Muita itsetuhoisia

Anonyymi

Haluisin keskustella aiheesta itsetuhoisuus ja kuulla muiden kokemuksia. Kerron oman "tarinan" ja kaipa tähän joku trigger warning pitäis laittaa ni siin se on.

Eli 07 tyttö, tanssiharrastus, maaseudulla asustelen. Päällepäin mun elämä näyttää mahtavalta ja annan muitten myös ymmärtää niin. Itseinhoa, ylipainoa, perheongelmia, kaveriongelmia ja yksinäisyyttä mulla taustalla. Alotin itteni vahingoittamisen noin 9-vuotiaana. Sen laukas haukkuminen ja syrjiminen koulussa. Aluks raaputin mun käsivartta ei-kovin-terävillä esineillä. On niistä kyllä silti vielä arvet... No sitte aloin käyttää saksia ja saamaan verta. Tajusin miten hiton hyvin terottimen terällä saa joten aloin käyttää sitä. Ja aloin myös polttaa ihooni. Kynttilä palamaan, piikkikamman metalliosa liekkiin ja siitä ranteeseen, monta kertaa samaan kohtaan. Valutan myös kuumaa steariinia iholle mut se ei enää ees tunnu missään. Yhessä vaiheessa aloin myös nälkiinnyttämään itseäni, laihduin ja terkkari sano et jos vielä laihdun ni oon alipainonen. Kysy myös viiltohaavoista (jotka sillon oli pieniä) ja sanoin että kissa vaan raapas. Oon nykyään ja aina ollu epätyytyväinen mun kehoon, siitä on myös ollu eri juoruja liikkeellä. Vatsan saan aika litteeks mut jalat ja perse vaa hirveit rasvakasoja. Ja kyllä, olen treenannut niitä mutta ei auta. Univaikeuksiakin alkoi tulla. Yöllä en edes erota aina onko päivä vai yö kun en saa unta ja valvon aamuyöhön. Oon aina aamulla hemmetin väsyny ja vaik menisin nukkuu 1 ni herätessäni 14 oon helvetin väsyny. Kuuntelen masentavaa musiikkia ja ryven itsesäälissä. Onneks sentään on kesäloma koska mul on vaan yks kaveri koulussa ja sekään ei ymmärrä mitään. Ennen itsemurha-ajatukset kuulosti hullulta, enää ei niinkään. Ennen myös itkin jatkuvasti, nyt seki tuntuu turhalta. Tänään aamupäiväl (nyt on aamuyö) aion pyöräillä 8 km ihan vaan et saan sheiverin (jonka aion rikkoo ja ottaa terän) ja laastareita lisää ilman et muiden tarvii tietää.

Liittykää toki keskusteluun ja jos tunnistat itseäsi edes jonkin verran tekstistä, voitais vaik jakaa sähköpostiosotteet tai iha vaa snapchat käyttikset. Sukupuolel ei välii mut ois iha kiva jos suurin piirtein samaa ikäluokkaa, 11-16v. Toivotaan etten myöhemmin tuu katuu tätä keskustelun alottamista.

1

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve! Olen 16v poika ja itseltä löytyy halua autaa sinua jos vain sitä haluat. Jos haluat jutella kahden kesken, niin voit laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe