Kolme neljästä Euroopassa myytävästä uudesta Toyotasta valmistetaan Euroopassa.

Anonyymi

14

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaus Turkissa ja Englannissa , Yaris Ranskan rapeita..eikö..

      • Anonyymi

        Camrystä ei tiedä vanha Erkkikään varmaan mistä tulee..tuleeko Amerikasta Japanista vai Venäjältä..luultavasti Amerikasta..


      • Anonyymi

        Korjaus. Corolla sedan valmistetaan Turkissa muut Corollat Englannissa. Valmistusmaalla ei ole mitään merkitystä auton laatuun. Sillä kuka valmistuttaa on.


      • Anonyymi

        Tuntuu se toisia Skodan itäauto perimäkin haittaavan kovasti ,vaikka nykyään ei mitään yhteistä enää itäautoihin olekaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camrystä ei tiedä vanha Erkkikään varmaan mistä tulee..tuleeko Amerikasta Japanista vai Venäjältä..luultavasti Amerikasta..

        Japanista.
        Ainaki J on siinä valmistusnumerossa vai mikä vin numerose onkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu se toisia Skodan itäauto perimäkin haittaavan kovasti ,vaikka nykyään ei mitään yhteistä enää itäautoihin olekaan..

        Skoda onkin eri juttu koska se on itäauto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camrystä ei tiedä vanha Erkkikään varmaan mistä tulee..tuleeko Amerikasta Japanista vai Venäjältä..luultavasti Amerikasta..

        Japanista ne tulevat. VIN -koodin eka kirjain on J.


    • Anonyymi

      Kyllä valmistusmaalla on merkitystä. Työmoraali ratkaisee. Van hoissa kommarimaissa ei ole mitään työmoraalia. Japanissa sensijaan se on korkea. Ranskassa välinpitäämätöntä ja saksalaiset ovat osottautuneet huijareiksi.

      • Anonyymi

        Voi kuinka pihalla olekaan. Ei siinä paljon sivistys ja tietämys lisäänny kun et ole käynyt ulkomailla kuin Tallinnassa.


      • Anonyymi

        Sinulla ja isälläsi ei ole mitään työmoraalia. Sekö se on se sinun työmoraalisi kun haluat että muut tekevät työt. Niinkö? Tuo on juuri tuota laiskojen oikeistolaisten pulinaa.


      • Anonyymi

        Auton kokoonpanossa ei voida enää merkittävästi vaikuttaa käyttäjän kokemaan laatuun suuntaan tai toiseen. Siksi on lähes samantekevää, kootaanko auto Saksassa, Meksikossa vai Turkissa. Lisäksi esim. Saksassa taitaa olla merkittävä osa autotyöläisistä muutenkin turkkilaista alkuperää.

        Auton laatu on sama kuin sen suunnittelulaatu ja mm. alihankkijoilta tilattujen osakokonaisuuksien vaadittu laatutaso.


      • Anonyymi

        Iskäni työmoraali oli se. että älä tee töitä ollenkaan. Suomessa sellainen ei vaan kannata. Elä vain muiden veronmaksajien rahoilla. Se on se kaikkein kannattavin elämisen muoto. Kysykäää vaikka MAMUILTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskäni työmoraali oli se. että älä tee töitä ollenkaan. Suomessa sellainen ei vaan kannata. Elä vain muiden veronmaksajien rahoilla. Se on se kaikkein kannattavin elämisen muoto. Kysykäää vaikka MAMUILTA!

        Nämä pummit saavat kyllä jonkinmoisen toimentulon vetelehtimällä, mutta ei pummit asu hyvissä kaupunginosissa ja aja uusilla mersuilla.
        Jos haluaa vähän parempaa elämänlaatua kuin mikä pummeille maksetaan niin silloin kannattaa alkaa pyörittämään firmaa. Muut tekevät työt ja omistaja käärii rahat.


    • Anonyymi

      "Auton laatu on sama kuin sen suunnittelulaatu ja mm. alihankkijoilta tilattujen osakokonaisuuksien vaadittu laatutaso."

      Tojo ei ole suunnitellut näitä autoja kovin hyvin tai vaatinut runkojen alihankkijalta muuta kuin ruostuvaa höttöä.

      https://www.youtube.com/watch?v=gxK3vFNyYxQ

      Näitä korjataan 1,5 miljoonaa jo pelkästään jenkeissä. Kuinka paljon muualla maailmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe