WhatsApp pöytäkoneeseen?

Saako WhatsAppin asennettua pöytäkoneeseen?
Sen käyttö olisi töissä helpompaa.

17

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu koneesta mutta saa sen kikailemalla.
      Chromebookiin saisi heitämälä. siis lataamalla sovelluskaupasta.

      Mytta tuskin työnantajasi antaa sellaista asentaa työkoneelle.

      • Anonyymi

        Kyllä sen saa heittämällä mihin vaan. Ainakin winukoihin ja kai Maciinkin. Linuxeissa ilmeisesti voi käyttää jotain web-versiota tai epävirallisia harrastelijaversioita, kuten yleensäkin.


    • Anonyymi

      Eikö ihmiset osaa käyttää Googlea? Vastaus löytyy sekunneissa sen sijaan että odottaa täällä tuntikausia:D

    • Anonyymi

      Muistaakseni sai, mutta lopetin käytön sovelluksen jäätyä kiinni facebookille vakoilusta.

    • Anonyymi

      Opera-selaimessa sisäänrakennettuna, muihinkin selailuun saa lisäosana. Tuo siis helpoin keino.

      • Anonyymi

        yooopppsssss Firefox addon Whatsapp tuolla pitäisi tulla laajentimia pilvin pimein


    • Anonyymi

      chromeen vaan plugari, itsellä whatsgreen

    • Anonyymi

      Minä en saa poistettua What´s App logoa Lumiasta.

    • Anonyymi

      Kukaan täysijärkinen ei käytä vakoilevan fasebookin palveluita.

      • Anonyymi

        Kuka täällä on "fasebookista" puhunut?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Facebook ja sen omistamat ohjelmat sekä firmat ovat sellaisia tahoja joiden kanssa ei todellakaan kannata olla missään tekemisissä. FB on jatkuvasti vaikeuksissa viranomaisten kanssa useissa maissa, ja se tulee toivottavasti kaatumaan omaan rahan- ja vallanhimoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebook ja sen omistamat ohjelmat sekä firmat ovat sellaisia tahoja joiden kanssa ei todellakaan kannata olla missään tekemisissä. FB on jatkuvasti vaikeuksissa viranomaisten kanssa useissa maissa, ja se tulee toivottavasti kaatumaan omaan rahan- ja vallanhimoonsa.

        Hällä väliä vaikka tiedot menisi naamakirjalle! Ei näy normaalissa elämässä millään lailla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hällä väliä vaikka tiedot menisi naamakirjalle! Ei näy normaalissa elämässä millään lailla..

        Niinpä. Tietosi menevät naamkirjan lisäksi muutamalle kymmenelle muullekin taholle. Voit toki luovuttaa henk.koht tietosi hyväksikäytetettäväksi niin monelle firmalle kuin haluat. Se on sinun ongelmasi. Minä en kyseiseen paskafirmaan koske.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Tietosi menevät naamkirjan lisäksi muutamalle kymmenelle muullekin taholle. Voit toki luovuttaa henk.koht tietosi hyväksikäytetettäväksi niin monelle firmalle kuin haluat. Se on sinun ongelmasi. Minä en kyseiseen paskafirmaan koske.

        Täälä vaan hillut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä on "fasebookista" puhunut?

        Ensinnäkin, tuo alapuolella oleva "kippari" on joku vieraan vallan agentti, koska pyrkii houkutteIemaan ihmiset epäluotettavien ja yksityisasiat vuotavien palveluiden, kutan watsapp käyttäjiksi. Häpeäisit!

        Toisekseen: fasebook == watsapp.

        https://developers.facebook.com/docs/whatsapp

        Kipparia toki vituttaa, joten tämäkin varoitusviesti poistetaan.


    • Käytän välillä koneella Whatsappin web-versiota (https://web.whatsapp.com/ , pitää vain yhdistää kerran puhelimeen), on ollut kätevä. Tosin puhelimen pitää olla koneen vieressä, mutta ei sen kanssa tarvitse näperrellä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe