Toyota Proace tehdään omalla linjastolla

Anonyymi

Taas eilen valheellisesti väitettiin IS n paketti auto jutussa olevan Proacen sama auto PSA autojen kanssa. Kateusko vai tietämättömyys pistää toimittajien parjaamaan Toyotaa.
Moneen kertaan on todettu Proacen olevan sama aihio PSA autojen kanssa mutta siihen se jää. Toyotassa on omat sähköosat ja nivelet. Moottori vahvistettu Toyotan insinöörien toimesta ja ruostesuojaus paranneltu ranskalaisten perus synnistä ruosteesta. Ajo ominaisuudet on jäykemmät ja kaikkien tärkeintä se kasataan omalla linjalla erossa muista citroen peugeot opel tuotoksista.

21

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Teroilla kestä näköjään kasetti todellisuutta.
      Eipä paljoa muuta ole erona kuin merkki keulassa. Jos ei itse osaa niin on parempi ostaa osaaminen muualta.

      • Anonyymi

        Miksi olet täällä kun et osaa etkä tiedä juuri mitään ainakaan Toyotasta ?


      • Anonyymi

        Se vaan ottaa päähän kun Toyota osaa valmistaa laadukkaan auton ranskalaisten romuosista Hiace on kaikkien aikojen paras paku oikea miesten työkalu ja Proace on samaa lujaa tekoa. En vois kuvitella ajavani millään psa paskalla johan raksalla naurettais pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan ottaa päähän kun Toyota osaa valmistaa laadukkaan auton ranskalaisten romuosista Hiace on kaikkien aikojen paras paku oikea miesten työkalu ja Proace on samaa lujaa tekoa. En vois kuvitella ajavani millään psa paskalla johan raksalla naurettais pihalle

        Hihii, Toyota ostaa valmiin auton ja saa sillä pari logoa koriin. Ehkä parasta "Toyotaa" ja vain siksi ettei siinä ole ensisijaisesti ensimmäistäkään Toyotan osaa.


    • Anonyymi

      Sitkeessä elää hölmöys tojolandiassa. Taisi olla Corolla pappa joka tätä samaa mantraa hoki peräluukun tuuletus ja katsastushuolto ohjeistuksissa. Siitä jäänyt tämä elämään ja tojohönöt nielaisseet syötin.

    • Anonyymi

      Tojo ostaa parhaat autonsa muilta valmistajilta ja tekee itse vain perusbulkkiautoja. Proace on täysin psa. Supra on bemari ja gt86 on Subarun tekemä. Aygo on myös ranskalaisten suunnittelema ja tsekkien tekemä.
      Mikä tässä on terolle niin vaikea myöntää? Kaikki tietävät että teron vouhotus on pelkkää showta. Kun on pakottava tarve sanoa jotain mutta ei ole oikeasti mitään sanottavaa.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö lukemaasi? Juurihan täällä sanotaan Toyota Proace on täysiverinen Toyota omilla osilla ja omalla linjalla. Suprassa joitain bemarin osia, mutta Toyotan vahvistuksilla ja sunnittelulla. GT 86 on Toyotan suunnittelema ja Subaru valmistaa. Aygosta ranskalaiset kopioineet tekniikan ja siitä monia oikeuskäsittelyjä auki. Seuraahan poika maailmaa äläkä provoile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö lukemaasi? Juurihan täällä sanotaan Toyota Proace on täysiverinen Toyota omilla osilla ja omalla linjalla. Suprassa joitain bemarin osia, mutta Toyotan vahvistuksilla ja sunnittelulla. GT 86 on Toyotan suunnittelema ja Subaru valmistaa. Aygosta ranskalaiset kopioineet tekniikan ja siitä monia oikeuskäsittelyjä auki. Seuraahan poika maailmaa äläkä provoile.

        Sulla on täysin höpöhöpöjutut ja kaikki ymmärtävät sen. Myös sinä itse.
        Ajankuluksesi keksit näitä täysin pimeitä juttuja kun äly ei riitä oikeaan keskusteluun.
        Olet tyhjän höpöttäjä.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö tero taas!
      Proace on täysin samalla linjastolla valmistettava kuin sen sisarmallitkin. Jopa sen logotkin valmistaa sama kiinalainen alihankkija.

    • Anonyymi

      "Ymmärrätkö lukemaasi? Juurihan täällä sanotaan Toyota Proace on täysiverinen Toyota omilla osilla ja omalla linjalla"

      Joku joutoukko kirjoittelee mitä sattuu. Ei mitään tekemistä tämän maailman kanssa.

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi laittaa linkin esim. toyotan tai psa.n sivuille jossa väitteesi vahvistetaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jotain toyo tekee erintavoin kun pro-aasilla on ollut jo takaisinkutsuja. Se on kalliimpi, eikä yhtä hyvässä huudossa kuin ranskis.

      Veikkaan myös että ranskis on paremmin ruostesuojattu.

    • Anonyymi

      Proacessa Toyotaa on vain nimi.

    • Sorry, Proace on PSA -malli ja nyttemmin myös Opelita löytyy tuote joka on lähtöisin samalta linjalta.

      • Anonyymi

        Ei ollut linkkiä laittaa, musta tuntuu juttusi on täällä kumottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut linkkiä laittaa, musta tuntuu juttusi on täällä kumottu.

        Tuo IS:n artikkeli on vahvin linkki tällä hetkellä ja kertoo siitä että Proace on 100% PSA-tuote. Mitään linkkiä näistä Tojon omista tuotantolinjoista tai komponenteista ei ole koskaan esitetty. Pelkkiä tojohönöjen diipadaapoja.
        Nämä tojohönöt on niin nähty kerta toisensa jälkeen. Pelkkiä pellejä joilta puuttuu täydellisesti kyky logiikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut linkkiä laittaa, musta tuntuu juttusi on täällä kumottu.

        Uskomuksia voi olla joka lähtöön. Ken on nähnyt se tietää.


    • Anonyymi

      Pelkästään ooppelille jo kohta saabin kohtalo kun lähes kaikki uusimmissa yksi yhteen ranskisten kanssa kuten pariton nopeusmittari ja muut yksityiskohdat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe