Liian iso kaupunki

Anonyymi

Barcelona on kiva kaupunki, jos sielä käy ensinmäisttä kertaa. Iso ja paljon nähtävää. Mutta kolmannella kertaa lähdin Salou:hin. Kiva paikka noin 100 km etelään. Kaunis, ihana ranta ja rantakatu. Riittävän iso mutta myös tarpeeksi pieni, että voi viettää myös lomaa, eli rentoutua ja olla vaan auringon alla. I´ll be back Salou.
Ja todella hurja vuoristorata Red Forse, Ferrari Land. Suosittelen.

8

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläkin täysin kyllästytty turistikohteisiin ja jatkossa suuntautuu pikkukyliin reissut.

      • Anonyymi

        Sitten Salou ei ole oikea paikka


    • Anonyymi

      Toissa kesänä Valenciassa kävin katsomassa Valencia Skotlanti pelin. Huikea fiilis !!!

    • Anonyymi

      Salou on tunnettu homojen kohtaamispaikka.

    • barcelona ois kiva nähdä en oo ikinä käynyt luultavasti viihtyisin siellä kun hullu puurossa

    • Anonyymi

      Itsekin olen katsellut joitain videoita Salousta ja se kyllä kiinnostaisi,mutta kulkuyhteydet Barcelonan lentokentältä sinne vaikuttavat heppoisilta ja taksi on kallis

    • Anonyymi

      Onko nyt tänä vuonna matkustellut väliä barcelonan lentokenttä-salou,ilmeisesti paikallisbussit eivät sitä väliä paljon kuljeksi ja sellaine shuttlebus voisi olla paras ratkaisu?

    • Anonyymi

      Omalla autolla liikkuessa Barcelon on ongelma LEZ-alueena, jossa vanhemmat polttarit ovat kokonaan kiellettyjä.

      Hyväksyttykin ulkolainen polttari tulee rekata systeemiin, jossa tulee todistaa mm. auton päästöluokka, sekä olevansa ko. auton omistaja. Varsin arkaluontoista dataa tulisi siis luovutta, eikä niiden käsittelystä ja tietoturvasta ole varmuutta.

      Ilmeisesti sama härdeli tulisi toistaa kaikilla maan LEZ-alueilla erikseen (?).

      Toki sama kakofoninen tilanne pitkin Eurooppaa, jossa samankin maan sisällä eri alueilla on erilaiset kriteerit sallituille autoluokille.

      Automatkailusta EU:ssa on tullut nykyisin kovin haasteellista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe