Vihdoinkin sadetta. Puutarhaa on saanut kastella kuukausia. Nyt tuli kastelusta vapaapäivä. Toivottavasti ei Lappeenrannan kaltaista ilmaa.
UKKOSILMA HELSINGIN YLLÄ.
18
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tässäkin pudottaa vettä reippaasti, kohti suoraan alas. Kiiruhdin hakemaan roikkukukan suojaan. Piti lähteä pyöräilemään, mutta ehkä se autoon vaihtuu. Parin tunnin päästä olisi tapaaminen viiden kilsan päässä. Vielähän tässä joutaa seurata. Oho, nyt pamahti ukkonen.
- Anonyymi
ootko laittanut haravan haukkumaan sadetta
njjj - Anonyymi
Mukavasti tulee nyt vettä täällä Pohjois-Helsingissä. Ukkonen kiersi, pientä jyrinää kauempaa kuului.
Ihanaa, että sataa. Voin vihdoin lopettaa esittämästä kuollutta kärpästä ja kerätä kahvelit. Uutislähetysten sääntiedoitusten sanoma on Etelä-Suomi keskeinen.
Helleaalto saapui Suomeen.
Helteet jatkuvat.
Kuivuus uhkaa viljelmiä kuumuus vanhuksia.
Nyt loppui helteet.
Sateita ja ukkosmyrskyjä.
Vesi tulvi kaduille.
Rakeet peitti kadut.
Mikään noista ennusteista ja iltalehtien lööpeistä ei ole suomineidon uuman kohdalle osunut.
Meillä korvessa oli epävakainen kesäkuun loppupuolisko. Aurinkoa, pilvistä, vesisateita ja ukkosta. Tyypillinen entisajan kesäsää, sellainen jonka muista lapsuudesta.
Tänään on ollut leuto tuulinen, puolipilvinen, poutapäivä, aurinko paistanut ja lämmittänyt.
Kesäkuun sateet ovat antaneet luonnolle syvän vihreän sävyn.
Ei valittamista.- Anonyymi
Aikas kovia raekuuroja sitä on joissakin paikoissa satanut ....puolenpäivän aikaan täällä vähän pirskotteli vettä kun olin lenkillä ... mutta sitten tuli vähän kovempaa...nyt taas poutasää...kyllä se luonnolle hyvää tekee tuo sade...no ...virkistää se ihmistäkin...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Hyvää nimpparipäivää Arvolle ....Arvon mekin ansaitsemme....
Meillä ei sada tänään...aurinko paistanut aamusta lähtien...ties mikskö vielä muuttuu...ja taivas suuttuu.
mimmimum-..miKiitos Arvon päivän runosta.
Aioin käydä kuppilassa nimipäivääni viihdyttämässä, mutta synkkä ukkospilvi vaanii lähistöllä - uskaltaisiko?- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Kiitos Arvon päivän runosta.
Aioin käydä kuppilassa nimipäivääni viihdyttämässä, mutta synkkä ukkospilvi vaanii lähistöllä - uskaltaisiko?ota rohkaisuksi tukevat pohjat
njjj - Anonyymi
Minäkin hivuttaudun tuohon me-ryhmään ansaitsemaan Arvoa :)
Ei tänään ole enää tullut pisaraakaan tänne P-H:iin. Älköön tulko huomennakaan, olisi leikkimielinen urheilukisapäivä Tenavien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin hivuttaudun tuohon me-ryhmään ansaitsemaan Arvoa :)
Ei tänään ole enää tullut pisaraakaan tänne P-H:iin. Älköön tulko huomennakaan, olisi leikkimielinen urheilukisapäivä Tenavien kanssa.....kiin...
P-H Anonyymi kirjoitti:
Minäkin hivuttaudun tuohon me-ryhmään ansaitsemaan Arvoa :)
Ei tänään ole enää tullut pisaraakaan tänne P-H:iin. Älköön tulko huomennakaan, olisi leikkimielinen urheilukisapäivä Tenavien kanssa.Perjantaina kuitenkin opetellaan sadetanssin alkeita, joten "sontikka" mukaan kävelylle.
Joo kylläpä Hesassa sanoikin eilen. Sontikan kanssa sai kulkea ja odottaa aina jossain suojassa että sade vähä hellitti. Juuri aamupäivällä ehdittiin käydä sightseeing-kierros. Ihana päästä kottiin😁
- Anonyymi
Ei ole satanut sitten yhtään. Säätiedotukset on päin peetä. Koko päivä piti sataa. Ei pisaran pisaraa Hki ssa.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Konalan suunnalla tihuuttaa hieman - yöllä satoi reilummin.
rohkaisu ryyppy neuvoa antavaa on varmaan paikallaan, ennen
rankkoja sateita
njjj - Anonyymi
Ainakin täällä Etelä-Hämeessä oli ukkosta ja raekuuroja runsaan sateen saatelemana. Jotenkin ne pilvet jäivät pyörimään paikkakunnan ylle, joten, juuri kun uskoi sen loppuvan, niin taas uusia jyrähdyksiä salamoiden ja lisää vettä ja rakeita.
Ihana puro tuli tuohon meidän talojen väliinkin ja kun kurkkasin tuonne isolle tielle, niin mahtavat vedet roiskui autoista , siis autojen vanavedessä Anonyymi kirjoitti:
Ainakin täällä Etelä-Hämeessä oli ukkosta ja raekuuroja runsaan sateen saatelemana. Jotenkin ne pilvet jäivät pyörimään paikkakunnan ylle, joten, juuri kun uskoi sen loppuvan, niin taas uusia jyrähdyksiä salamoiden ja lisää vettä ja rakeita.
Ihana puro tuli tuohon meidän talojen väliinkin ja kun kurkkasin tuonne isolle tielle, niin mahtavat vedet roiskui autoista , siis autojen vanavedessäYleensä sateesta en tykkää. Nyt Helsingissä sade oli odotettu pitkän poutajakson jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674
