Barcelona on kiva kaupunki, jos sielä käy ensinmäisttä kertaa. Iso ja paljon nähtävää. Mutta kolmannella kertaa lähdin Salou:hin. Kiva paikka noin 100 km etelään. Kaunis, ihana ranta ja rantakatu. Riittävän iso mutta myös tarpeeksi pieni, että voi viettää myös lomaa, eli rentoutua ja olla vaan auringon alla. I´ll be back Salou.
Ja todella hurja vuoristorata Red Forse, Ferrari Land. Suosittelen.
Liian iso kaupunki
8
1368
Vastaukset
Täälläkin täysin kyllästytty turistikohteisiin ja jatkossa suuntautuu pikkukyliin reissut.
- Anonyymi
Sitten Salou ei ole oikea paikka
- Anonyymi
Toissa kesänä Valenciassa kävin katsomassa Valencia Skotlanti pelin. Huikea fiilis !!!
- Anonyymi
Salou on tunnettu homojen kohtaamispaikka.
barcelona ois kiva nähdä en oo ikinä käynyt luultavasti viihtyisin siellä kun hullu puurossa
- Anonyymi
Itsekin olen katsellut joitain videoita Salousta ja se kyllä kiinnostaisi,mutta kulkuyhteydet Barcelonan lentokentältä sinne vaikuttavat heppoisilta ja taksi on kallis
- Anonyymi
Onko nyt tänä vuonna matkustellut väliä barcelonan lentokenttä-salou,ilmeisesti paikallisbussit eivät sitä väliä paljon kuljeksi ja sellaine shuttlebus voisi olla paras ratkaisu?
- Anonyymi
Omalla autolla liikkuessa Barcelon on ongelma LEZ-alueena, jossa vanhemmat polttarit ovat kokonaan kiellettyjä.
Hyväksyttykin ulkolainen polttari tulee rekata systeemiin, jossa tulee todistaa mm. auton päästöluokka, sekä olevansa ko. auton omistaja. Varsin arkaluontoista dataa tulisi siis luovutta, eikä niiden käsittelystä ja tietoturvasta ole varmuutta.
Ilmeisesti sama härdeli tulisi toistaa kaikilla maan LEZ-alueilla erikseen (?).
Toki sama kakofoninen tilanne pitkin Eurooppaa, jossa samankin maan sisällä eri alueilla on erilaiset kriteerit sallituille autoluokille.
Automatkailusta EU:ssa on tullut nykyisin kovin haasteellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842