Oikein kirjoitus on osa hyviä tapoja, kohteliaisuuden sekä kunnioituksen että sivistyksen tunnusmerkki.
Sen sijaan ukemattomat kirjoitusvirheet ja kieliopilliset virheet viittaavat huonoon koulutukseen, välinpitämättömyyteen, laiskuuteen ja epäkunnioitukseen.
Surkea äidinkieli ja kirjoitustaito on sama asia kuin maiskuttaisit ja röyhtäilisit ruokapöydässä tai räkisit koko ajan puhuessasi.
Kiroilu on myös ikävä tapa ihmisille jotka eivät ilmaista itseään muutoin.
On niin mukava lukea tätä sivistyneiden Pattayan matkailijoiden sivistystason mukaista aivopiereskelyä.
Miellyttävä matkailupalsta tämä Pattayan.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palstalla on havaittavissa kunnioituksen hipoen nirvanaa, kaikkien rakkaiden kunnioittaen Neiti Urosnaarasta siinä määrin jopa, että kielikin ruskettuu.
Thaimaa-aiheessa kun ollaan, niin ohessa nirvanasta tietoa:
Nirvana (sanskr, nirvāṇa; paali: nibbāna, 'sammuksiin puhallettu') tarkoittaa buddhalaisen harjoituksen päämäärää eli valaistumista. - Anonyymi
Lerpan käytössä oleva paras ja sopivin nimimerkki on "vittumikäidiootti".
Siinä on sellaista kuuskymppisen nettimiljonäärin glamouria ja sivistystä kerrassaan.- Anonyymi
Jep ja vaavivaippanen sossusuhdeslummilääväsessään taitanee olla nuorempaa sorttimenttia, eli elämä edessä ja siperia opettaa aikanaan.
- Anonyymi
Jep jep maailmassa on useita sairauksia jotka vaikuttavat avauksessa vaikuttaviin asioihin yksi niistä on luki ja kirjoitushäiriö, olen ollut mensan jäsen vuodesta 1995 ja olen edelleen, äo on mittaustavasta riippuen 130 -150 välillä, toinen sairaus joka asioita vaikeuttaa on Aspergerin syndrooma joka aiheuttaa hieman toisenlaisia ongelmia, tähän minulla on viitteitä joskaan ei diagnoosia, eli avaus osoittaa varsin selvästi kohteliaisuuden sekä kunnioituksen että sivistyksen puutteeseen, tuolla äo kuulut 5% ihmiskunnan älykkäämpien joukkoon ja meistä noin 40% on jumpikumpi diagnoosi asetettu.
Numball
PS minulla on erittäin hyvä muisti ns. valokuva.- Anonyymi
Sairas sinä olet, se on tiedetty. Aspergerkin menee läpi mutta ei sinusta mitään Rainmania saada, se on selvä. Käännät kaikki asiat mielessäsi väärinpäin ja se on todella hankala juttu pärjätäkseen sosiaalisissa ympäristöissä kuten työsuhteessa tai parisuhteessa.
Pakko-oireita sinulla on, kuten pahimpana tämän palstan valloittaminen ja palsta-asuminen.
Aspergereilla on yleensä paljon mielenkiinnon kohteita, tietämystä ja oivalluksia. Sinun mielenkiintosi rajoittuu vittuiluun, vakuutus ja eläkeasioihin sekä katkeruuteen.
Koetahan aloittaa ulkoilu. Vaikka pienellä aamukävelyllä. Niin ne aivot saavat enemmän happea verenkierron elpyessä. Osoitat selkeitä dementian ja alzheimerin merkkejä, jotka usein ovatkin seurausta liikalihavuudesta, alkoholista ja liikkumattomuudesta.
Terve sielu terveessä ruumiissa.
Valehtelit taas tuosta mensasta. Jos arvioida pitää, niin olet tuollaista 82 tasoa, eli lähellä idioottia. Idiootit harvoin ovat katkeria, mutta sinä olet. - Anonyymi
PS: Mensalla on mittaustapoja tasan yksi ja testin voi uusia kerran. Se on hieman muuttunut vuosikymmenten aikoina ja se ei ole mitenkään uusiutuvaa sorttia. Mensaan ei pääse tekemällä Iltasanomien älykkyystestin luntaten.
T Oikea mensalainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Mensalla on mittaustapoja tasan yksi ja testin voi uusia kerran. Se on hieman muuttunut vuosikymmenten aikoina ja se ei ole mitenkään uusiutuvaa sorttia. Mensaan ei pääse tekemällä Iltasanomien älykkyystestin luntaten.
T Oikea mensalainenNiinkö on ensimmäinen testi tehtiin vuonna 95 viimeinen muutamaa päivää ennenkuin täytin 50 v, silloin vielä tulos 130... ihan oikeesti ole ollut elämässäsi aviossa yli puolet, parisuhteessa hieman enemmän... mitens sinulla...
- Anonyymi
Kun täällä on toinenkin mensalainen voit helposti katsoa rekissteristä kuka olen, jäsennumero on 11.383
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun täällä on toinenkin mensalainen voit helposti katsoa rekissteristä kuka olen, jäsennumero on 11.383
Hienoa, mitähän mensassa tuumattaisiin Mensalaisten kirjoituksista Pattayan palstalle?
Voi elämän kevät !!!
- Anonyymi
Joku sivistymätön kirjoittaa oikeinkirjoituksen väärin?
Aloittaja iski voimakkaasti sivistymättömien Pattaya- vihaajien arkaan paikkaan.
Kiitos !- Anonyymi
Ole hyvä.
"On niin mukava lukea tätä sivistyneiden Pattayan matkailijoiden sivistystason mukaista aivopiereskelyä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454