Saako WhatsAppin asennettua pöytäkoneeseen?
Sen käyttö olisi töissä helpompaa.
WhatsApp pöytäkoneeseen?
17
184
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu koneesta mutta saa sen kikailemalla.
Chromebookiin saisi heitämälä. siis lataamalla sovelluskaupasta.
Mytta tuskin työnantajasi antaa sellaista asentaa työkoneelle.- Anonyymi
Kyllä sen saa heittämällä mihin vaan. Ainakin winukoihin ja kai Maciinkin. Linuxeissa ilmeisesti voi käyttää jotain web-versiota tai epävirallisia harrastelijaversioita, kuten yleensäkin.
- Anonyymi
Eikö ihmiset osaa käyttää Googlea? Vastaus löytyy sekunneissa sen sijaan että odottaa täällä tuntikausia:D
- Anonyymi
Muistaakseni sai, mutta lopetin käytön sovelluksen jäätyä kiinni facebookille vakoilusta.
- Anonyymi
Opera-selaimessa sisäänrakennettuna, muihinkin selailuun saa lisäosana. Tuo siis helpoin keino.
- Anonyymi
yooopppsssss Firefox addon Whatsapp tuolla pitäisi tulla laajentimia pilvin pimein
- Anonyymi
chromeen vaan plugari, itsellä whatsgreen
- Anonyymi
Minä en saa poistettua What´s App logoa Lumiasta.
- Anonyymi
Kukaan täysijärkinen ei käytä vakoilevan fasebookin palveluita.
- Anonyymi
Kuka täällä on "fasebookista" puhunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä on "fasebookista" puhunut?
Oletpa tietämätön. WatsUpp == fasebook. Turvallisempiakin pikaviestimiä on.
https://developers.facebook.com/docs/whatsapp - Anonyymi
Facebook ja sen omistamat ohjelmat sekä firmat ovat sellaisia tahoja joiden kanssa ei todellakaan kannata olla missään tekemisissä. FB on jatkuvasti vaikeuksissa viranomaisten kanssa useissa maissa, ja se tulee toivottavasti kaatumaan omaan rahan- ja vallanhimoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facebook ja sen omistamat ohjelmat sekä firmat ovat sellaisia tahoja joiden kanssa ei todellakaan kannata olla missään tekemisissä. FB on jatkuvasti vaikeuksissa viranomaisten kanssa useissa maissa, ja se tulee toivottavasti kaatumaan omaan rahan- ja vallanhimoonsa.
Hällä väliä vaikka tiedot menisi naamakirjalle! Ei näy normaalissa elämässä millään lailla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hällä väliä vaikka tiedot menisi naamakirjalle! Ei näy normaalissa elämässä millään lailla..
Niinpä. Tietosi menevät naamkirjan lisäksi muutamalle kymmenelle muullekin taholle. Voit toki luovuttaa henk.koht tietosi hyväksikäytetettäväksi niin monelle firmalle kuin haluat. Se on sinun ongelmasi. Minä en kyseiseen paskafirmaan koske.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Tietosi menevät naamkirjan lisäksi muutamalle kymmenelle muullekin taholle. Voit toki luovuttaa henk.koht tietosi hyväksikäytetettäväksi niin monelle firmalle kuin haluat. Se on sinun ongelmasi. Minä en kyseiseen paskafirmaan koske.
Täälä vaan hillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä on "fasebookista" puhunut?
Ensinnäkin, tuo alapuolella oleva "kippari" on joku vieraan vallan agentti, koska pyrkii houkutteIemaan ihmiset epäluotettavien ja yksityisasiat vuotavien palveluiden, kutan watsapp käyttäjiksi. Häpeäisit!
Toisekseen: fasebook == watsapp.
https://developers.facebook.com/docs/whatsapp
Kipparia toki vituttaa, joten tämäkin varoitusviesti poistetaan.
Käytän välillä koneella Whatsappin web-versiota (https://web.whatsapp.com/ , pitää vain yhdistää kerran puhelimeen), on ollut kätevä. Tosin puhelimen pitää olla koneen vieressä, mutta ei sen kanssa tarvitse näperrellä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
