Miellyttävä matkailupalsta tämä Pattayan.

Anonyymi

Oikein kirjoitus on osa hyviä tapoja, kohteliaisuuden sekä kunnioituksen että sivistyksen tunnusmerkki.

Sen sijaan ukemattomat kirjoitusvirheet ja kieliopilliset virheet viittaavat huonoon koulutukseen, välinpitämättömyyteen, laiskuuteen ja epäkunnioitukseen. 
Surkea äidinkieli ja kirjoitustaito on sama asia kuin maiskuttaisit ja röyhtäilisit ruokapöydässä tai räkisit koko ajan puhuessasi. 
Kiroilu on myös ikävä tapa ihmisille jotka eivät ilmaista itseään muutoin.

On niin mukava lukea tätä sivistyneiden Pattayan matkailijoiden sivistystason mukaista aivopiereskelyä.

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstalla on havaittavissa kunnioituksen hipoen nirvanaa, kaikkien rakkaiden kunnioittaen Neiti Urosnaarasta siinä määrin jopa, että kielikin ruskettuu.

Thaimaa-aiheessa kun ollaan, niin ohessa nirvanasta tietoa:

Nirvana (sanskr, nirvāṇa; paali: nibbāna, 'sammuksiin puhallettu') tarkoittaa buddhalaisen harjoituksen päämäärää eli valaistumista.

• Anonyymi

Lerpan käytössä oleva paras ja sopivin nimimerkki on "vittumikäidiootti".
      Siinä on sellaista kuuskymppisen nettimiljonäärin glamouria ja sivistystä kerrassaan.

• Anonyymi

Jep ja vaavivaippanen sossusuhdeslummilääväsessään taitanee olla nuorempaa sorttimenttia, eli elämä edessä ja siperia opettaa aikanaan.

• Anonyymi

Jep jep maailmassa on useita sairauksia jotka vaikuttavat avauksessa vaikuttaviin asioihin yksi niistä on luki ja kirjoitushäiriö, olen ollut mensan jäsen vuodesta 1995 ja olen edelleen, äo on mittaustavasta riippuen 130 -150 välillä, toinen sairaus joka asioita vaikeuttaa on Aspergerin syndrooma joka aiheuttaa hieman toisenlaisia ongelmia, tähän minulla on viitteitä joskaan ei diagnoosia, eli avaus osoittaa varsin selvästi kohteliaisuuden sekä kunnioituksen että sivistyksen puutteeseen, tuolla äo kuulut 5% ihmiskunnan älykkäämpien joukkoon ja meistä noin 40% on jumpikumpi diagnoosi asetettu.
      Numball
      PS minulla on erittäin hyvä muisti ns. valokuva.

• Anonyymi

Sairas sinä olet, se on tiedetty. Aspergerkin menee läpi mutta ei sinusta mitään Rainmania saada, se on selvä. Käännät kaikki asiat mielessäsi väärinpäin ja se on todella hankala juttu pärjätäkseen sosiaalisissa ympäristöissä kuten työsuhteessa tai parisuhteessa.
        Pakko-oireita sinulla on, kuten pahimpana tämän palstan valloittaminen ja palsta-asuminen.
        Aspergereilla on yleensä paljon mielenkiinnon kohteita, tietämystä ja oivalluksia. Sinun mielenkiintosi rajoittuu vittuiluun, vakuutus ja eläkeasioihin sekä katkeruuteen.
        Koetahan aloittaa ulkoilu. Vaikka pienellä aamukävelyllä. Niin ne aivot saavat enemmän happea verenkierron elpyessä. Osoitat selkeitä dementian ja alzheimerin merkkejä, jotka usein ovatkin seurausta liikalihavuudesta, alkoholista ja liikkumattomuudesta.
        Terve sielu terveessä ruumiissa.

Valehtelit taas tuosta mensasta. Jos arvioida pitää, niin olet tuollaista 82 tasoa, eli lähellä idioottia. Idiootit harvoin ovat katkeria, mutta sinä olet.

• Anonyymi

PS: Mensalla on mittaustapoja tasan yksi ja testin voi uusia kerran. Se on hieman muuttunut vuosikymmenten aikoina ja se ei ole mitenkään uusiutuvaa sorttia. Mensaan ei pääse tekemällä Iltasanomien älykkyystestin luntaten.

T Oikea mensalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS: Mensalla on mittaustapoja tasan yksi ja testin voi uusia kerran. Se on hieman muuttunut vuosikymmenten aikoina ja se ei ole mitenkään uusiutuvaa sorttia. Mensaan ei pääse tekemällä Iltasanomien älykkyystestin luntaten.

T Oikea mensalainen

Niinkö on ensimmäinen testi tehtiin vuonna 95 viimeinen muutamaa päivää ennenkuin täytin 50 v, silloin vielä tulos 130... ihan oikeesti ole ollut elämässäsi aviossa yli puolet, parisuhteessa hieman enemmän... mitens sinulla...

• Anonyymi

Kun täällä on toinenkin mensalainen voit helposti katsoa rekissteristä kuka olen, jäsennumero on 11.383

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun täällä on toinenkin mensalainen voit helposti katsoa rekissteristä kuka olen, jäsennumero on 11.383

Hienoa, mitähän mensassa tuumattaisiin Mensalaisten kirjoituksista Pattayan palstalle?

Voi elämän kevät !!!

• Anonyymi

Joku sivistymätön kirjoittaa oikeinkirjoituksen väärin?

• Aloittaja iski voimakkaasti sivistymättömien Pattaya- vihaajien arkaan paikkaan.
      Kiitos !

• Anonyymi

Ole hyvä.

"On niin mukava lukea tätä sivistyneiden Pattayan matkailijoiden sivistystason mukaista aivopiereskelyä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      83
      3297
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      378
      1214
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      899
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      815
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      181
      742
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      271
      704
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      670
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      598
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      575
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      32
      554
    Aihe