Miksi ihmiset asioivat pankissa

Anonyymi

Osuuspankki lähetti uudet hinnat jossa käteisnosto 0 - 300 € maksaa 12 €
- 600 € 24 €
- 900 € 36 €
- 1200 € 48 €
jne.

42

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo koskee vain sitä jos haluaa tietyn suuruisia seteleitä.
      Muuten nosto ei maksa mitään.
      Tämä kysytty Osuuspankkien puhelinpalvelusta!!!

      • Anonyymi

        Oletko ymmärtänyt asian oikein?


      • Anonyymi

        Kassa kysyy aina että millaisia seteleitä asiakas haluaa! Ja jos asiakas vastaa tähän kysymykseen niin häneltä veloitetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassa kysyy aina että millaisia seteleitä asiakas haluaa! Ja jos asiakas vastaa tähän kysymykseen niin häneltä veloitetaan?

        Pankin asiakkaan on kieltäydyttävä keskustelemasta asiakaspalvelijan kanssa! Kun ihmisistä on kysymys niin tulkintojakin löytyy yhtä monta kuin ihmisiä on.

        Summa kirjoitetaan paperille ja tämän jälkeen ei saa puhua mitään! Jos puhuu niin siitä veloitetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassa kysyy aina että millaisia seteleitä asiakas haluaa! Ja jos asiakas vastaa tähän kysymykseen niin häneltä veloitetaan?

        Osuuspankin neuvonta vastasi noin, touvottavasti hän ymmärsi mihin vastasi.
        Kysykää pankista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuspankin neuvonta vastasi noin, touvottavasti hän ymmärsi mihin vastasi.
        Kysykää pankista.

        Pankissa asioivan täytyisi olla autistisen pikkutarkka koska muutoin viedään viimeisetkin rahat!

        Ainahan asiakaspalvelijat esittävät mukavaa ja sanovat etteivät veloita mutta jälkeenpäin saa huomata tiliä veloitetun ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassa kysyy aina että millaisia seteleitä asiakas haluaa! Ja jos asiakas vastaa tähän kysymykseen niin häneltä veloitetaan?

        Ai siis kysymykseen vastaamisesta veloitetaan?


    • Anonyymi

      Apteekissa kysytään että haluatko muovipussin. Jos haluaa niin siitä veloitetaan! Kukaan ei etukäteen sano että se maksaa!

      • Anonyymi

        Multa kun kysyvät nii sanon että omat pussit :) (Per-kel)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa kun kysyvät nii sanon että omat pussit :) (Per-kel)

        kyl pitää pystyä vastaamaan, pussit tyhjänä.


    • Voihan olla monia syitä,
      mieheni ei viitsinyt hankkia aikoinaan pankkikorttia,
      hänestä oli niin mukava käydä jututtamassa pankkineitejä.
      Oikeastaan hän näin halusi, että pankkipalvelut olisivat säilyneet omalla kylällä mahdollisimman pitkään.
      Nyt ovat molemmat jo edesmenneitä , niin mies kuin pankkipalvelutkin.

      • Anonyymi

        Pankit on kyllä typerän kaksinaamaisia. Ja ahneita, sellaisia varsinkin. Ei palkata oikeita ihmisiä mihinkään hommiin jotka voi edes jotenkin = erittäin epätyydyttävästikin automaateilla tai netissä hoitaa. Se on niin päin peetä!

        Väenväkisin hoitivat hommat niin että pakko oli aikoinaan nettipankkiyhteys hommata ja sitä kautta hoitaa maksut. Ja lopulta kaikki muutkin pankkiasiat. Ja vähänkö väliä palvelu tökkii :( :( :(

        Ja mitä sitten? Heevetinmoinen itkeminen että pitää sejasekin konttori sulkea, ja syy: kun siellä ei käy ihmisiä!!! Voi pyhä sylvi :(

        Sama homma verottajalla. En piruuttanikaan lähetä veroilmoitusta netin kautta koska sen jälkeen kaikki pakosti hoidetaan netissä. Ja yksiä tunareita verottajalla on nykyisin hommissakin. Mullekin tuli samasta asiasta kolme (3) eri kirjettä: seuraava aina kumosi edellisen! Enkä vieläkään ilman asiantuntevaa ulkopuolista ihmistä ymmärtänyt mitä kirjeet tarkoitti, edes se "oikea" viimeisin. Ehkä kirjeitä tulee vielä lisää... samasta asiasta. Pah.


      • Anonyymi

        Pah ja pah:)
        mutta onhan tuo nettipankin kautta maksaminen sentään paljon helpompaa ja halvempaa kuin että jalkautuisi täältä syrjäkyliltä laskujaan maksamaan. Bussikyyti maksaa ja niitä kulkee harvoin, reissussa menee puoli päivää, eikä enää oikein jaksa niin pitkään olla kulunpäällä kipiöitten niveliensä kanssa. Ja lähes kaikki laskut saa laitettua e-laskutukseen, joilloin maksamisen vaiva on vielä vähäisempi.
        OP on minun pankkini ollut vuoskymmeniä, viime ajan muutokset nettipankissa on tuottaneet vaivaa kun tutut asiat on hienojen nimikkeiden takana piilossa. Eikä ole uusi versio vanhan veroinen! ja pankki automaatitkin ovat muuttuneet paljon. Hoksasin sitten laittaa S- pankin tililleni sen verran katetta että voin sieltä nostaa käteistä minkä tarvitsen ja saan sopivina seteleinä ilman kuluja.
        Kaikessa pärjäämisessä olen alkanut nyt etsiä vaihtoehtoja, miten helpommin ja halvemminkin selviää. Kotimaisesta netti apteekista hankin reseptilääkkeet viime viikolla ensi kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pah ja pah:)
        mutta onhan tuo nettipankin kautta maksaminen sentään paljon helpompaa ja halvempaa kuin että jalkautuisi täältä syrjäkyliltä laskujaan maksamaan. Bussikyyti maksaa ja niitä kulkee harvoin, reissussa menee puoli päivää, eikä enää oikein jaksa niin pitkään olla kulunpäällä kipiöitten niveliensä kanssa. Ja lähes kaikki laskut saa laitettua e-laskutukseen, joilloin maksamisen vaiva on vielä vähäisempi.
        OP on minun pankkini ollut vuoskymmeniä, viime ajan muutokset nettipankissa on tuottaneet vaivaa kun tutut asiat on hienojen nimikkeiden takana piilossa. Eikä ole uusi versio vanhan veroinen! ja pankki automaatitkin ovat muuttuneet paljon. Hoksasin sitten laittaa S- pankin tililleni sen verran katetta että voin sieltä nostaa käteistä minkä tarvitsen ja saan sopivina seteleinä ilman kuluja.
        Kaikessa pärjäämisessä olen alkanut nyt etsiä vaihtoehtoja, miten helpommin ja halvemminkin selviää. Kotimaisesta netti apteekista hankin reseptilääkkeet viime viikolla ensi kerran.

        Op on minunkin pankkini.
        Olen saanut pankistani hyvää palvelua aina,
        olen tilannut ajan pankkiini ja saanut oman virkailijankin,
        jonka kanssa on helppoa hoitaa asioita.
        Ihan kuin ennen vanhaan kun se tuttu asiakaspalvelija oli tiskin takana milloin vain meni pankkiin,
        nyt on erotuksena vain ajan varaus.

        Käteistä rahaa saa nykyään kaupankassoilta
        samalla kun ostaa piimätölkkiään, ainakin ässästä ja koostakin ,
        ehkä siinä on rahasummarajoituksia,
        en ole koskaan nostanut kun käytän korttia.

        pankkien palvelumaksutkin ymmärtää kun asioinnista on tehty helpompaa, kotikoneelta voi hoitaa monia asioita,
        jopa allekirjoitukset voi nykyään hoitaa sähköisesti.

        Mobiilia en ole vielä hankkinut, odotan kunnes on pakko, koska se ilmeisesti vielä kehittyy, käytän siihen asti tunnuslukupaperosseja.
        Silloinkin tilaan ajan pankkiini ja käyn kyselemässä kaiken mitä siihen liittyy ja jotakin muutakin.


      • Anonyymi
        maissii kirjoitti:

        Op on minunkin pankkini.
        Olen saanut pankistani hyvää palvelua aina,
        olen tilannut ajan pankkiini ja saanut oman virkailijankin,
        jonka kanssa on helppoa hoitaa asioita.
        Ihan kuin ennen vanhaan kun se tuttu asiakaspalvelija oli tiskin takana milloin vain meni pankkiin,
        nyt on erotuksena vain ajan varaus.

        Käteistä rahaa saa nykyään kaupankassoilta
        samalla kun ostaa piimätölkkiään, ainakin ässästä ja koostakin ,
        ehkä siinä on rahasummarajoituksia,
        en ole koskaan nostanut kun käytän korttia.

        pankkien palvelumaksutkin ymmärtää kun asioinnista on tehty helpompaa, kotikoneelta voi hoitaa monia asioita,
        jopa allekirjoitukset voi nykyään hoitaa sähköisesti.

        Mobiilia en ole vielä hankkinut, odotan kunnes on pakko, koska se ilmeisesti vielä kehittyy, käytän siihen asti tunnuslukupaperosseja.
        Silloinkin tilaan ajan pankkiini ja käyn kyselemässä kaiken mitä siihen liittyy ja jotakin muutakin.

        Muita nostopaikkoja on Nesteen huoltamot ja R-kioskit < 200 €, kunhan ostat jotain, vaikka lakun.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita nostopaikkoja on Nesteen huoltamot ja R-kioskit < 200 €, kunhan ostat jotain, vaikka lakun.

        Beng

        Pidän huolta, että liikun aina niin, että lähistöltä löytyy taikaseinä josta voi nostaa rahaa sen maksimin minkä on nostorajaksi määritellyt esim 2000.
        Olen kätevä käteisihminen.


      • Anonyymi

        Mihin sinä tarvitset € 2000,- per vuorokausi? Monelle tavalliselle tilinomistajalle on kova paukku, jos kortti häviää ja tililtä katoaa kaksi tonnia riihikuivia seteleitä. Ja jos et huomaa kortin katoamista heti, toisena päivänä toiset kaksi tuhatta. - Nm. Yksi nolla pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän huolta, että liikun aina niin, että lähistöltä löytyy taikaseinä josta voi nostaa rahaa sen maksimin minkä on nostorajaksi määritellyt esim 2000.
        Olen kätevä käteisihminen.

        Aika iso vara käteisnostoon tuo 2000 per kerta, mulla on kai 300 ja Visa maksulla vähän enempi. Tosin en pidä kortti-tilillä suurtakaan summaa vaan eläketulon verran, kun se hyvin riittää minulle, minun on kulut joka kuukausi liki samat. Toiselta tililtä jos joudun siirtämään niin ihan sielua kirpasee, nuuka kun olen:) Pussissa oltava aina valikoima 1 ja 2 euron kolikoita ja vitosen seteleitä, joku kymppikin, kun juoksutan hyväjalkaisia mukuloita pikku asioillani tai teetän vaikka nurmikon leikkuun. Olen itse jonkunkin verran kremppa ja opettelen helpottamaan siitä teen kaiken itse- syndroomasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika iso vara käteisnostoon tuo 2000 per kerta, mulla on kai 300 ja Visa maksulla vähän enempi. Tosin en pidä kortti-tilillä suurtakaan summaa vaan eläketulon verran, kun se hyvin riittää minulle, minun on kulut joka kuukausi liki samat. Toiselta tililtä jos joudun siirtämään niin ihan sielua kirpasee, nuuka kun olen:) Pussissa oltava aina valikoima 1 ja 2 euron kolikoita ja vitosen seteleitä, joku kymppikin, kun juoksutan hyväjalkaisia mukuloita pikku asioillani tai teetän vaikka nurmikon leikkuun. Olen itse jonkunkin verran kremppa ja opettelen helpottamaan siitä teen kaiken itse- syndroomasta.

        ""minkä on nosto rajaksi määritellyt esim 2000"""

        Itse asiassa nosto varani on 3000 euroa per vuorokausi, joskus voi tarvita sellaista summaa, kaikki eivät halua pankkisiirtoja, käteismaksu kätevä, enkä minäkään kuiteille perusta silloin kun / jos ostan jotakin rehellisellä omalla rahallani.
        Esim Tori tai Huutonet, myyjät dikkaavat käteisen käyttäjää.
        Oli miten oli, pidän käteisenä rahaa kohtuullisesti. Juoksevat säännölliset laskut hoituu tililtä.
        Minusta ei jää juovia maksupäätteisiin tai kauppojen kassoille minkään kortin muodossa.


      • Anonyymi

        Teetkö päivittäin kolmen tonnin hankintoja? Jos tuollaista summaa tarvitsee vain "joskus", on täyttä hulluutta pitää vuorokausinoston raja tuollaisissa määrissä. Niitä rajojahan voi muutella tarpeen vaatiessa. Toisaalta; jos jollain on varaa tyhmyyteen, niin mikä siinä sitten. - Nm. Ei raharikas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö päivittäin kolmen tonnin hankintoja? Jos tuollaista summaa tarvitsee vain "joskus", on täyttä hulluutta pitää vuorokausinoston raja tuollaisissa määrissä. Niitä rajojahan voi muutella tarpeen vaatiessa. Toisaalta; jos jollain on varaa tyhmyyteen, niin mikä siinä sitten. - Nm. Ei raharikas

        Kolmen tonnin hankintoja teen ehkä kerran vuodessa.
        Mutta isohkosti nostan aina kerralla ikään kuin sukanvarteen, koska maksan aina kaiken käteisellä. Siksi kotonakin pidän käteistä rahaa melko paljon. Sitten kun vähenee, loppuu, nostan lisää.


    • Anonyymi

      Aina joskus tarttee käydä tallelokerolla.

    • Asioin juuri tänään pankissa, pitkästä aikaa.
      Soittivat minulle viime viikolla, että tilimuoto, jota käytin lopetetaan, pitäisi tulla sopimaan uusi.
      Myös sanoivat, että laki vaatii nykyään 3 vuoden välein tarkistamaan henkilön tiedot.
      Tuli mieleeni vanha juttu.
      Poikani isänpuoleinen täti kuoli, jolla ei ollut mitään omaisuutta, mutta oli jotain yli tuhat euroa velkaa Nordealle.
      Nordea lähetti pojalle maksuvaatimuksen tuosta saatavasta.
      Onneksi poika tiesi, ettei velka periydy, eikä maksanut. Mitään ei kuulunut sen jälkeen asiasta.
      Mielestäni törkeää, yrittää tällaista. Kyllä noin ison pankin pitäisi lakipykälät kyseisessä asiassa tuntea.

      • Anonyymi

        Joo mutta kuolema ei lakkauta velkaa
        Velat on maksettava ensin ja vasta sitten perintöosuudet ja testamenttimääräykset nettojäämistöstä

        velka lähetetään perikunnalle
        jonka vähentää perittävästä

        Pankki ei voi tietää että isänpuoleisellä tädillä ei ole omaisuutta
        esim pari Picassoa ja Halosta seinillä ja jotka voi myydä ja maksaa velan

        https://www.taloustaito.fi/Vero/velkaa-perintona-kuolema-ei-lakkauta-velkaa/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kuolema ei lakkauta velkaa
        Velat on maksettava ensin ja vasta sitten perintöosuudet ja testamenttimääräykset nettojäämistöstä

        velka lähetetään perikunnalle
        jonka vähentää perittävästä

        Pankki ei voi tietää että isänpuoleisellä tädillä ei ole omaisuutta
        esim pari Picassoa ja Halosta seinillä ja jotka voi myydä ja maksaa velan

        https://www.taloustaito.fi/Vero/velkaa-perintona-kuolema-ei-lakkauta-velkaa/

        Kyllä ne picassot ja haloset perunkirjassa näkyy, jos niitä on.
        Olen kyllä ollut pesänhoitaja ja maksanut vainajan laskuja ja velkaa pesän varoista.
        Puhuinkin nyt siitä, että velat eivät periydy.


    • Anonyymi

      Automaattinosto maksaa 12€ ???

      • Anonyymi

        Missä automaatissa, kenen pankin?


    • Anonyymi

      Ennen pelättiin pankeissa pankkirosvoja.
      Nyt asiakkaat pelkäävät rosvopankkeja.
      Niin ne ajat muuttuu.

      • Anonyymi

        Niin. Rosvotkin ovat tienneet kauan, että pankeissa ei ole käteistä niin paljon, että on pankkiryöstön väärti.
        Rosvojenkin on ilmoitettava etukäteen, että tulemme ensi viikolla ryöstämään pankkinne, voisitteko varata käteistä muutaman kymmenen tuhatta euroa, käytettyinä 20, 50 ja 100 euron seteleinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Rosvotkin ovat tienneet kauan, että pankeissa ei ole käteistä niin paljon, että on pankkiryöstön väärti.
        Rosvojenkin on ilmoitettava etukäteen, että tulemme ensi viikolla ryöstämään pankkinne, voisitteko varata käteistä muutaman kymmenen tuhatta euroa, käytettyinä 20, 50 ja 100 euron seteleinä.

        Niin. Paras kohde on 2000 euroa nostanut, seteleitään tuulettava vanhus.

        Beng


    • Minä kuulun POP-pankkiin. 2,85/kk on palvelumaksu. En tiedä mistä se koostuu, kai jostain tilinhoidosta, koska laskut maksan itse koneella.
      Näillä kulmilla lopetettiin yksi OP-konttori, ohi kaikkien ihmisten kuulemisten.
      Kova on ollut polemiikki.
      Ei siinä paljon mummut ja vaarit paina, kun maksimaalista voittoa tavoitellaan.

    • Pankissa asioidaan jos ei ole pankkikorttia. Tunnen muutaman yli 80-vuotiaan joilla ei ole pankkikorttia, vaan käyvät nostamassa rahaa pankista muutaman satasen kerrallaan. Pelkäävät että pankkikortti varastetaan kun he nostavat rahaa automaatista, mutta kyllä minä pelkäisin enemmän kukkarovarkaita jotka iskevät kun tulet satasien kanssa pankista.

    • Anonyymi

      Henkilökohtaisen neuvoskelijan tapaamiset tapahtuvat pankin tiloissa.
      Tallelokero on toinen syy vierailuun.

    • Anonyymi

      Pankki toimistot voidaan lopettaa kiinni kaikki on vuosi 2019.

      • Anonyymi

        Tehdäänhän pankeissa asunto-osake ja kiinteistökauppoja vielä.
        Asioin joskus pankissa muutosten alla ja päivittämässä joitain jutsia. Kutsusta.
        Voi olla, että se meidän hiekkamme on arvokasta.
        Varastetaanhan sitä Saharan reunaltakin.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänhän pankeissa asunto-osake ja kiinteistökauppoja vielä.
        Asioin joskus pankissa muutosten alla ja päivittämässä joitain jutsia. Kutsusta.
        Voi olla, että se meidän hiekkamme on arvokasta.
        Varastetaanhan sitä Saharan reunaltakin.

        Beng

        Suurimmat kiinteistönvälitysfirmat ovat pankkien omistamia ja pankkien tiloissahan kaupat yleensä tehdään erityisesti silloin jos asuntovelkaakin otetaan, siis hyvinkin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat kiinteistönvälitysfirmat ovat pankkien omistamia ja pankkien tiloissahan kaupat yleensä tehdään erityisesti silloin jos asuntovelkaakin otetaan, siis hyvinkin usein.

        Niin ja täytyyhän shekki varmentaa, että on katetta ja varata.
        Kahisevalla harvemmin. Sitten saatu maksu tallennetaan tilille.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja täytyyhän shekki varmentaa, että on katetta ja varata.
        Kahisevalla harvemmin. Sitten saatu maksu tallennetaan tilille.

        Beng

        Minulla on harja ja rikkalapio mukana aina kun asioin pankissa.
        Lähtiessäni siivoan omat hiekkani. Ja pyyhin jalkani ulko ritilään.
        Seuraavan kerran otan ehkä akkukäyttöisen varsi-imurin. Se on kätsympi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on harja ja rikkalapio mukana aina kun asioin pankissa.
        Lähtiessäni siivoan omat hiekkani. Ja pyyhin jalkani ulko ritilään.
        Seuraavan kerran otan ehkä akkukäyttöisen varsi-imurin. Se on kätsympi.

        Et shit riisu kenkiäs, sillai sukkasiltas, hiiren hiljaa äänettömästi
        ja ole osoittanut mieltä 8 ämpärillä Saharasta tuotua hiekkaa....
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et shit riisu kenkiäs, sillai sukkasiltas, hiiren hiljaa äänettömästi
        ja ole osoittanut mieltä 8 ämpärillä Saharasta tuotua hiekkaa....
        Beng

        Vain jos onnistun saamaan Tokmannilta ilmaisämpäreitä, voisin viedä hiekkaa pankkiin, ottaa tallelokeron ja varastoida hiekka sinne.
        Reikäiset taskuni täyttäisin tallelokero hiekalla ja kävelisin ympyrää pankissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja täytyyhän shekki varmentaa, että on katetta ja varata.
        Kahisevalla harvemmin. Sitten saatu maksu tallennetaan tilille.

        Beng

        Shekki...mikä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shekki...mikä se on?

        Maksuväline.

        Beng
        (Mielellään katetta, ettei leimaudu rosvoksi)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe