Millaiselta vaikuttaaylläpidon mielestä esim. tuon palstan sisältö

Anonyymi

11

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän ylläpito edes lue viestejä kuin vain silloin, kun niistä on tehty ilmianto.
      Noin ovat itse tänne kirjoittaneet.

      • Anonyymi

        Kannattaisi lueskella, nyt siellä uhkaillaan elävältä nylkemisellä ja jaetaan Breivikin syyttömien ampumista ihannoivia kijotuksia, ja toivotaan lisää samanlaista toimintaa. Olisi todellakin syytä ottaa nuo sairaiden kirjoitukset tosissaan.


    • Terve,

      Kiitos huomiosta, ymmärrän huolesi. Kannattaa ilman muuta matalalla kynnyksellä ilmiantaa kaikki kyseenalaiset/sääntöjen vastaiset kirjoitukset, moderaattorit käyvät niistä jokaisen läpi. Pyrimme jatkossa seuraamaan keskusteluja enemmän, mutta uusia viestejä tulee sivustolle päivittäin keskimäärin 9000 kpl ja käytännössä kontrolli on mahdotonta ilman yhteisön aktiivista apua.

      Kiitos siis jokaiselle vastuulliselle ilmoittajalle.

      • Anonyymi

        Joten luotsit takaisin. He pystyivät seuraamaan kukin oman palstansa tapahtumia ja ymmärsivät palstan tarkoituksen.

        Sääntöjen vastaiset ... kas mokomaa, missään ei sanota, että kirjoituksen pitää olla foorumin mukainen. Joten puutarhapalstalla saa kirjoitella kaivostoiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten luotsit takaisin. He pystyivät seuraamaan kukin oman palstansa tapahtumia ja ymmärsivät palstan tarkoituksen.

        Sääntöjen vastaiset ... kas mokomaa, missään ei sanota, että kirjoituksen pitää olla foorumin mukainen. Joten puutarhapalstalla saa kirjoitella kaivostoiminnasta.

        EI MITÄÄN LUOTSEJA! USKO JO. Nuo luotsit on nähty. Omavaltaisia diktaattoreita.


      • Anonyymi

        Olette päättäneet, että törkeät henkilökohtaisuudet, esimerkiksi toisen mielenterveyden perusteeton kyseenalaistaminen, on sallittu. Mihin kyseinen päätös perustuu?

        Nykyään sallitte, että palstalle kopioidaan tekstejä muualta kertomatta niiden alkuperää, eikä tekstien tarvitse liittyä keskustelun aiheeseen mitenkään. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI MITÄÄN LUOTSEJA! USKO JO. Nuo luotsit on nähty. Omavaltaisia diktaattoreita.

        Nythän ei mitään omavaltaisuuksia tapahdu, eihän. Kaikki menee ennakoidusti paragraafien mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän ei mitään omavaltaisuuksia tapahdu, eihän. Kaikki menee ennakoidusti paragraafien mukaisesti.

        Ylläpito hoitaa kyllä nämä asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette päättäneet, että törkeät henkilökohtaisuudet, esimerkiksi toisen mielenterveyden perusteeton kyseenalaistaminen, on sallittu. Mihin kyseinen päätös perustuu?

        Nykyään sallitte, että palstalle kopioidaan tekstejä muualta kertomatta niiden alkuperää, eikä tekstien tarvitse liittyä keskustelun aiheeseen mitenkään. Miksi?

        Näihin kysymyksiin ei löydy vastauksia. Se johtuu siitä, ettei ylläpidossa ole ketään, joka olisi toiminnasta vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito hoitaa kyllä nämä asiat.

        Hoitaa. Pistää siihen kasaan, mihin ei kosketa.

        Pyrkivät seuraamaan. Eli suomeksi: emme tee mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette päättäneet, että törkeät henkilökohtaisuudet, esimerkiksi toisen mielenterveyden perusteeton kyseenalaistaminen, on sallittu. Mihin kyseinen päätös perustuu?

        Nykyään sallitte, että palstalle kopioidaan tekstejä muualta kertomatta niiden alkuperää, eikä tekstien tarvitse liittyä keskustelun aiheeseen mitenkään. Miksi?

        Hei,

        Kiitos kysymyksistäsi. Säännöissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe