korjaamolle töihin

Anonyymi

Olen toista vuotta amiksessa autopuolella ja tässä kesäloman aikana olis hyvä aika miettiä tulevaisuutta, kyselisin että menenkö valmistumisen jälkeen Toyota korjaamolle työharjoitteluun ja siitä sitten töihin, opettaja sanoi että siellä ois töitä paljon. en tiedä onko tämä oikea palsta kysellä tämmöistä mut kysyn kuitenkin.

asiallisia vastauksia sitten, kiitos.

16

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotakorjaamolla joudut hyvinkin pian työttömäksi, joten hakeudu ihmeessä saksalaisautojen merkkikorjaamoihin. Et näe työttömyyttä sen päätöksesi jälkeen enää koskaan!!

      • Anonyymi

        Mistähän sitten mahtaa johtua kun Toyotan merkkikorjaamolle on ainakin täälläpäin viikon jono...eikait ne siellä korttiakaan päivät pelaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän sitten mahtaa johtua kun Toyotan merkkikorjaamolle on ainakin täälläpäin viikon jono...eikait ne siellä korttiakaan päivät pelaa..

        Siitä kun suomen myydyin merkki ja ihmiset ruukaa huoltaa autojaan niin siksi siellä on jonoa.
        Ja huoltaa ne muitaki merkkejä siellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän sitten mahtaa johtua kun Toyotan merkkikorjaamolle on ainakin täälläpäin viikon jono...eikait ne siellä korttiakaan päivät pelaa..

        Pokeria ne pelaa koko ajan, nettipokerin. Ja sillä ne elää. Nehän maksaa että saa olla Toyotalla töissä.


    • Anonyymi

      Niin Toyotia aina huolletaan vaikka mitä olisi vikana.. Koskaan ei toyovaari sano että auto on rikki ja korjattavana-> se on aina huollossa.

    • Anonyymi

      Suosittelen, että satsaisit YTO-aineiden opiskeluun, varsinkin äidinkieleen! Tiedoksi, työssäoppimista on opiskellessa jopa puolet ajasta. Hyvät opiskelijat ovat päässeet hyville ansioille kesätyöpaikkoihin, jopa Toyota huoltoon.

    • Anonyymi

      Toyotan korikorjaamot ovat täystyöllistettyjä ja duunareillä menee ylityöt tappiin joka vuosi.

      • Anonyymi

        Saksalaisromujen korjaamoilla taas tekniikkapuolen murheet aiheuttavat sellaisia ylityöpaineita, että työnantaja on joutunut jo hakemaan ylityön tekemisiin niitä lisätunteja valtiolta, joita saa lisäanomuksella vielä sen 80h. Eli yhteensä 330h/vuosi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaisromujen korjaamoilla taas tekniikkapuolen murheet aiheuttavat sellaisia ylityöpaineita, että työnantaja on joutunut jo hakemaan ylityön tekemisiin niitä lisätunteja valtiolta, joita saa lisäanomuksella vielä sen 80h. Eli yhteensä 330h/vuosi.....

        Tuoko oli parasta mihin pystyit, muista tuo on se viimeinen oljenkorsi jonka käytit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko oli parasta mihin pystyit, muista tuo on se viimeinen oljenkorsi jonka käytit.

        Ja sinun oljenkorret oli käytetty jo aikoja sitten!


    • Anonyymi

      Varmin työpaikka on pitsihitsauksen taitajalle, eli harsoisen KobeSteelin pellin ruoste korjaajalle.

      • Anonyymi

        Ei, vaan saksalaisromujen tekniikkapuolella!


    • toyotalla vain huolletaan eli vaihdetaan moottoriöljyjä ja vaihteistoöljyjä, skoda korjaamoilla hitsataan, vaihdetaan moottoreita ja vaihdelaatikoita tiuhaan ja useat alustan nivelet puslineen samaan autoon per vuosi. kuluvia osiahan ne on, sanovat vw korjaamoilla, kysykää vaikka vw korjaamopäälliköltä, ei korvaa takuu vaikka vaihdat 2 kuukauden välein volkkariin ja skodaan kaikki alustan nivelet.

      • Anonyymi

        Niin. Mikä sitten kunkin autonvalmistajan huolloissa kuuluukin siihen "määräaikaishuoltoihin" niin on varmasti ainakin se toimenpide. että ne"määräaikaishuollot" sisältää vain sen pelkän öljynvaihdon, kun 300000km tulee täyteen. En itse tosin kuulu VW, enkä muutenkaan saksalaisuskovaisiin.....


      • Anonyymi

        Pentti on oikei suur satusetä noissa jutuissaan mielikuvitus näkyy lentävän..


      • Anonyymi

        Itse taas aikoinaan kuuluin, ja romua on tullut jo ennen määräaikaishuoltoa.
        Ei ikinä kuksmannia enää"!!!
        Maailmassa valmistetaan tänäpäivänä luotettaviakin autoja,
        ja nyt omistan sellaisen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe