Miten voin edetä kun Elisan kännykkä ilmoittaa, että sim-kortti on täynnä - haluaisin lisätä uusia puhelinnumeroita puhelinmuistioon?
Odottelen vastausta
Sin-kortin lisätilan luominen
1
171
Vastaukset
Moikka!
Mikäli SIM kortin tila on täyttynyt, voi puhelimesta asetuksien kautta valita tallennustavaksi puhelimen muistin, jolloin yhteystiedot tallentuvat puhelimeen SIM kortin sijaan. Myös kopioiminen SIM kortilta puhelimen muistiin useimmissa puhelinmalleissa onnistunee asetuksien kautta. Ohjeita tähän suoraan en tätä kautta osaa antaa, koska tämä vaihtelee ihan puhelinmallista riippuen. Mikäli asia tuottaa päänvaivaa, voit käväistä vaikkapa meidän myymälästä ja nykäistä hihasta Omagurua, he varmasti osaavat auttaa asiassa ja tehdä tuon puolestasi. :)
Venla / Sometiimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420