Mä oon kyllästynyt katselemaan kolmee raitaa! Ja Adidaksen sininen väri on kumman samee. Kaikilla on kuiteskin just tätä tylsää merkkiä. Miks kaikki vaan diggaa Adidasta, mä haluisin jo jotain muuta!
Adidas on tylsä!
Anonyymi
2
130
Vastaukset
No jopa tällainen ykä joutuu myöntämään, että onhan ne aika mukavat päällä ja olen kulkiessani huomannut, että muutkin vanhukset ovat sen huomanneet. Ehkä se selittää sen muodin lisäksi niiden suosiota.
- Anonyymi
Siellä on sentään adidasta, täälä on jämähdetty harmaisiin kollareihin joista ei silmän iloa löydy etsimälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710