kellon käyttö

käyttääkö kukaan enää rannekelloa itse pidän melkein 24/7 ranteessa
3181
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ei, koska luurista näkyy, niitä on nyt 4, sykemittaria pitäisin kyl ellei rahat menis muuhun.

Äänestä

Käytän silloin tällöin. Rannekellot on kuul. Siinä on jotain itsenäisyyden retrocharmia. Kelloa pitäviä pidetään kuulemma pätevämpinä (tutkimukset osoittavat), älykkäämpinä ja ainakin niitä pitäviä miehiä viehättävämpinä.

Onhan se coolia kun joku kysyy aikaa ja kaveri katsoo rannettaan luurin nostamisen sijaan.

Oon 17v poika.

Pidä ylpeydellä veli.

Äänestä

Oikeasti pitäisin mutta möin kaiken myytävän kun oli pakko saada rahaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

käyttääkö kukaan enää rannekelloa itse pidän melkein 24/7 ranteessa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu