Oon siis 16v tyttö ja menossa viikon päästä viikon urheilu leirille. Oon oottanu sitä leirii tosi pitkään mutta kuulin just et siellä nukutaan 3 hengen huoneissa. Mun kaverit on perun sen nii joutuisin joidenkin tuntemattomien kanssa. Oon kuitenkin yökastelija ja tarviin vaippaa öisin. En haluis tuntemattomien edessä olla vaipat päällä enkä oo varma voinko käyttää salaa. Ne kuitenkin rapisee ja aamulla pitää se märkä vaippaki johonkin tunkea. Kellään mitää ideoita tai vastaavia kokemuksia
Leirille vaipat päällä?
5
242
Vastaukset
Haistan ilmassa vaippafetissiä, mutta neuvon silti:
Kysy sieltä leiriltä mahdollisuutta yksityismajoitukseen terveydellisiin syihin vedoten.
Jos se ei ole mahdollista, niin vaihtoina on joko kertoa huonekavereille totuus tai sitten koettaa ninjailla vaipat piilossa. Käsittääkseni kaikki vaipat eivät rapise, koska niitähän tehdään myös ihmisille, jotka joutuvat pitämään niitä päivälläkin inkontinenssin eli virtsan pidätyskyvyttömyyden vuoksi.
Sen märän vaipan voi pistää muovipussiin ja solmia pussin tiukasti kiinni ja pistää sen jälkeen roskiin. Kukaan tuskin ihmettelee mitään, kunhan et niitä pusseja huoneesi roskikseen jätä. Jos se on joku leirikeskus, niin siellä on varmasti pihalla isot roskikset.- Anonyymi
1. Ronskisti et sano mitään ja hoidat hommat suht piilossa. Tuskin kukaan kehtaa kysyä.
2.Jos päätät sanoa jotain älä käytä sanaa yökastelija vaan sano vaikka tällee että "mä pidän terveydellisistä syistä erityisvarustusta yöllä että pahoittelen jos se rapisee yöllä ja arvostan jos kukaan ei kysy enempää ja puhu tästä eteenpäin kenellekkään. Kun sanoo tollee terveydelliset syyt niin harvempi menee sanomaan mitään eteenpäin. - Anonyymi
Mäkk kastelen öisin, onksul mitää paikkaa mis voitais jutella?:)
Varmistakaahan sitten sen kastelevan keskustelukumppaninne ikä jotenkin.... Viranomaispiireissä on havaintoja siitä, että kastelusta kiinnostuneet sedät tykkää esiintyä kastelevina teineinä.
- Anonyymi
no miten kävi???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372