Miksi poikaystäväni lyö minua :(

Anonyymi

Eli poikaystäväni lyö minua täysillä ylävartaloon, jos istun apukuskinpenkillä ja auto sammuu hänen takia. Hän ei lyö minua, jos minä olen ratissa.

Lyö minua siksi kun itse epäonnistuu, vaikka se ei ole minun syy. Lyö myös, jos häviää minulle jossain pelissä, joten mua ei huvita enää pelata mitään sen kans.

Ja löi minua monta kertaa heti sen jälkeen, kun hän kaatui metsässä mäessä. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Lyödä takaisinko? Jälkiä ei jää lyömisestä, niin siksi sitä hankala todistaa esim. poliisille tai läheisille. Mutta en kestä sitä kipua :(

11

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä se samantien. Tuo ei ole oikein ja pahenee tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Koska hän on väkivaltainen, eikä riittävän älykäs hallitakseen impulssejaan.

• Ai mitä sinun pitäisi tehdä?!?

NO LÄHTEÄ POIS SIITÄ PARISUHTEESTA JA HELVETIN ÄKKIÄ!!!

Olen elämäni aikana todistanut aivan liian montaa perheväkivaltatapausta. Toistan: lähde, kun vielä voit.

• Anonyymi

Poikaystävä kierrätykseen.
      Jos et nyt lähde voi joskun käydä huonosti.

• Anonyymi

Hän ei rakasta sinua nyt eikä koskaan.

• Ääliö, lähde kävelemään ja jätä hänen.

• Voit myös kirjoittaa minulle jos haluat.

• Anonyymi

häh kysyitkö että mitä sun pitää tehdää?

helpo asia jos teidän pari suuhte ei toimi ja hän lyö sua aina vaikka sä et oo tehnyt mitään niin sanoo sille että et haluaa olla enää täälläinen parisuhteesssa. lähteä pois hänen elämästä sitten jos rakkastaisi sua niin hän tulee takaisin.

• Anonyymi

Tähän on helppo ratkaisu: Jätä se sika äläkä ole hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan enää. Hän on sairas ja tarvitsee psykiatrista hoitoa.

• Mikäli hän tosiaan on sairas, ei ole oikein kohteliasta kutsua siaksi. Mielenterveysongelmat ovat vakava asia.
        Toki voi olla myös, että hän on vain paha ihminen. Silloin sopinee haukkua, mutta ei mielellään rinnastaa mielenterveysongelmaisiin....

• Anonyymi

Asiallista! Naista kuuluukin rankaista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe