Mitä tapahtuu poikien pukkarissa? Munien vertailua? Runkkausta? Homoilua?
Poikien pukkarissa
4
1177
Vastaukset
Siellä lähinnä vaihdetaan vaatteita. Joskus siellä käy myös siivooja.
Juu toi vertailu oli perus, sit jotain pyysin runkkaamaan mua... eipä oo sen jälkeen opettanut
XDD- Anonyymi
Riippu missä ikä vaiheessa nämä pojat ovat
ala-aste: "hahaa sulla on pieni muna" , koulussa on "suihku pakko" mutta kastetaan hiukset lavuaarissa jotta vältytään tältä, tai sitten se kun kaikki odottaa että liikunnan opettaja tulee huutamaan pukkariin jostain asiasta mikä tapahtui tunnin aikana
ylä-aste: jotain paskajauhantaa, tai puhelimella pelaamista
lukio: melkein sama kuin ylä-asteella ainut poikkeus on varmaanpa se että lukiossa ihmiset ei enää niin paljoo paskaa puhu toisista ainakaan tälleen muiden kuullen
aikuisena: no puhelimen käyttämistä ja oikeastikkin vaihdetaan niitä vaatteita siellä ja viitsii oikeen käyttää yleisiä suihkuja lopussa Mä muistan joskus nuorena kun yks mun kaveri ja mä vertailtiin munia koulun pukkarissa. Meidän piti vaan vertailla, mutta yhtäkkiä olikin jo toisen muna poskessa. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 25 vuotta ja touhoominen jatkuu yhä. Oi kun on niitä nuoruuden aikoja ikävä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278