Vaihdan Passatin Camryyn

Anonyymi

Nyt loppuu tämä vikapesän kanssa taistelu olen kyllästynyt kaikki mikä voi hajota on hajonnut mutta nyt se loppuu vaihdan Passatin Camryyn.

13

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • letko aiemmin ajellut Japanin tuotteilla?

    • Anonyymi

      Kirjoituksestasi päätellen olet tojoilla ajnut ikäsi ja luovuttanut elämässä. Nyt vaihdat Corollan uuteen Corollaan ja kaikki jatkuu entisellään.

      • Anonyymi

        Minä olen myyntipäällikkö ja ennen kurjaa Passatin vikapesää minulla oli BMW ja Audi eikä kekaan enää tule ne oli ihan hirveitä romuja aina rikki.


    • Anonyymi

      Harvinainen tapaus. Tiedän seuraavia vaihtajia:
      Toyota - > Toyota
      Vag->Vag
      Toyota->muu merkki
      Vag->muu kuin Toyota
      Vag->Toyota en tiedä ihan yhtään.

      • Anonyymi

        Aatteles; tiedän tällaisenkin:
        Mercedes -> Toyota Corolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatteles; tiedän tällaisenkin:
        Mercedes -> Toyota Corolla

        Rotunainen jätti ja sitä surressa baarista tarttui kännissä matkaan joku vielä enemmän känninen siiderivalas.
        Tulee mieleen kun miettii miltä tuo tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatteles; tiedän tällaisenkin:
        Mercedes -> Toyota Corolla

        Satuolento tai muija vei talon, rahat ja muksut.


    • Anonyymi

      Passatti täälläkin menossa vaihtoon.. alkaa riittää kun korjauksiin mennyt puolet auton hankintahinnasta. Onko camrystä tulossa farmaria?

      • Anonyymi

        Tavallinen tojotarina. Ei farmaria, ei dieseliä, ei nelivetoa, ei ladattavaa mallia. Vain kaksi mallia eli L-Listat sivussa ja GL-Galvanoidut Listat sivussa.
        Kai noillakin joku pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen tojotarina. Ei farmaria, ei dieseliä, ei nelivetoa, ei ladattavaa mallia. Vain kaksi mallia eli L-Listat sivussa ja GL-Galvanoidut Listat sivussa.
        Kai noillakin joku pärjää.

        No eipähän ole kellään erilaista Toyotaa. Prisman pihalla jokainen toisensa kopio. Vain väri vaihtuu.
        Sinänsä ihmeellistä kun jokainen Toyota on toisensa kopio niin miten hintaa ei ole saatu painettua alemmas?
        a) tuotanto tehotonta
        b) asiakasta kustaan silmään ja kunnolla

        Jopa Fiestasta saatu tehtyä jotain variaatiota. (sinänsä siinä vielä hieno moottori ja varmaankin luokkansa yksi paras ajettava)


    • Olen vaihtanut tämänpäiväisen löylytyksen jälkeen jo monet kalsarit. Sulkijalihas löystynyt.

      • Anonyymi

        Löytytyksen antamiseksi ÄO:n pitäisi olla isompi kuin kengännumero. Ei ole sun ominta aluetta.


    • Anonyymi

      Passatti kuskia pissitti, lahkeestahan se lirahti ja laatu auton tärveli. Sen pituinen se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe