Elisalta saa sähköpostin kylkeen 500 megaisen kotisivutilan. Onkohan palvelimella mahdollista käyttää jotain tietokantaa, vai onko kotisivutila tarkoitettu ainoastaan staattisten sivujen säilytyspaikaksi?
OmaElisa 500 Mt kotisivutila, onko tietokantaa?
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin yllättynyt jos sieltä saisi kylkiäisinä mitään muuta kuin Hello World! This is my first webpage. -levytilaa. Jos olet tosissasi luomassa jotain näyttävää nettiin, niin hommaa starttipaketti jostain webbihotellista.
- Anonyymi
Lähinnä olisi tarkoitus tietovarastona pitää, ei varsinaisesti minään julkisena sivuna. Kirjautumisruutu ja sitten muut temput siihen päälle. MySQL:ää ja PHP:tä jos saisi pyöritettyä, niin riittäisi tuohon käyttöön.
- Anonyymi
Kotisivujen julkaisemiseen tarvitset FTP-käyttäjätunnuksesi ja FTP-salasanasi.
Elisa Kotiweb -palveluun ei ole mahdollista saada PHP-tukea tai MySQL-tietokantaa.
Kotiweb-palvelu tukee ainoastaan selaimen päässä suoritettavia ohjelmointikieliä ja tekniikoita, kuten HTML:ää ja JavaScriptiä.- Anonyymi
Ok, voi sitten irtisanoa tuonkin sopparin. Muuten olisi voinut 2,90 euroa maksaakin kuukaudessa, jos sivutila olisi ollut hieman monikäyttöisempi.
- Anonyymi
Vaihda halpaan missä on kaikki vermeet tietokannoista lähtien valmiina, esim.
https://www.hostinger.fi/
Tarjoukset voimassa vain rajoitetun ajan... vai miten se mainosmiesten slogan meneekään :) Anonyymi kirjoitti:
Vaihda halpaan missä on kaikki vermeet tietokannoista lähtien valmiina, esim.
https://www.hostinger.fi/
Tarjoukset voimassa vain rajoitetun ajan... vai miten se mainosmiesten slogan meneekään :)Tämä on parempi eikä maksa yhtään mitään.
https://byet.host/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521