maksaako sossu matkakulut ja asuntolan majoituskulut toisella paikakunnalla jos on hakenut vuoden kestävään omaehtoiseen koulutukseen parantaakseen työllistymistä. Koska kyseessä ei ole työvoimakoulutus, kela / te-toimisto ei kuluja korvaa, joten jääkö maksut sosiaalitoimiston maksettavaksi ja varsinkin jos tällaisesta on sovittu työllistymissuunnitelmassa että asiakas hakee palvelua, jonka katsoo työllistymistään edistäväksi.
opiskelu+ täydentävä tuki
Anonyymi
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Taitaa riippua siitä mikä koulutus on kyseessä. Minä sain kulut täydentävänä toimeentulotukena. Väittivät ettei kaikkea opiskelua hyväksytä mutta minun opiskelu kelpasi. En tiedä mikä opiskelu hyväksytään ja mikä ei.
Kannattaa hakea ja perustella hakemus kunnolla ja jos hylky tulee niin valitus kannattaa aina kun siinä ei ole mitään hävittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568