Kysymys

Kyselijä

Kyselempä ihan huvin vuoksi kumpi on parempi VC vai SA.minun mielestä Vice Cityssä on sitä jotakin tunnelmaa joka SA puuttuu.

4

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !?!

en oo vielä päässy pelaa san andeasta mutta vice citystä aistiin sen 80-luvun nostalkian

• hgjhgjn

San-Andreas.-.-.-.-.

• vice city
      musiikit paremmat kuin san andreaksessa
      hienommat meret (kimaltelee)
      sää tilat hienommat kuin san andreaksessa
      mutta kaikki muu sitten onkin parempaa san andreaksessa=)

• Kalmo

Vice city oli mainio tunnelmaltaan. Muistan kun pelasin sitä ihan ensimmäisiä hetkiä, kruisailin päämäärättä pitkin sateesta märkiä katuja... Ja radiosta tuli Crockett´s theme.

Jumaliste, siinä tuli ihan nuoruus mieleen... kun ekalla omalla autolla kruisailtiin siellä täällä viikonloppuisin. Vice city oli kuin Miami Vice silloin joskus.

San Andreas on monessa suhteessa parempi peli. Siinä on laaja pelialue ja monipuoliset maisemat kun pääsee ajelemaan city-maisemista täysin Taka-Hikiällekin. Kulkuneuvoja on käytössä fillarista junaan... Oikeastaan San Andreas on samankaltainen kuin tv-sarja Shield-lain varjolla.

Mutta tuota fiilistä, joka tuli sateisilla kaduilla Crockett´s themen soidessa en ole San Andreasista vielä löytänyt.

Toisaalta San Andreas on melkoinen sillisalaatti kaikkine punttitreeneineen, syömisineen ja treffailuineen. Mutta puuhaa löytyy pitkäksi aikaa.

Joten mielestäni Vice City ja San Andreas päätyvät aika kirkkaaseen tasapeliin. SA:sta puuttuu VC:n tunnelma, mutta SA voittaa lähes kaikessa muussa. Siis tasapeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe