Paavin puhe-mikä puhe?

Eräs kirjoittaja on useita kertoja laittanut tänne foorumille otteita Paavin puheesta.
Annettu linkki johtaa Youtubeen jossa on videoita Paavista ja hänen puheistaan, nimenomaan päivämäärällä 20.5.2019.

Vatikaanin virallisilla nettisivuilla on lueteltu Paavin puheet ja koska ne on pidetty.
Luettelon mukaan Paavi piti 20.5.2019 kaksikin puhetta.
En kuitenkaan onnistu löytämään tuollaista puhetta tuosta luettelosta.
Voisiko nimimerkki "Anonyymi" olla ystävällinen ja tarkentaa mistä puheesta nuo otteet on kopioitu?

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai nyt bb blokkaa näitä viestejä?

• Voin kertoa ettei minulla ole sellaista valtaa että pystyisin blokkaamaan kenenkään viestiä.

• Anonyymi

Joo, näin ajattelinkin vaikka jokainen voi ilmoittaa kyllä loukkaavasta viestistä.

• Näyttää kyllä siltä etten saa nimimerkki "Anonyymilta" mitään vastausta yksinkertaiseen kysymykseeni siitä mistä tuo "Paavin" puhe on peräisin.
      Vaikka olen tutkinut Vatikaanin virallisia kotisivuja niin en ole (vielä) löytänyt tuollaista Paavin puhetta.
      Mutta nimimerkki "Anonyymi"-hän tietää itse mistä hän on sen kopioinut.
      Luulisi että on helppoa kertoa myös muille mistä hän on sen ottanut.

• Anonyymi

S24 säännöissä mainitaan että pitää kirjoittaa kotimaisilla kielillä. Siksi englanninkieliset kopiot poistuu automaattisesti.

• Jospa se kirjoittaja tarkoittaakin Nick Pope (ummikoille: Pope = paavi) nimistä kuuluisaa ufotutkijaa.

• Myös jalkapallotähdellämme Jari Litmasella oli Barcelonassa pelatessaan lempinimi "Paavi", johtuen siitä että kentällä häntä nähtiin yhtä harvoin ja yhtä vaivaisena kuin paavia.

Ehkäpä hän on jonkun puheen pitänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe