Eli poikaystäväni lyö minua täysillä ylävartaloon, jos istun apukuskinpenkillä ja auto sammuu hänen takia. Hän ei lyö minua, jos minä olen ratissa.
Lyö minua siksi kun itse epäonnistuu, vaikka se ei ole minun syy. Lyö myös, jos häviää minulle jossain pelissä, joten mua ei huvita enää pelata mitään sen kans.
Ja löi minua monta kertaa heti sen jälkeen, kun hän kaatui metsässä mäessä. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Lyödä takaisinko? Jälkiä ei jää lyömisestä, niin siksi sitä hankala todistaa esim. poliisille tai läheisille. Mutta en kestä sitä kipua :(
Miksi poikaystäväni lyö minua :(
11
261
Vastaukset
Jätä se samantien. Tuo ei ole oikein ja pahenee tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Koska hän on väkivaltainen, eikä riittävän älykäs hallitakseen impulssejaan.
Ai mitä sinun pitäisi tehdä?!?
NO LÄHTEÄ POIS SIITÄ PARISUHTEESTA JA HELVETIN ÄKKIÄ!!!
Olen elämäni aikana todistanut aivan liian montaa perheväkivaltatapausta. Toistan: lähde, kun vielä voit.- Anonyymi
Poikaystävä kierrätykseen.
Jos et nyt lähde voi joskun käydä huonosti. - Anonyymi
Hän ei rakasta sinua nyt eikä koskaan.
Ääliö, lähde kävelemään ja jätä hänen.
Voit myös kirjoittaa minulle jos haluat.
- Anonyymi
häh kysyitkö että mitä sun pitää tehdää?
helpo asia jos teidän pari suuhte ei toimi ja hän lyö sua aina vaikka sä et oo tehnyt mitään niin sanoo sille että et haluaa olla enää täälläinen parisuhteesssa. lähteä pois hänen elämästä sitten jos rakkastaisi sua niin hän tulee takaisin. - Anonyymi
Tähän on helppo ratkaisu: Jätä se sika äläkä ole hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan enää. Hän on sairas ja tarvitsee psykiatrista hoitoa.
Mikäli hän tosiaan on sairas, ei ole oikein kohteliasta kutsua siaksi. Mielenterveysongelmat ovat vakava asia.
Toki voi olla myös, että hän on vain paha ihminen. Silloin sopinee haukkua, mutta ei mielellään rinnastaa mielenterveysongelmaisiin....
- Anonyymi
Asiallista! Naista kuuluukin rankaista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439