Muutamia aloituksia kannattaa katsella läpi, pohtia millaisessa mielentilassa tuolla riehuva oikein näyttää olevan, ja keskustella asiantuntijan kanssa, mitä tuollaisesta käytöksestä on pahimmassa tapauksessa seuraa. Tuollainen alkaa muistuttaa psykoottista käytöstä.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/perussuomalaiset
Millaiselta vaikuttaaylläpidon mielestä esim. tuon palstan sisältö
11
82
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän ylläpito edes lue viestejä kuin vain silloin, kun niistä on tehty ilmianto.
Noin ovat itse tänne kirjoittaneet.- Anonyymi
Kannattaisi lueskella, nyt siellä uhkaillaan elävältä nylkemisellä ja jaetaan Breivikin syyttömien ampumista ihannoivia kijotuksia, ja toivotaan lisää samanlaista toimintaa. Olisi todellakin syytä ottaa nuo sairaiden kirjoitukset tosissaan.
Terve,
Kiitos huomiosta, ymmärrän huolesi. Kannattaa ilman muuta matalalla kynnyksellä ilmiantaa kaikki kyseenalaiset/sääntöjen vastaiset kirjoitukset, moderaattorit käyvät niistä jokaisen läpi. Pyrimme jatkossa seuraamaan keskusteluja enemmän, mutta uusia viestejä tulee sivustolle päivittäin keskimäärin 9000 kpl ja käytännössä kontrolli on mahdotonta ilman yhteisön aktiivista apua.
Kiitos siis jokaiselle vastuulliselle ilmoittajalle.- Anonyymi
Joten luotsit takaisin. He pystyivät seuraamaan kukin oman palstansa tapahtumia ja ymmärsivät palstan tarkoituksen.
Sääntöjen vastaiset ... kas mokomaa, missään ei sanota, että kirjoituksen pitää olla foorumin mukainen. Joten puutarhapalstalla saa kirjoitella kaivostoiminnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten luotsit takaisin. He pystyivät seuraamaan kukin oman palstansa tapahtumia ja ymmärsivät palstan tarkoituksen.
Sääntöjen vastaiset ... kas mokomaa, missään ei sanota, että kirjoituksen pitää olla foorumin mukainen. Joten puutarhapalstalla saa kirjoitella kaivostoiminnasta.EI MITÄÄN LUOTSEJA! USKO JO. Nuo luotsit on nähty. Omavaltaisia diktaattoreita.
- Anonyymi
Olette päättäneet, että törkeät henkilökohtaisuudet, esimerkiksi toisen mielenterveyden perusteeton kyseenalaistaminen, on sallittu. Mihin kyseinen päätös perustuu?
Nykyään sallitte, että palstalle kopioidaan tekstejä muualta kertomatta niiden alkuperää, eikä tekstien tarvitse liittyä keskustelun aiheeseen mitenkään. Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI MITÄÄN LUOTSEJA! USKO JO. Nuo luotsit on nähty. Omavaltaisia diktaattoreita.
Nythän ei mitään omavaltaisuuksia tapahdu, eihän. Kaikki menee ennakoidusti paragraafien mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän ei mitään omavaltaisuuksia tapahdu, eihän. Kaikki menee ennakoidusti paragraafien mukaisesti.
Ylläpito hoitaa kyllä nämä asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette päättäneet, että törkeät henkilökohtaisuudet, esimerkiksi toisen mielenterveyden perusteeton kyseenalaistaminen, on sallittu. Mihin kyseinen päätös perustuu?
Nykyään sallitte, että palstalle kopioidaan tekstejä muualta kertomatta niiden alkuperää, eikä tekstien tarvitse liittyä keskustelun aiheeseen mitenkään. Miksi?Näihin kysymyksiin ei löydy vastauksia. Se johtuu siitä, ettei ylläpidossa ole ketään, joka olisi toiminnasta vastuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito hoitaa kyllä nämä asiat.
Hoitaa. Pistää siihen kasaan, mihin ei kosketa.
Pyrkivät seuraamaan. Eli suomeksi: emme tee mitään. Anonyymi kirjoitti:
Olette päättäneet, että törkeät henkilökohtaisuudet, esimerkiksi toisen mielenterveyden perusteeton kyseenalaistaminen, on sallittu. Mihin kyseinen päätös perustuu?
Nykyään sallitte, että palstalle kopioidaan tekstejä muualta kertomatta niiden alkuperää, eikä tekstien tarvitse liittyä keskustelun aiheeseen mitenkään. Miksi?Hei,
Kiitos kysymyksistäsi. Säännöissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368