Kaikki kysymykset sallittuja
Kysykää 15-vuotiaalta!
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Onko nykymaailma liian vaarallinen paikka nuorelle?
Vaarallisinta on juuri vaarallisuuden, haasteiden ja vaikeuksien puute, vanhempien laiskuudesta ja pelosta pitää kuria johtuvat muutokset kasvatuksessa sekä sosiaaliseen mediaan tai peleihin koukuttuminen viisivuotiaasta asti vanhempien antaessa päänkokoisen luurin laiskuuttaan tai vain ajattelemattomuuttaan, koska se on normi.
Some on tietysti pelejä paljon suurempi ongelma, varsinkin tytöillä. Pitänee mainita myös negatiiviset muutokset lääketieteessä, lähinnä mielenterveysongelmien hoidossa, ei somaattisissa sairauksissa (tietääkseni). Kovia huumeita saa parilla viestillä ilman kontakteja, joten yhä nuoremmat aloittavat pahan olon pakenemisen aineilla, jotka lopulta pahentavat tilannetta.
Kasvava työttömyys lisää syrjäytymistä. Ihmiset ajautuvat poliittisiin kupliin somessa. Ilmastonmuutos. Muiden lajien kuoleminen sukupuuttoon ja metsien jatkuva hakkaaminen (tämä on surullisin). Epätasa-arvoon pyrkivä feminismi. Seksi- ja seurustelukumppanien jakaantuminen siten, että osa miehistä jää ilman. Avioerojen ja pettämisien kasvu. Muunmuassa kolmesta edellisestä johtuu nuorten miesten katkeroitumisen, syrjäytymisen ja jopa naisvihan lisääntyminen. Nuorten, potentiaalisesti vaarallisien, miesten elättäminen huonolla integroinnilla. Islamin ja monikulttuurin vaikutukset voi nähdä maissa, jotka ovat Suomea suvaitsevaisempia. Ihmisten tyhmeneminen. Varsinkin nuorten empatiakyvyn väheneminen (mutuilua). Elintasosairaudet ja ylipaino.
Enempää en viiti kirjoittaa tai lisätä argumentteja väitteisiin, ellei joku pyydä. Ihminen on itsensä pahin vaara.- Anonyymi
En kyllä sanoisi liian, tai edes vaarallinen. Täällä suomessa on turvallista ja tuntuu että nuoret voivat koska vaan hakea apua.
- Anonyymi
andrukela- kirjoitti:
Vaarallisinta on juuri vaarallisuuden, haasteiden ja vaikeuksien puute, vanhempien laiskuudesta ja pelosta pitää kuria johtuvat muutokset kasvatuksessa sekä sosiaaliseen mediaan tai peleihin koukuttuminen viisivuotiaasta asti vanhempien antaessa päänkokoisen luurin laiskuuttaan tai vain ajattelemattomuuttaan, koska se on normi.
Some on tietysti pelejä paljon suurempi ongelma, varsinkin tytöillä. Pitänee mainita myös negatiiviset muutokset lääketieteessä, lähinnä mielenterveysongelmien hoidossa, ei somaattisissa sairauksissa (tietääkseni). Kovia huumeita saa parilla viestillä ilman kontakteja, joten yhä nuoremmat aloittavat pahan olon pakenemisen aineilla, jotka lopulta pahentavat tilannetta.
Kasvava työttömyys lisää syrjäytymistä. Ihmiset ajautuvat poliittisiin kupliin somessa. Ilmastonmuutos. Muiden lajien kuoleminen sukupuuttoon ja metsien jatkuva hakkaaminen (tämä on surullisin). Epätasa-arvoon pyrkivä feminismi. Seksi- ja seurustelukumppanien jakaantuminen siten, että osa miehistä jää ilman. Avioerojen ja pettämisien kasvu. Muunmuassa kolmesta edellisestä johtuu nuorten miesten katkeroitumisen, syrjäytymisen ja jopa naisvihan lisääntyminen. Nuorten, potentiaalisesti vaarallisien, miesten elättäminen huonolla integroinnilla. Islamin ja monikulttuurin vaikutukset voi nähdä maissa, jotka ovat Suomea suvaitsevaisempia. Ihmisten tyhmeneminen. Varsinkin nuorten empatiakyvyn väheneminen (mutuilua). Elintasosairaudet ja ylipaino.
Enempää en viiti kirjoittaa tai lisätä argumentteja väitteisiin, ellei joku pyydä. Ihminen on itsensä pahin vaara.Aika dramaattista. Mutta ihan faktoja. Itse olen kuitenkin välttynyt näiltä ongelmilta ainakin tähän mennessä:)
Lempiasiasi`?
- Anonyymi
Hmm ehkä taide.
- Anonyymi
Miten nuorten pitäs edetä suhteessa, vaatteita on otettu pois mutta seksiä ei vielä haluta, kumpikin valmis etenemään mutta miten?
- Anonyymi
Vähän ristiriitaista jos seksiä ei haluta mutta kumpikin on valmis etenemään://
Suosittelisin netflixin katsomista jos seksiä ei haluta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624