Poikien pukkarissa

Anonyymi

Mitä tapahtuu poikien pukkarissa? Munien vertailua? Runkkausta? Homoilua?

4

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä lähinnä vaihdetaan vaatteita. Joskus siellä käy myös siivooja.

• Juu toi vertailu oli perus, sit jotain pyysin runkkaamaan mua... eipä oo sen jälkeen opettanut

XDD

• Anonyymi

Riippu missä ikä vaiheessa nämä pojat ovat

ala-aste: "hahaa sulla on pieni muna" , koulussa on "suihku pakko" mutta kastetaan hiukset lavuaarissa jotta vältytään tältä, tai sitten se kun kaikki odottaa että liikunnan opettaja tulee huutamaan pukkariin jostain asiasta mikä tapahtui tunnin aikana

ylä-aste: jotain paskajauhantaa, tai puhelimella pelaamista

lukio: melkein sama kuin ylä-asteella ainut poikkeus on varmaanpa se että lukiossa ihmiset ei enää niin paljoo paskaa puhu toisista ainakaan tälleen muiden kuullen

aikuisena: no puhelimen käyttämistä ja oikeastikkin vaihdetaan niitä vaatteita siellä ja viitsii oikeen käyttää yleisiä suihkuja lopussa

• Mä muistan joskus nuorena kun yks mun kaveri ja mä vertailtiin munia koulun pukkarissa. Meidän piti vaan vertailla, mutta yhtäkkiä olikin jo toisen muna poskessa. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 25 vuotta ja touhoominen jatkuu yhä. Oi kun on niitä nuoruuden aikoja ikävä!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      58
      2463
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2281
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1964
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      307
      1414
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      79
      1309
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1256
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      62
      1072
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1022
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      25
      952
    10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      77
      934
    Aihe