Olen yrittänyt viestittää arskalle mailin kautta jotta sopisi siitä tapaamisesta mutta turhaan. Ei taida raukka osata edes mailia avata.
Onko siellä hämeessä tietokoneen käyttäjien apukoulu? Sinne voisi arska mennä jotta oppisi sähköpostin lukemaan.
Olisi hyvä jotta saataisi arskan kanssa keskustella tuo nimi asia kuntoon.
arskan maili on [email protected]
Minun on [email protected]
eikö arska osaa lukea edes sähköpostia
9
526
Vastaukset
- pete_
Tyhmä jätkä oot. Tajuatko edes itse, Sanamies, miten typerän vaikutuksen kirjoituksesi sinusta antavat?
Niin, ja minä en ole Arska. Taida nähdä arskoja myös sänkysi alla, kun olet (toivottavasti) ottanut lääkkeesi ja mennyt nukkumaan. - pete_
- Arska kirjoitetaan isolla.
- Nimiasia kirjoitetaan yhteen.
- Häme kirjoitetaan isolla.
- Lause "olisi hyvä jotta saataisi arskan kanssa keskustella tuo nimi asia kuntoon" pitäisi kirjoittaa näin: "Olisi hyvä, jos saisimme Arskan kanssa keskusteltua tämän nimiasian kuntoon".
- Lauseesta "arskan maili on [email protected]" puuttuu perästä piste.
Uskomattoman paljon kirjoitusvirheitä sai meidän Sanamiehemme jälleen kerran mahtumaan yhteen lyhyeen viestiin."arska kirjoitetaan isolla"
Ei ikinä jos kyseessä on tämä arska mikä on raukka kuin eteisen rukkanen,
"Nimiasia kirjoitetaan yhteen" voidaan kyllä kirjoittaa myös nimi asia ja silti ymmärrys säilyy.
"häme kirjoitetaan isolla" Ei kirjoiteta
Ja sähköposi osoitteen loppuun ei tule pistettä pilkku tulee jos lähetät useammalle esim. [email protected],[email protected]
Uskomatonta mutta totta sinä osasit kirjoittaa Sanamiehen oikein. Siihen ei täällä moni kykene.
- akka..
Voi ressukkaa kun on arskaa ikävä
..pitäisi nukkua yöt. Mitä tuo sun peli on, että aamuyöllä puoli neljältä surffaillaan netissä.
Toisaalta ymmärrän sen koska eihän sulla muutakaan ole kuin netti kuten aiemmassa kirjoituksessasi annat ymmärtää:
"Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta
yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan.
Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti
ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä".
Lisäksi uhkailet täällä muita kuten tuossa linkissä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000006450037#22000000006450037
Ai että ihan palkkaat hakkerit;=). Juupasen juu.
Ja nyt sitten pitäis tehdä sun kanssa tärskyjä. No arska ei kuitenkaan tee tärskyjä koska:
A) arska ei nettitreffaile koskaan kenenkään kanssa mutta jos rajaa vedetään niin erityisesti arska ei nettitreffaile idioottien, lasten, lastenmielisten, fanaatikkojen eikä seksuaalisesti kieroutuneiden (b-rapunpoikien) kanssa. Voit ihan itse valita mihin em.lukeudut. Voin antaa vinkin jos haluat.
B) arskalla on netin ulkopuolista elämää, työ perhe ja vapaa-aika. Tiedäthän. Ai niin, mistäpä sitä voit tietää. Tiedämmehän kaikki ("ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan")miten köyhää elämäsi on tuolla netin ulkopuolella.
No, voit toki parantaa elämänlaatuasi. Voit opiskella historiaa, että voisit edes joskus avata täällä kiihkottoman kirjoituksen joka perustuu tutkittuun tietoon. Ei mitään "pitääviedäsaunantaakseampuapuukollaselkäänverilorisee"-tyyppisiä kirjoituksia vaan ihan oikeata asiatietoa. Pystytkö siihen? Etenkin toivoisin sinun sa(ar)namies opiskelevan äidinkieltä koska yhteisen isänmaamme äidinkieli on rikkaus ja kun sitä väärinkäytetään, kuten sinulla on tapana, antaa se sinusta "heikkolahjaisen"-ihmisen vaikutelman.
Turhaa avaat tuolla ylempänä näitä arska aiheisia topikkeja. En niihin vastaa kuitenkaan. Jos sinulla on epäselvyyttä nimestäsi niin se on sinun ongelmasi. Me kaikki muut tiedämme sinun sa(ar)namies oikean nimesi.- -----
----
- ..........
Vai niin.
- ----------
----------
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151