Siis olen ottanut opiskelupaikan vastaan, mutta jääm odottamaan ylempiä hakukohteita. Niin tarkoittaako tämä, että jos en pääse varasijalta ennen 8.7 niin paikka muuttuu sitovaksi. Vai onko minulla mahdollisuus odottaa 31.7 asti?
Opiskelupaikan vastaanottaminen
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin... Itse kanssa odottelen, et ottaako joku paikan vastaan muualta, joka on edellä varasijalle tai ottanut paikan vastaan ja odottaa varasijalla ylempään paikkaan. Tuo vipusen sivusto tilastot ei ole viikonloppuna päivittynyt, joten odotellaan ja odotellaan... Mitää muutahan ei voi tehdä. 8.7 jälkeen alkaa olee aika selvä, et nouseeko sijoitus... Jos ei niin eiköhän se ollut tämän haun tulos siinä sit xD
- Anonyymi
Eli teoroottiset mahdollisuudet on vielä päästä ylempää paikkaan varasijalta tuonne 31.7 saakka, mutta saa olla todella hyvä tuuri ja aika paljon muita jotka eivät ota kyseistä paikkaa vastaa 8.7 - 31.7 mennessä.
opiskelukaan ei oikeen enään kannata, opiskelu maksaa nii pirusten ja tuet vaan tippuu.. rikkaiden hommia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706