Vituttaa ja mikään ei oikein onnistu. Vielä vuosi sitten ei juuri vituttanut mutta siitä ne hommat onkin alkanut epäonnistumaan. Koulu, kaverit (niiden puute lähinnä), rahat, harrastus (autoja rakennan, oikeaa ja pienoismalleja) ... Kaikki, ja se epäonnistuminen pistää vituttamaan aika huolella. En tiedä edes mikä tarkasti vituttaa mutta olen syyttänyt kaikkia vituiksi menneitä asioita. Millähän tuon sais loppumaan? Jotkut puhui jostain tavoitteesta elämässä mutta kun ainoat hyvät tavoitteet maksaa niin saatanasti köyhälle että ne saa unohtaa heti. Olisko kohtelo tovereita?
Vituttaa ja mikään ei onnistu
3
<50
Vastaukset
En ole kohtalotoverisi, mutta kysyn kuitenkin: Eikö se tavoite voisi olla tienata tarpeeksi rahaa niihin muihin tavoitteisiin?
- Anonyymi
Mitäpäs sitä muka niin paljon saa. Tuntuu mun kanttiin niin suurelta vaikka ei edes kaikille ole niin ei oikein jaksa edes uskoa että joskus sen summan saa nippuun. Ja olen erittäin huono säästäjä
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpäs sitä muka niin paljon saa. Tuntuu mun kanttiin niin suurelta vaikka ei edes kaikille ole niin ei oikein jaksa edes uskoa että joskus sen summan saa nippuun. Ja olen erittäin huono säästäjä
No töissähän sitä pitäisi varmaan käydä, jos rahaa meinaa saada.
Jos kerran olet hyvä autojen rakentelussa, niin ehkä sillä taidolla saisi rahaakin tienattua.
Säästämistä voi opetella. Jos olet huono siinä, niin tee itsestäsi parempi. Sijoita osa rahoistasi, niin niitä on vaikeampi tuhlata.
Todella harvalla on jo nuorena tie auki taivasta myöten. Asioiden eteen joutuu oikeasti näkemään vaivaa.
Sen vitutuksen lievittämiseen voisi hakea keskusteluapua myös mielenterveyshoidon ammattilaisilta. Ei se ole häpeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788