Hep! Kuulin yhdeltä tyypiltä joka on lesbo, että hän oli joutunut väkivallan kohteeksi vain siitä syystä että sattuu olemaan lesbo. Onko muille käynyt näin?
Väkivalta
5
1265
Vastaukset
- Snoopy
on ollut useampiakin,mutta yksi on ylitse muiden.Oltiin murun kanssa paikallisessa ja loppuvaiheessa yksi tyttö sai päähänsä,että olin käpälöinyt hänen kaveriaan.(Istuin kyllä hetken samassa pöydässä.)Asumme pienehkössä paikassa,jonka pienet piirit tietävät meidän olevan lesbopari.Ravintolan sulkeuduttua tämä tyyppi oli käydä päälle jo pihalla,mutta paikan omistaja tuli väliin,ja päästi meidät menemään. Satakunta metriä käveltyämme,tämä tyttö ja neljä kaveriaan saivat meidät kiinni.Muru tuupattiin ojaan ja tappouhkauksia alkoi sadella.Onneksi paikalle pyöräili tuttu mies,joka sai tyttölauman ajettua matkoihinsa.Tilanne oli tosi pelottava,koska harvemmin kuulee tappouhkauksia niin raivopäiseltä ihmiseltä.Myöhemmin kuultiin,että tyyppi oli rähissyt ennenkin ja sai tämän jutun seurauksena porttarin k.o.paikkaan.
- LaikaQ
En ole koskaan joutunut uhkailun tai väkivallan kohteeksi lesbouteni takia enkä oikeastaan muutenkaan. Ne muutamat muut kerrat ovat sattuneet erittäin sekaisin olleen henkilön taholta ja hänkin lopetti muutaman tiukan lauseen jälkeen.
Pientä päänaukomista on ollut joskus mutta niitä en jaksa hirveästi noteerata. Niitä ihmisiä on aina, kaikenlaisissa tilanteissa ja se on pääasiassa heidän ongelmansa.
Uskon, että tähän asiaan vaikuttaa ainakin jonkin verran oma käytös ja kuviot, joissa liikkuu. - Catsy_666
Tosin on vaikea erottaa sitä joutuuko hakatuksi lesboutensa takia vai siksi että on itsevarma, itsetietoinen, isokokoinen nainen joka ei yritä miellyttää miehiä. Niille jotka hakkaavat se on yksi ja sama asia.
Olen jo aiemmin tunnustanut sen, mutta olen lesbo "väärästä" syystä: pääsin "naisen makuun" koettuani paskaa miessukupuolen taholta. - pocahontas
Mulla ei ole vastaavaa negatiivista kokemusta. Päin vastoin kun on avoin ja reipas ihmiset ovat suhtautuneet erittäin ystävällisesti ja ilahtuneet avoimuudestani. Syynä saattaa olla tietty sekin, et olen pk-seudulta ja ilmapiiri on yleensäkin suvaitsevampaa...
On tullut turpaan mieheltä, joka kinusi treffejä eikä onnistunut.. hullu sekopäähän se oli..
musta silmä siitä tuli, mutta ei se tapahtuma onneksi saanut mua pelkäämään.
sanon edelleenki ihmisille suoraan mitä olen. Rankempaa se olisi kaapissa elää pitemmän päälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3462369Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944202351- 1121361
- 411062
- 56803
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo61788Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26781Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39775Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi116721En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30679