Mihin riparille?

Anonyymi

Oon siis ens vuonna menossa riparille eikä mitään hajua minne haluis mennä. Haluisin kesäriparin ja vaikka urheilua harrastankin omasta lajista ei oo erikoista rippileiriä:) onko jollain suosituksia mikä paikka oli kiva tai muuta vastaavaa. Asun siis treellä.

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No oletko kysynyt kavereiltasi, että mitä ideoita heillä on? Ehkä se olisi kivempaa, jos leirillä olisi edes yksi tuttu.

• Anonyymi

Miksi haluat mennä riparin aivopesuun? Riparin opetus on pelkkää huuhaata. Ei perustu mihinkään faktaan.

Jessekin on fiktio
      http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO

Kirkko haluaa aivopestä kaikki lapset ja nuoren, heidän täysin todistamattomaan uskoonsa, jotta elättäisitte kirkon tulevaisuudessa. Kirkon motiivina on vain RAHA.

• Anonyymi

Munkin motivaationa on vaan raha lol

• Anonyymi

Heh. Tämä on muuten hauska. Mie päädyin riparille, koska köyhälle lapselle kirkko korvaa koko leirin eikä sitä tarvitse maksaa. Kaikki muut leirit oli maksullisia.
        En mie kirkon puolta yleisesti ottaen pidä, mutta tällainen typerä heitto on kyllä vain huvittavaa ja olisi hyvä jos valitettaisiin oikeista aiheellisista asioita mitä kirkko tekee väärin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe