Puhun nyt ainakin itseni puolesta tässä. Jos te pojat ootte jotain nuoria ja te tiiättekö sen että te esitätte, niin luultavasti tytöt ei tykkää teistä. Me tykätään teistä millaisia te ootte ihan oikeasti. Ite ainakin tykkään pojista, jotka ei käyttäydy ylimielisesti, on mukava tytöille ja sellanen aika ulospäinsuuntautunut, rehellinen ja oikeudenmukainen kaikkia kavereita kohtaan, itsevarma että osaa puolustaa itseään henkisesti tosi hyvin ja haluaa että on kavereita, eikä katso ensin ulkonäköä vaikka haluaisikin vaan kaverin... ja sitten tietysti että on rohkea. Me oikeesti tykätään teistä kun ootte ihan omia ittejänne ja silleen... sitten ihan ite yksilönä mä pidän että on vähän anarkistinen, muttei silleen paljoa... ja jollain tavalla ehkä ovela ja sitten huumori sellanen aika sarkastinen, koska oon itekkin aika sellanen xdd. Pakko sanoa vielä ulkonäöstä, että mä ite en ainakaan pidä hirveenä lihaksista pojilla, lähinnä siitä että on laiha mutta kuitenkin ketterä, nopea ja ”ryhdikäs” . Ja me tytötkin yleensä katotaan sitä hygieniaa ja pukeutumista jne... mä en kylläkään pidä siitä että laittautuu mitenkään erityisesti, esim joku geeli hiuksissa ja jotain hajua... Ja mulla ite on silleen et luonne on tavallaan puolet ulkonäöstä, vaikka kuulostaakin vähän oudolta😂😂 enkä mä myöskään kato et sen pitäs olla erityisen pitkä🤔 mä toivon et kaikki pojat jotka tän nyt luki niin tajuaa oikeesti tän:DD ja ois kiva jos joku kirjottas tohon alas ees jotain xd
Pojat älkää esittäkö!!
Anonyymi
2
115
Vastaukset
Kukaan ei tykkää musta..
En vedä mitään roolia ja tulen toimeen kaikkien kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463