Poikien pukkarissa

Mitä tapahtuu poikien pukkarissa? Munien vertailua? Runkkausta? Homoilua?
41364
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Siellä lähinnä vaihdetaan vaatteita. Joskus siellä käy myös siivooja.

Äänestä

Juu toi vertailu oli perus, sit jotain pyysin runkkaamaan mua... eipä oo sen jälkeen opettanut

XDD

Äänestä

Riippu missä ikä vaiheessa nämä pojat ovat

ala-aste: "hahaa sulla on pieni muna" , koulussa on "suihku pakko" mutta kastetaan hiukset lavuaarissa jotta vältytään tältä, tai sitten se kun kaikki odottaa että liikunnan opettaja tulee huutamaan pukkariin jostain asiasta mikä tapahtui tunnin aikana

ylä-aste: jotain paskajauhantaa, tai puhelimella pelaamista

lukio: melkein sama kuin ylä-asteella ainut poikkeus on varmaanpa se että lukiossa ihmiset ei enää niin paljoo paskaa puhu toisista ainakaan tälleen muiden kuullen

aikuisena: no puhelimen käyttämistä ja oikeastikkin vaihdetaan niitä vaatteita siellä ja viitsii oikeen käyttää yleisiä suihkuja lopussa

1Äänestä

Mä muistan joskus nuorena kun yks mun kaveri ja mä vertailtiin munia koulun pukkarissa. Meidän piti vaan vertailla, mutta yhtäkkiä olikin jo toisen muna poskessa. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 25 vuotta ja touhoominen jatkuu yhä. Oi kun on niitä nuoruuden aikoja ikävä!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtuu poikien pukkarissa? Munien vertailua? Runkkausta? Homoilua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu