Poikien pukkarissa

Anonyymi

Mitä tapahtuu poikien pukkarissa? Munien vertailua? Runkkausta? Homoilua?

4

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä lähinnä vaihdetaan vaatteita. Joskus siellä käy myös siivooja.

• Juu toi vertailu oli perus, sit jotain pyysin runkkaamaan mua... eipä oo sen jälkeen opettanut

XDD

• Anonyymi

Riippu missä ikä vaiheessa nämä pojat ovat

ala-aste: "hahaa sulla on pieni muna" , koulussa on "suihku pakko" mutta kastetaan hiukset lavuaarissa jotta vältytään tältä, tai sitten se kun kaikki odottaa että liikunnan opettaja tulee huutamaan pukkariin jostain asiasta mikä tapahtui tunnin aikana

ylä-aste: jotain paskajauhantaa, tai puhelimella pelaamista

lukio: melkein sama kuin ylä-asteella ainut poikkeus on varmaanpa se että lukiossa ihmiset ei enää niin paljoo paskaa puhu toisista ainakaan tälleen muiden kuullen

aikuisena: no puhelimen käyttämistä ja oikeastikkin vaihdetaan niitä vaatteita siellä ja viitsii oikeen käyttää yleisiä suihkuja lopussa

• Mä muistan joskus nuorena kun yks mun kaveri ja mä vertailtiin munia koulun pukkarissa. Meidän piti vaan vertailla, mutta yhtäkkiä olikin jo toisen muna poskessa. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 25 vuotta ja touhoominen jatkuu yhä. Oi kun on niitä nuoruuden aikoja ikävä!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      32
      3148
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      158
      2158
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      137
      1713
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      8
      1277
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      36
      1052
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      260
      988
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      192
      862
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      54
      855
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      77
      851
    10. Mitä toivot

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?
      Sinkut
      97
      811
    Aihe