Oon siis 16v tyttö ja menossa viikon päästä viikon urheilu leirille. Oon oottanu sitä leirii tosi pitkään mutta kuulin just et siellä nukutaan 3 hengen huoneissa. Mun kaverit on perun sen nii joutuisin joidenkin tuntemattomien kanssa. Oon kuitenkin yökastelija ja tarviin vaippaa öisin. En haluis tuntemattomien edessä olla vaipat päällä enkä oo varma voinko käyttää salaa. Ne kuitenkin rapisee ja aamulla pitää se märkä vaippaki johonkin tunkea. Kellään mitää ideoita tai vastaavia kokemuksia
Leirille vaipat päällä?
5
216
Vastaukset
Haistan ilmassa vaippafetissiä, mutta neuvon silti:
Kysy sieltä leiriltä mahdollisuutta yksityismajoitukseen terveydellisiin syihin vedoten.
Jos se ei ole mahdollista, niin vaihtoina on joko kertoa huonekavereille totuus tai sitten koettaa ninjailla vaipat piilossa. Käsittääkseni kaikki vaipat eivät rapise, koska niitähän tehdään myös ihmisille, jotka joutuvat pitämään niitä päivälläkin inkontinenssin eli virtsan pidätyskyvyttömyyden vuoksi.
Sen märän vaipan voi pistää muovipussiin ja solmia pussin tiukasti kiinni ja pistää sen jälkeen roskiin. Kukaan tuskin ihmettelee mitään, kunhan et niitä pusseja huoneesi roskikseen jätä. Jos se on joku leirikeskus, niin siellä on varmasti pihalla isot roskikset.- Anonyymi
1. Ronskisti et sano mitään ja hoidat hommat suht piilossa. Tuskin kukaan kehtaa kysyä.
2.Jos päätät sanoa jotain älä käytä sanaa yökastelija vaan sano vaikka tällee että "mä pidän terveydellisistä syistä erityisvarustusta yöllä että pahoittelen jos se rapisee yöllä ja arvostan jos kukaan ei kysy enempää ja puhu tästä eteenpäin kenellekkään. Kun sanoo tollee terveydelliset syyt niin harvempi menee sanomaan mitään eteenpäin. - Anonyymi
Mäkk kastelen öisin, onksul mitää paikkaa mis voitais jutella?:)
Varmistakaahan sitten sen kastelevan keskustelukumppaninne ikä jotenkin.... Viranomaispiireissä on havaintoja siitä, että kastelusta kiinnostuneet sedät tykkää esiintyä kastelevina teineinä.
- Anonyymi
no miten kävi???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2115302SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site354838SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun504064Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264029Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt723651Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään352912Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062420SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366