Minkälaista on yläkoulun matematiikka ', kun itse en siitä pidä tietokoneista yhtään ja olen kuullut kuinka siellä on ohjelmointia tai jotain.
Mitä matikassa muutenkaan enää on? Eikös kaikki arjessa tarpeellinen ole jo opittu ensimmäisillä luokilla.
Yläkoulun Matikka
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Matematiikka on samanlaista kuin alakoulussakin mitään maailmaa mullistavaa ei opetuksessa tuu. No okei, on siellä sitä ohjelmointia, mutta ainakin joillakin on ollut alakoulussakin jotain ohjelmoinnin perusteita. Kuitenkin meillä lähti tuo ohjlemointi ihan alkeista liikkeelle.
Olisko viimeisenä asiana ollut joku tilastolaskentajuttu kun keväällä matikan tunneilla kävin. - Anonyymi
Ohjelmoinnissa lähdetään aina liikkeellee perusteista, koska aika pieni osa ihmisistä on koodannut mitään. Oli käytettävä ohjelmointikieli sitten Basic, C, C , Java, Perl, niin aina lähdetään alkeista liikkeelle.
Ai et pidä tietokoneista? :D Pidä hauskaa tulevaisuudessa työttömänä ja luultavasti itsemurhan tehneenä. :D
- Anonyymi
Riippuu ihan koulusta miten paljon ohjelmointia on painotettu. Kuitenkin lähtökohtaisesti ohjelmoinnissa (kuten muissakin koulun asiasisällöissä) lähdetään liikenteeseen perusteista. Lisäksi riippuen koulujen resursseista voi tietokone ollakin sen perinteisen läppärin sijaan tabletti, laskin, robotti.
Matematiikan sisällöt ovat periaatteessa määritelty kuntien omissa opetussuunnitelmissa, jotka voivat olla selkeitä tai ikävä kyllä vähemmän selkeitä. Kuitenkin sisältöjen suhteen ei kannata vaivata turhaksi päätä. Opettaja kyllä osaa noudattaa OPSisa ja käsitellä vaadittavat aiheet. - Anonyymi
Ite vihaan koulu tietokoneita eivät ees enää käynnisty aboot vuoden kesti et nais nais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519