Eli poikaystäväni lyö minua täysillä ylävartaloon, jos istun apukuskinpenkillä ja auto sammuu hänen takia. Hän ei lyö minua, jos minä olen ratissa.
Lyö minua siksi kun itse epäonnistuu, vaikka se ei ole minun syy. Lyö myös, jos häviää minulle jossain pelissä, joten mua ei huvita enää pelata mitään sen kans.
Ja löi minua monta kertaa heti sen jälkeen, kun hän kaatui metsässä mäessä. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Lyödä takaisinko? Jälkiä ei jää lyömisestä, niin siksi sitä hankala todistaa esim. poliisille tai läheisille. Mutta en kestä sitä kipua :(
Miksi poikaystäväni lyö minua :(
11
222
Vastaukset
Jätä se samantien. Tuo ei ole oikein ja pahenee tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Koska hän on väkivaltainen, eikä riittävän älykäs hallitakseen impulssejaan.
Ai mitä sinun pitäisi tehdä?!?
NO LÄHTEÄ POIS SIITÄ PARISUHTEESTA JA HELVETIN ÄKKIÄ!!!
Olen elämäni aikana todistanut aivan liian montaa perheväkivaltatapausta. Toistan: lähde, kun vielä voit.- Anonyymi
Poikaystävä kierrätykseen.
Jos et nyt lähde voi joskun käydä huonosti. - Anonyymi
Hän ei rakasta sinua nyt eikä koskaan.
Ääliö, lähde kävelemään ja jätä hänen.
Voit myös kirjoittaa minulle jos haluat.
- Anonyymi
häh kysyitkö että mitä sun pitää tehdää?
helpo asia jos teidän pari suuhte ei toimi ja hän lyö sua aina vaikka sä et oo tehnyt mitään niin sanoo sille että et haluaa olla enää täälläinen parisuhteesssa. lähteä pois hänen elämästä sitten jos rakkastaisi sua niin hän tulee takaisin. - Anonyymi
Tähän on helppo ratkaisu: Jätä se sika äläkä ole hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan enää. Hän on sairas ja tarvitsee psykiatrista hoitoa.
Mikäli hän tosiaan on sairas, ei ole oikein kohteliasta kutsua siaksi. Mielenterveysongelmat ovat vakava asia.
Toki voi olla myös, että hän on vain paha ihminen. Silloin sopinee haukkua, mutta ei mielellään rinnastaa mielenterveysongelmaisiin....
- Anonyymi
Asiallista! Naista kuuluukin rankaista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714605Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt933753Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623293SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352359Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229