Tyttöystäväni ei ole varma tunteistaan

Anonyymi

Moi. Mulla on suhteessa kriittininen vaihe päällä ja tarvitsen neuvoja. Tyttöystäväni kokee tunteensa oudoiksi eikä osaa oikein selittää millaisia ne ovat. Hän on tähän asti rakastanut minua paljon ja ollut kiintynyt minuun. Tähän asti hän on myös nauttinut läheisyydestä mutta nyt sanoo että se ei tunnu enää oikein miltään. Meillä on ollut aika paljon riitoja viimeaikoina ja olen kokenut mustasukkaisuutta koska kaverini on mahdollisesti ihastunut häneen. Välimme ovat menneet viimeaikoina oudoiksi yllämainittujen syiden takia. Eli kerrataan vielä että hän ei ole aivan varma siitä mitä kokee sisällään. Olemme olleet tässä pienen hetken jo tauolla että volemmille on mahdollisuus ajatella jatkoa ja sitä onko tällä suhteella kunnon tulevaisuutta. Ero olisi minulle kivikova pala purtavaksi mutta tiedän että rakkautta ja tunteita ei voi pakottaa

2

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväksy tilanne. Jos on epävarmuutta rakastaako hän sinua niin anna sen mennä.

• Moi, kannattaa puhua asiasta tyttöystäväsi kanssa kunnolla jotta tilanne ei jäisi epäselväksi. Kerro miltä susta tuntuu ja kuuntele miltä hänestä tuntuu ja yrittäkää löytää yhteinen ratkaisu tilanteeseenne. Pahinta mitä voi tapahtua on juurikin mainitsemasi ero, mutta epätietoisuus ei ole oikeudenmukaista kumpaakaan kohtaan. Hurjasti tsemppiä
      -Lotta /Helsingin Saapas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      100
      1156
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      752
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      510
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    8. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      52
      498
    9. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      39
      472
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      27
      463
    Aihe