Poikueesta vapaana vielä 3 tyttöä ja yksi poika, jotka etsivät huolehtivia koteja!
Tytöt:
sk ba/ambk (päässä laukki)
sk ba/ambk (-"-)
rex ag/ambk (päässä tähti)
ja rex cha/ambk poika
Poikaset myydään rekisteröityinä, hintaan 20 euroa/ per nenu.
Lisätietoja saa sähköpostitse [email protected]
Kuvia kotisivuilla! http://www.firmala.fi/~rotuskat
Rottanaperoita vielä vapaana!
9
454
Vastaukset
Eikö se nyt mitenkään mene ilmoitajille perille.
Laittakaa ilmoituksiinne paikkakunta.
On todella turhautavaa koitaa etsiä, tietoa
kun ei edes ilmoitetuilla kotisivuilla tuota tietoa ole.- qwertty
Olisi kiva tietää myös paikkakunta.
- rottAwailer
Tuosta ekassa viestissä olevasta linkistä pääsee siis kotisivuille, joissa ei tietoa asuinpaikasta ole. Mutta jos koluaa kaikki nurkat niin tieto löytyy kyllä. Ja kerrotaan nyt kaikille, että se löytyy sieltä jatko-kotisivuilta, kohdasta palvelusväki.
- Sanna
rottAwailer kirjoitti:
Tuosta ekassa viestissä olevasta linkistä pääsee siis kotisivuille, joissa ei tietoa asuinpaikasta ole. Mutta jos koluaa kaikki nurkat niin tieto löytyy kyllä. Ja kerrotaan nyt kaikille, että se löytyy sieltä jatko-kotisivuilta, kohdasta palvelusväki.
Ihmetyttää.
Jos itse olen rottia ostamassa, ei mieleeni tule ensimmäisenä kysyä paikkakuntaa. Eikä se paikkakunta todellakaan ole mikään kriteeri rottia ostettaessa! - Jenni
Sanna kirjoitti:
Ihmetyttää.
Jos itse olen rottia ostamassa, ei mieleeni tule ensimmäisenä kysyä paikkakuntaa. Eikä se paikkakunta todellakaan ole mikään kriteeri rottia ostettaessa!Että vaikka joku rotista kiinnostunut, alle 18-vuotias ajokortiton kuinka haluaisi hakea rotan kaukaa, niin aina ei siihen ole mahdollisuutta. Sillä läheskään aina eivät vanhemmat halua lähteä satojen kilometrien päähän hakemaan (heidän mielestään _vain_!) rottia.. Kannattaahan se paikkakunta aika ajoissa selvittää, että tietää olisiko edes mahdollista kiinnostua poikasista. Tietenkään (varsinkaan aikuisilla) kasvattajilla ei heti tule mieleen, että kaikilla ei ole mahdollisuutta. Mutta kyllä se välimatka rottaa ostaessa on monille kriteeri.
- Sanna
Jenni kirjoitti:
Että vaikka joku rotista kiinnostunut, alle 18-vuotias ajokortiton kuinka haluaisi hakea rotan kaukaa, niin aina ei siihen ole mahdollisuutta. Sillä läheskään aina eivät vanhemmat halua lähteä satojen kilometrien päähän hakemaan (heidän mielestään _vain_!) rottia.. Kannattaahan se paikkakunta aika ajoissa selvittää, että tietää olisiko edes mahdollista kiinnostua poikasista. Tietenkään (varsinkaan aikuisilla) kasvattajilla ei heti tule mieleen, että kaikilla ei ole mahdollisuutta. Mutta kyllä se välimatka rottaa ostaessa on monille kriteeri.
Suomessa on hurjan paljon jyrsijäihmisiä jotka tarjoavat kyytejä ympäri Suomen. Ja mistä tiedät ettei kasvattajalla ole mahdollisuutta rottia kuljettaa??
Eikä täältä lähde rottaa sellaiseen kotiin, jolla on tärkein asia että rotta löytyy läheltä. Ja ale alaikäisten on turha rottaa edes kysyä, mikäli rotan hankinnalle ei ole vanhempien tukea. - qwertty
Jenni kirjoitti:
Että vaikka joku rotista kiinnostunut, alle 18-vuotias ajokortiton kuinka haluaisi hakea rotan kaukaa, niin aina ei siihen ole mahdollisuutta. Sillä läheskään aina eivät vanhemmat halua lähteä satojen kilometrien päähän hakemaan (heidän mielestään _vain_!) rottia.. Kannattaahan se paikkakunta aika ajoissa selvittää, että tietää olisiko edes mahdollista kiinnostua poikasista. Tietenkään (varsinkaan aikuisilla) kasvattajilla ei heti tule mieleen, että kaikilla ei ole mahdollisuutta. Mutta kyllä se välimatka rottaa ostaessa on monille kriteeri.
...ja jollei löydy ainahan on junat käytössä, jokainen ihminen joka varaa rotan on ottanut huomioon myös sen, että onko kyytiä?
ei voi vaan suin päin mennä varaamaan rottaa (ellei asu lähellä) jollei kyyti tiedossa.
sanna on oikeassa.
hienoja rottia sinulla on myynnissä harmi vaan, ettei tällä kertaa ole kyytiä, olisin kyllä varannut sinulta. - Harri
qwertty kirjoitti:
...ja jollei löydy ainahan on junat käytössä, jokainen ihminen joka varaa rotan on ottanut huomioon myös sen, että onko kyytiä?
ei voi vaan suin päin mennä varaamaan rottaa (ellei asu lähellä) jollei kyyti tiedossa.
sanna on oikeassa.
hienoja rottia sinulla on myynnissä harmi vaan, ettei tällä kertaa ole kyytiä, olisin kyllä varannut sinulta."...ei voi vaan suin päin mennä varaamaan rottaa (ellei asu lähellä) jollei kyyti tiedossa."
Mun ystävä kasvattaa suloisia rottia, itsekkin omistan hänen 2 kasvattiaan ja oomme aina yhteyksissä rotta asioissa, oon saanut kaikki neuvot ja ohjeet mitä oon tarvinnut :) Niin...Tältä ystävältäni on menty varaamaan rottia hyvissä ajoin ennen kun rottavauvat on olleet luovutusiässään, ja siiten peruttu vasta luovutuspäivänä kun ei ole ollut kyytiä!Eräskin perui viimesestä poikueesta varaamansa ihan viime tipassa, kun olis joutunut istumaan kokonaisen tunnin bussissa, kun ei poikafrendi oliskaan kuskannut omalla autolla! Ei ymmärrä! Noo..ehkä se on parempi ettei rotat menekkään tommosille ihmisille, mun ja tän mainitun kasvattajan mielestä..Mitäs jos rotta pitäis viedä vaikka lääkäriin pitemmän matkan päähän eikä olis kyytiä....?! - qwertty
Harri kirjoitti:
"...ei voi vaan suin päin mennä varaamaan rottaa (ellei asu lähellä) jollei kyyti tiedossa."
Mun ystävä kasvattaa suloisia rottia, itsekkin omistan hänen 2 kasvattiaan ja oomme aina yhteyksissä rotta asioissa, oon saanut kaikki neuvot ja ohjeet mitä oon tarvinnut :) Niin...Tältä ystävältäni on menty varaamaan rottia hyvissä ajoin ennen kun rottavauvat on olleet luovutusiässään, ja siiten peruttu vasta luovutuspäivänä kun ei ole ollut kyytiä!Eräskin perui viimesestä poikueesta varaamansa ihan viime tipassa, kun olis joutunut istumaan kokonaisen tunnin bussissa, kun ei poikafrendi oliskaan kuskannut omalla autolla! Ei ymmärrä! Noo..ehkä se on parempi ettei rotat menekkään tommosille ihmisille, mun ja tän mainitun kasvattajan mielestä..Mitäs jos rotta pitäis viedä vaikka lääkäriin pitemmän matkan päähän eikä olis kyytiä....?!En tietenkään tahdonnut loukata, mutta minun mielipiteeni oli se, mitä viimeksi kirjotin.
Yleensä MINÄ olen se joka on saanut syyt niskoille jos en ole ottanutkaan rottaa jonka olen varannut kasvattajalta, siksi haen kyydin ekaksi ja sen jälkeen varaan. Mutta nyt loppuivat rottieni osto, sillä perehdyn nyt hiirten genetiikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231