nii tiätääkö kukaan koska ois tulos uus gta ja millane se ois
uus gta
5
606
Vastaukset
- pölö
En tiedä koska seuraava GTA tulee toivottavasti sitä ei eds tule koska, SA olisi hieno lopetus sarjalle.
- gta fani
5 uutta GTA:ta on tulossa käykää katsomassa peliplaneetan sivuilta
- pera
Uusin gta ilmestyy ps2:lle elokuun lopulla. Nimeä en muista mutta se sijoittuu aasiaan ja eurooppaan. Mafialla ja triadeilla on suuri rooli uutuudessa.
itse en ole kuullutkaan että sellanen tulis enään playstation 2 koska rock* on kertonut tekevänsä seuraavat osat playstation 3:selle joka tulee jouluna/ensi vuonna eli ei ainakaan vuoteen saada uutta gta:ta mutta jos tuo on totta se on enemmän kuin tervetullut peli
- ml_01
scuubi kirjoitti:
itse en ole kuullutkaan että sellanen tulis enään playstation 2 koska rock* on kertonut tekevänsä seuraavat osat playstation 3:selle joka tulee jouluna/ensi vuonna eli ei ainakaan vuoteen saada uutta gta:ta mutta jos tuo on totta se on enemmän kuin tervetullut peli
kyllä siellä luki niin gta:tokyo gta:bogota ja gta:sin city nimet olisi take two rekisteröiny p-amerikassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191