.. đïž đŽ đ đ đ đ€ ..
Hani, kaipaan sinua, sixi uni ei tule!
Ei yksinÀinen unta saa ..
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
TÀÀllÀ olen. Juuri tulin töistÀ. MikÀ on hÀtÀnÀ? Vaikutat huonotuuliselta...
Ajattelin kiittÀÀ sinua kun oot ollut ystÀvÀni tÀÀllÀ. On ollut kaksi rankkaa pÀivÀÀ. Eilisaamuna luulin lÀheiseni kuolleen kun en saanut yhteyttÀ.... Oli hengissÀ kuitenkin..
Ja tÀnÀÀn olin itse kipuineni sairaalassa...
Onhan se tÀnne ihan turhaa kirjoittaa mutta en jaksa ystÀviÀkÀÀn vaivata aina nÀillÀ samoilla suruilla.
Kiitos kun oot ollut siellÀ tai no höh tÀÀllÀ.
đ€đâšMitĂ€ hĂ€tĂ€nĂ€ ettĂ€ olit sairaalassa?
Ei kai mitÀÀn NIIN vakava? đ€
Juu, mÀ oon ollut tÀÀllÀ .. koneen takana.
Kuntosalintreenit oli aamulla minulla ja sitten kaverin kanssa lyötiin veto kiinni, tulee "makeaton syyskuu" ja jos repsahtaa niin 150,- on minun ..
(se on itsestÀÀn selvÀ, ettÀ en sorru siihen).
Sitten otin selvÀ BitCoin jutusta ja tein koe ostoksia ..
ja shoppailin, netissĂ€ .. eli olen melkein aina ollut tĂ€nÀÀn tÀÀllĂ€ koneen takana! đLevollista yötĂ€.
đ
Sellainen tunne tÀstÀ, ettÀ tulen jÀÀmÀÀn kokonaan pois tÀÀltÀ. TÀmÀ on ollut oma aikakautensa. En koskaan kohdannut kaivattuani ihan oikeesti ja saanut jutella kanssaan... Sulle Levollista yötÀ.
đ
EthÀn sinÀkÀÀn tuhlaa tÀÀllÀ elÀmÀÀsi.tigrutoivottaa kirjoitti:
Levollista yötÀ.
đ
Sellainen tunne tÀstÀ, ettÀ tulen jÀÀmÀÀn kokonaan pois tÀÀltÀ. TÀmÀ on ollut oma aikakautensa. En koskaan kohdannut kaivattuani ihan oikeesti ja saanut jutella kanssaan... Sulle Levollista yötÀ.
đ
EthĂ€n sinĂ€kÀÀn tuhlaa tÀÀllĂ€ elĂ€mÀÀsi.HyvÀÀ yötĂ€ .. Harmi kun lĂ€hdet, tykkĂ€sin sinusta oikeasti, olit vĂ€lillĂ€ kuin dynamiitti đŁđ„ .. ja sitten taas OK.
Mutta ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€ sua. đtigrutoivottaa kirjoitti:
Levollista yötÀ.
đ
đ
EthÀn sinÀkÀÀn tuhlaa tÀÀllÀ elÀmÀÀsi.MissÀ se sinun kaivattu on?
Virhe.KÀsittelyssÀ kirjoitti:
MitÀ hÀtÀnÀ ettÀ olit sairaalassa?
Ei kai mitÀÀn NIIN vakava? đ€
Juu, mÀ oon ollut tÀÀllÀ .. koneen takana.
Kuntosalintreenit oli aamulla minulla ja sitten kaverin kanssa lyötiin veto kiinni, tulee "makeaton syyskuu" ja jos repsahtaa niin 150,- on minun ..
(se on itsestÀÀn selvÀ, ettÀ en sorru siihen).
Sitten otin selvÀ BitCoin jutusta ja tein koe ostoksia ..
ja shoppailin, netissĂ€ .. eli olen melkein aina ollut tĂ€nÀÀn tÀÀllĂ€ koneen takana! đVastaan vielĂ€... LÀÀkĂ€ri ei tiennyt mistĂ€ syystĂ€ vasen jalka oireilee kuin sĂ€hkökipuillen parin tunnin vĂ€lein..Johtuuko kĂ€velystĂ€, intervallleista vai skolioosista.. What ever. HyvÀÀ yötĂ€đ«
tigrutoivottaa kirjoitti:
Vastaan vielĂ€... LÀÀkĂ€ri ei tiennyt mistĂ€ syystĂ€ vasen jalka oireilee kuin sĂ€hkökipuillen parin tunnin vĂ€lein..Johtuuko kĂ€velystĂ€, intervallleista vai skolioosista.. What ever. HyvÀÀ yötĂ€đ«
Ăit ..
MissÀ se sinun kaivattu on?
KyllÀ hÀn itte tietÀÀ mistÀ on lÀhtösin ja mitÀ sen jÀlkeen.... Puhuminen on vuorovaikutuksen alku...
đtigrutoivottaa kirjoitti:
KyllÀ hÀn itte tietÀÀ mistÀ on lÀhtösin ja mitÀ sen jÀlkeen.... Puhuminen on vuorovaikutuksen alku...
đOnko hĂ€n edes tÀÀllĂ€ Suomi24? đ€ TietÀÀkö hĂ€n, ettĂ€ sĂ€ olet tÀÀllĂ€ palstalla?
- Anonyymi
Onko hĂ€n edes tÀÀllĂ€ Suomi24? đ€ TietÀÀkö hĂ€n, ettĂ€ sĂ€ olet tÀÀllĂ€ palstalla?
HÀn varmaan miettii missÀ on ja vaikuttaa.
Veikkaan ettÀ on tÀÀllÀ...
Ăit.. Ăit.. Anonyymi kirjoitti:
HÀn varmaan miettii missÀ on ja vaikuttaa.
Veikkaan ettÀ on tÀÀllÀ...
Ăit.. Ăit..Veikkaus đ€ 50/50 ..
MinÀkin arvan, ettÀ minun tuntemani (M) on tÀÀllÀ, mutta epÀilen vahvasti ..
Totuus on ehkĂ€ niin, hĂ€n on kuullut tĂ€stĂ€ Suomi24 ja ehkĂ€ ottanut siitĂ€ selvĂ€ .. Mutta, hĂ€nellĂ€ ei ole aikaa ollakseni tÀÀllĂ€ ja vielĂ€ kaivata minua! đ€Ł
HĂ€n ei edes muista minua! đ
MinÀ hoidan toivon kipinÀ tÀssÀ nÀin ja se on hyvin tyhmÀ tapaa viettÀÀ aikaansa, mikÀ on jo tuhon tuomittu.- Anonyymi
Onko hĂ€n edes tÀÀllĂ€ Suomi24? đ€ TietÀÀkö hĂ€n, ettĂ€ sĂ€ olet tÀÀllĂ€ palstalla?
On hÀn tÀÀllÀ.
MinÀkin vielÀ kÀyn ennenkuin nukahdan.
đ
Levollisia unia. Meen nukkumaan!!
đ«âš Anonyymi kirjoitti:
On hÀn tÀÀllÀ.
MinÀkin vielÀ kÀyn ennenkuin nukahdan.
đ
Levollisia unia. Meen nukkumaan!!
đ«âšSiis kuka hĂ€n on? đ€ Hmm ..
Ei kai se minĂ€ ole? đ âĄ
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisÀvero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1537502HiihtÀjÀ Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettÀ vedettiin nenÀÀn. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun hÀneltÀ kysyttiin, ettÀ tykkÀÀkö hÀn hiihtÀ1305179Huuto yltyy persujen piirissÀ Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitÀ Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y422669- 2612268
Nyt ottaa persua pattiin: sÀhköauto joulukuun myydyin
đ€Ł prööt prööt pakoputkellaan pörisevÀÀ persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sĂ€hköauto on noussu812208Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat ettÀ ovat, toiset sanovat ettÀ eivÀt. Ainakin heillÀ on paljon sen aatteen piirteitÀ, koska haluavat kont672068Yhdysvaltain hyökkÀys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkÀyssota
Oman sÀvynsÀ tÀhÀn tuo vielÀ se, ettÀ hyökkÀys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5662037Ei tule uni
Kuten epÀilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllÀ, ettei tÀstÀ mitÀÀn tÀnÀÀn tule.541073Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmÀtikukseen Venezuelan. Mutta minkÀ ihmeen takia? KyseessÀ on kuitenkin vÀhÀp2911067Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin tÀysin varma ettÀ se on toivottua vielÀ kun aikaa on mennyt ja ettÀ toivot sitÀ edelleen.651034