Miksi poikaystäväni lyö minua :(

Anonyymi

Eli poikaystäväni lyö minua täysillä ylävartaloon, jos istun apukuskinpenkillä ja auto sammuu hänen takia. Hän ei lyö minua, jos minä olen ratissa.

Lyö minua siksi kun itse epäonnistuu, vaikka se ei ole minun syy. Lyö myös, jos häviää minulle jossain pelissä, joten mua ei huvita enää pelata mitään sen kans.

Ja löi minua monta kertaa heti sen jälkeen, kun hän kaatui metsässä mäessä. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Lyödä takaisinko? Jälkiä ei jää lyömisestä, niin siksi sitä hankala todistaa esim. poliisille tai läheisille. Mutta en kestä sitä kipua :(

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä se samantien. Tuo ei ole oikein ja pahenee tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Koska hän on väkivaltainen, eikä riittävän älykäs hallitakseen impulssejaan.

    • Ai mitä sinun pitäisi tehdä?!?

      NO LÄHTEÄ POIS SIITÄ PARISUHTEESTA JA HELVETIN ÄKKIÄ!!!

      Olen elämäni aikana todistanut aivan liian montaa perheväkivaltatapausta. Toistan: lähde, kun vielä voit.

    • Anonyymi

      Poikaystävä kierrätykseen.
      Jos et nyt lähde voi joskun käydä huonosti.

    • Anonyymi

      Hän ei rakasta sinua nyt eikä koskaan.

    • Ääliö, lähde kävelemään ja jätä hänen.

    • Voit myös kirjoittaa minulle jos haluat.

    • Anonyymi

      häh kysyitkö että mitä sun pitää tehdää?

      helpo asia jos teidän pari suuhte ei toimi ja hän lyö sua aina vaikka sä et oo tehnyt mitään niin sanoo sille että et haluaa olla enää täälläinen parisuhteesssa. lähteä pois hänen elämästä sitten jos rakkastaisi sua niin hän tulee takaisin.

    • Anonyymi

      Tähän on helppo ratkaisu: Jätä se sika äläkä ole hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan enää. Hän on sairas ja tarvitsee psykiatrista hoitoa.

      • Mikäli hän tosiaan on sairas, ei ole oikein kohteliasta kutsua siaksi. Mielenterveysongelmat ovat vakava asia.
        Toki voi olla myös, että hän on vain paha ihminen. Silloin sopinee haukkua, mutta ei mielellään rinnastaa mielenterveysongelmaisiin....


    • Anonyymi

      Asiallista! Naista kuuluukin rankaista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe