Pituus on ongelma

Anonyymi

Oon 19v, poika ja 161cm. Lisäksi näytän naamasta 14v... Kukakaan ei usko, että olen 19v, jotkut ei usko edes senkään jälkeen kun olen näyttänyt henkkarit.
Haluaisin näyttää mieheltä enkä pojalta...

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni tyttö (tai poika????) varmasti tykkää myös poikamaisista miehistä, ja lyhyitäkin tyttöjä löytyy. Ala vähän kuntoilemaan jos et jo ole aloittanut niin saat miehekkäämmän kehon, muuten et voi tehdä oikein muuta kuin hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja ownaa se shitti

Jos olet kokoajan epävarma ja ujo, olit pitkä tai lyhyt niin ei siitä moni tykkää

• En tiedä, onko asialle enää lääketieteen keinoin mitään tehtävissä - tai olisiko nuorempanakaan ollut - mutta suurimmalle osalle järkevistä ihmisistä ko. jutulla ei ole mitään merkitystä.

Tavanomaisessa ihmisten välisessä kanssakäymisessä itselle ei ole mitään merkitystä sillä, miltä toinen näyttää ja mitä hänen henkkareissaan lukee. Kaikki riippuu käytöksestä.

Ja kuten tuossa jo sanottiinkin: nuorekkaillakin on faninsa. Älä siis huolestu. Pituutesi ei ole miehisyytesi mittari. Eikä myöskään sen pituus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe