Nyt on 2019 ja vieläkin mietin sinua. Olithan nainen joka sydämeni vei.
Se taisi olla 2011 kun sinuun ihastuin
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täälläki roikkunu jo monta vuotta. Olis noloo olla täällä vielä 10 vuoden päästä.
- Anonyymi
Onko sinullakin sama tilanne?
- Anonyymi
Niin se taisi olla,,, ja ikävä jäi päälle, se ikuinen ikävä,,,
Luulin että aika vie, mutta ei vaan ole vienyt,,,
https://www.youtube.com/watch?v=Uec13dmCatU- Anonyymi
Näinhän se on. Aika ei vienyt pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Aika ei vienyt pois.
Se vaan jatkuu, lieneekö ikuisuuteen asti?,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan jatkuu, lieneekö ikuisuuteen asti?,,,
Oliko teillä suhde? Minun tapauksessani ei ollut.
- Anonyymi
Meitä on täällä muitakin samassa tilanteessa...
N-M- Anonyymi
Varmasti onkin. Ei taida auttaa muu kuin ikävöidä.
- Anonyymi
Millä hänen nimi alkaa?
- Anonyymi
En sitä paljasta mutta sen voin kertoa että hänellä on silmälasit.
- Anonyymi
Onko hänellä tekohampaat?
- Anonyymi
MM n
Anonyymi kirjoitti:
En sitä paljasta mutta sen voin kertoa että hänellä on silmälasit.
Mä en tykkää käyttää silmälaseja. Mutta silmälasit miehillä on houkuttelevia, niistä mä pidän.
...ehkä vähän tähän tyyliin:
https://youtu.be/sECgZZMfhH0 ;)
- Anonyymi
Oliko se sittenkin 2012? 🤔
- Anonyymi
2012 se on tällä naisella ja kummallakin silmälasit.
- Anonyymi
Teidän tapauksista en tiedä mutta itsellä oli aloituksessa mainittu 2011 ja hänellä silmälasit minulla ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän tapauksista en tiedä mutta itsellä oli aloituksessa mainittu 2011 ja hänellä silmälasit minulla ei.
Mulla on silmälasit, mutta vuosi oli 2012. Ainakin omasta mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on silmälasit, mutta vuosi oli 2012. Ainakin omasta mielestäni.
Itse muistan että oli 2011 mutta voinen erehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse muistan että oli 2011 mutta voinen erehtyä.
rakkaalleni kirjoitus oli 2012 vuonna. T: eräs sivusta huuteleepi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakkaalleni kirjoitus oli 2012 vuonna. T: eräs sivusta huuteleepi
2012 on oikea vuosi. Tämäkin sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla silmälasit. Hänellä "piilo"lasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla silmälasit. Hänellä "piilo"lasit.
Mitkä ne "piilo"lasit on? Vähän kuin piilopullo, eli näyttää päällepäin koltain muulta kuin mitä on? Vai piilolinssit? (Ja mistä sen tietää jos jollain on?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ne "piilo"lasit on? Vähän kuin piilopullo, eli näyttää päällepäin koltain muulta kuin mitä on? Vai piilolinssit? (Ja mistä sen tietää jos jollain on?)
Joo vähän ku piilopullo kassissa. :)
- Anonyymi
Se oli viime vuosituhannella pölkkypää.
- Anonyymi
Tähän ketjuun ei tulla nimittelemään eikä haukkumaan. Tämä on vain ikävöintiä varten.
- Anonyymi
Vieläkö olet minuun ihastunut?
- Anonyymi
En tiedä kuka olet mutta häneen kyllä.
- Anonyymi
Aika kauan on siitä.
- Anonyymi
Se oli näköjään (?) paha vuosi, sama juttu täälläkin... Tässä tapauksessa miehellä silmälasit, naisella piilarit. Eli siis molemmilla taisi olla jokseenkin huono näkö, mikä ehkä selittää jotakin - tai sitten rakkaus on vähintään puolisokeaa. ;P (...no eikä, paitsi että mikä en ole minkään näköinen).
- Anonyymi
Minäkin ihastuin erääseen naiseen 2011 ja yhä silloin tällöin mietin häntä. Toivon hänelle kaikkea hyvää vilpittömästi enkä ikimä tahtoisi loukata häntä kirjoittelemalla täällä hänestä ilkeään tapaan. Hän on luonnonläheinen, eläinrakas ja jontekin luonnollinen sekä erittäin huumorintajuinen nuori nainen. Elä hyvä elämä, olet arvokas!
- Anonyymi
Minä tapasin taas erään miehen 2009, suhdetta kesti 5 kk:tta ja sitten jonkun oli tehtävä valinta... tiemme erkanivat... Mutta vieläkin välillä ja liian useinkin muistelen häntä kaivaten edelleen. Tämän ikäisenä elämää kokeneena voin sanoa, että se oli ns. aitoa rakkautta vertaansa vailla.
Hieman katkeranakin olen miettinyt, että tämänkö verran on minun osani on saada rakkautta elämässäni.... 5kk:tta.- Anonyymi
Pitää muistaa että 5 kk:ta on huomattavasti enemmän kun joidenkin ihmisten tapauksessa ei ollenkaan. Mikä sinua muuten estää näkemästä sitä ihmistä jos molemmat olette elossa yhä?
- Anonyymi
Voiko ap kertoa, missä kohtasi naisen ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Työpaikalla.
- Anonyymi
Työpaikka on petollinen ympäristö, siinä pääsee läheltä näkemään millaisia ihmiset ovat parhaimmillaan, ja voi ihan huomaamattaan ihastua fiksuun ja filmaattiseen työkaveriin, kunnes sitten eräänä päivänä herää siihen, että julma kerubi lyö lekalla päähän ja sen vähänkin järjen kuutamolle. Ja koska se on yhä duuni, niin pitää silti yrittää olla neutraali ja korrekti. Mutta pystyykö siihen? Uskaltaako sanoa mitään, onko se edes sopivaa? Pitikö taas jäädä tuijottamaan? ...Ja sitten saa jännittää että onko muut jo huomanneet tämän hullutuksen, katselevatko ne nyt tarkkaavaisina miten tilanne kehittyy, tai alkavatko vihjailla jotain? Alkaako joku levittää juoruja? Tai aktiivisesti postittaa, se on aina niin noloa... Voiko enää puhua edes työjuttuja, ilman että joku siellä taustalla hymyilee merkitsevästi?
- Anonyymi
Varmaa mennyt jo elämäs eteenpäin, eikö? 😉 nää kaikki täällä menkää etiäpäin.....👉
- Anonyymi
Väärä vuosi. Ei se silti tykkäämästä estä.
Vieläkin. Kaikesta huolimatta. Ja on ihan omat hampaatkin 😁
Tänään metsään🌲🌳- Anonyymi
Minnepäin meinaat mennä?
- Anonyymi
Kait sitä ny aina tykätä saa😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnepäin meinaat mennä?
Miten mää sen sanoisin,,, sinne mistä joskus hälle kirjoitin,,, 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait sitä ny aina tykätä saa😄
Kun tykkää niin tykkää😎 Thats it🤝
- Anonyymi
Metsään menee, mutta intiaanin väristä päätellen 🚣♂️ tai 🚣♀️
- Anonyymi
Eiku 👱♀️
- Anonyymi
Eikä se järvi soutamalla kulu?
- Anonyymi
Vaalee vai tumma nainen?
- Anonyymi
Tummahiuksinen nainen. Nykyään en tiedä minkä väriset hiukset hänellä on.
- Anonyymi
Niin on päässyt käymään täälläkin. 2011 toi, 2012 vei. Jännä homma että jostain ihmisestä jää sellainen jälki ettei se lähde kulumallakaan.
- Anonyymi
Voi voi. Te kommentoijat olette noviiseja kaipailun alalla. Jossakin kommentissa sanottiin jonkun jo jatkaneen matkaa. Mulla se ei oikein onnistuisi, kun mies vei sydämeni jo 2006. Hampaat on kyllä tallella vaikka joskus olen leikilläni sanonut että rakkautta on kahdet hampaat lasissa yöpöydällä 😅
- Anonyymi
Lisään vielä, että palstalla en ole ollut kuin vähän alussa ja nyt viime kesästä. Mulla oli välillä oma blogi.
- Anonyymi
Tapasin erään J:n varmaan vuonna 2012. Ja jostain katseesta taisi kaikki alkaa...
💚- Anonyymi
Niin alkoikin ja jatkuu edelleen...
💚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin alkoikin ja jatkuu edelleen...
💚Sullakin.....? hmmmm.
- Anonyymi
2011 tavattiin ensimmäistä kertaa ja 2014 kerroin tunteistani.
- Anonyymi
Mun on ikävä Annaa vuodelta 2012. Siinä oli minun vastakappaleeni. Naimisissa silloin ja taitaa olla edelleen.
- Anonyymi
Taatusti et ole sanallakaan vihjannut tunteistasi hänelle, muutoinhan olisit jo hänen kanssaan.💓
- Anonyymi
Jep 2011 tavattiin ja sillon ois pitäny tehdä toisenlaiset valinnat. Ikävä jää. N>M
- Anonyymi
Sama. Tosin mä en kauheasti moiti itseäni, sillä mies antoi ymmärtää ettei mitään voi tapahtua, ja myöhemminkin vastaili viesteihin nihkeästi. Mutta mä kaipaan häntä silti.
- Anonyymi
2009 ja on lasit. Enää ei enää kaipaa - no ehkä sitä yhteyttä juu. Kohde vaan tehnyt pelin selväks ja se on fine niin kauan kun ei näe.
- Anonyymi
Millälailla kohde teki selväksi? Sinulla on selkeesti tunteita häntä kohtaan...
- Anonyymi
Paha vuosi se oli
Silloin lähti paljon
Oikeastaan ihme että jotain jäi jäljelle ja elämään
Epäilen että jotain minusta
jäi sinne
Harhailemaan pitkin käytäviä
odotustilojen penkeillä tuskastumaan
Selaa jokaisessa niistä lehtipinot sekaisin
ja pudottelee taskusta nenäliinoja
Sniiif
Potkaisit minut elämään elämääni eteenpäin
Kyllä vitutti
ja tuntui väärältä
Mutta oikeassa olit
Minä elän elämääni nyt
ihan samoin niinkuin elin
ennen tuota vuotta
Paitsi että kirjoitin tämän tähän
muuten en olisi kirjoittanut
koska en voisi kirjoittaa
en tietäisi mitä nyt tiedän
tuntisi, mitä tunnen
enkä olisi sama mikä olen nyt
Elämäni on sama
mutta minä olen eri
kuin vuonna yksitoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208