt ehkä paikallaan huomauttaa että kyseessä on 40 vuotta vanha asia.
      Kirjoissani olen kertonut asiasta, esim. kirjassani "Tosiasioita ufoilmiöstä" josta lainaan pätkän:

      "18 marraskuuta 1980 ( CAUS ja NSA ) :

      18 marraskuuta 1980 aluetuomioistuin Columbian Washingtonissa hylkäsi
      CAUS-järjestön(Citizens Against UFO-Secrecy) vaatimuksen
      että NSA(National Security Agency) luovuttaisi 130 salaista ufoasiakirjaa.Tuomioistuimen edustajat saivat erikoisluvan tutkia NSA:n 21-sivuista motivaatiota miksi asiakirjat pitäisi edelleen salata.Maaliskuussa 1982 Korkein Oikeus asettui aluetuomioistuimen puolelle. 7)Sivu168169,64)Sivu128,73)Sivu195-196,155)Sivu91,517-523,181)Sivu 517-523,500)Sivu 300-301,569)Sivu 211, 596) Sivu 52-53, 603)Sivu 27, 605) Sivu 134, 608) Sivu 242-243, 741) Sivu 80- 81, 832) Sivu 239- 240, 890) Sivu 190- 192, 962) Sivu 147, 1118) Sivu 82- 83, 95, 1122) Sivu 82, 1151) Sivu 338, 347- 348.

      Lähde 229)puhuu 156 salaisesta dokumentista.229)Sivu 285,335)Sivu xii-xiii,
      76-77,104-105,249,336)Sivu 187-191,344)Sivu 22-23,347)Sivu 16,385)Sivu 30,491)Sivu 248,565)Sivu 194.
      Myöhemmin CAUS on jatkanut eri viranomaisten haastamista oikeuteen asiakirjojen luovuttamiseksi.61)No.3/00,Sivu 14-15,536)Sivu 619-620.
      (Katso myös tammikuu 1997)."

      • Kiitos täsmennyksistä. Tilanne salaukseen taitaa olla sama kuin ennenkin ja syytkin lienee samat, joskin naurettavat.

        USA:han kun ei ole kukaan hyökkäämässä ja maan puolustuskyky on takuulla kunnossa muita valtioita vastaan, vaikka paljastaisivat kaikki strategiansa ja veisivät viholliset vierailulle strategisesti tärkeisiin paikkoihin.

        Salailuun on muitakin syitä kuin maanpuolustukselliset. Taloudelliset, sotilaalliset, poliittiset ja uskonnolliset. Jotakinhan he arvelevat menettävänsä, jos avaavat verhot.


    • Anonyymi

      Hyvä Jumala! Herran nimessä lopettakaa tämän ihmisten harhaan johtaminen! Ei ole muuta elämää kuin mitä Jumalan luonut maahan! Tähtitieteilijä Ross on hienosti todistanut että muiden galaksien kuollut massa vaan nyt tarvitaan että universumi voi olla olemassa.

      • Anonyymi

        Totuus ei saa tulla julki, sillä uskonnon täytyy säilyä. Herramme nimessä totisesti amen amen amen hallelujaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe