Kyllä nuoret tajuavat...

Anonyymi

...jollain mielensä tasolla ettei tämä systeemi ole oikeaa elämää,
mutta
silti haluavat mennä virran ja muodin mukana hakemaan fiiliksiä etteivät jäisi "paitsioon".

Joku laulaa,
"Are you happy in this modern world...."

Miten sinä olet kokenut asian.?

Veio4

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä vaikenemisen kulttuuri on tuhoon tuomittu.
      Nyt lääkkeeksi yritetään saada nuoret eksymään small talk - kulttuuriin ja puhumaan kaikesta turhuudesta.

      Joka aaiassa päättäjät haluavat lääkkeeksi jotain mikä ei paljasta todellisia ongelmia.
      Uusilla valheilla peitellään vanhoja valheita.

    • Anonyymi

      Se on nuoruutta, siitä kasvetaan. Älä turhaan murehdi. Se on jatkuva prosessi.

      • Anonyymi

        Haluatko tarkoituksella nollata aiheen ja viedä väärille raiteille.?
        Juuri sitä tekevät nuorten pahimmat viholliset.


    • Täyttä asiaa AP puhuu, mutta voisit spesifioida (sana tunnearvon takia) väitteitäsi ja esittää selkeämmän, yksityiskohtaisemman, laajemman ja ei-moniselitteisen kirjoituksen totuudestasi tai osasta siitä. Nyt esität väitteitä ilman argumentteja. Lisäksi osan lauseistasi voi käsittää eri tavalla kuin tarkoitat.

      • Anonyymi

        Millainen maa nuorille jätetään. ?
        Huomio yritetään kääntää ilmastonmuutokseen, ajokorttiiin, ........yms.
        Se mikä on tekemässä tästä maasta helvetin asua on aivan muualla.

        Tässä maassa suurin sairaus on siellä missä pitäisi periaatteessa olla eniten luottamusta.
        Totuudenpuhujia ei päästetä ääneen, eikä heidän tarinaansa kerrota
        KOSKA
        se veisi täysin nuorten luottamuksen tähän maahan, se paljastaisi millainen valheiden maa tämä on.

        Edellinen hallitus vei maatamme suuren askeleen sairaaseen suuntaan.
        Sinulla ei tule olemaan mitään turvaa ellei sinulla ole paljon rahaa ja hyvä asianajaja. Siis, kaikki valta niille joilla on paljon sitä millä tyydyttävät vallanhaluaan.


    • Anonyymi

      Sananvapaus,
      onko sitä kun aletaan tutkimaan suurennuslasilla sanomaasi. ? Jos pilkku on väärässä paikassa, sinut voidaan tuomita.
      Tähän ollaan menossa vauhdilla. Ja arvatkaa ketkä sitä ovat ajamassa.?

    • Anonyymi

      Se, mikä on tapahtunut minulle, voi tapahtua kenelle vaan teistä.
      On hyvästä tai huonosta tuurista kiinni, joudutko tekemisiin sellaisen yrityksen kanssa jossa on mieleltään sairas johtaja.
      Niitä on paljon, koska juuri muiden manipuloijat pyrkivät mielensä mukaiseen asemaan eli johtotehtäviin.

      Nuorten huomio halutaan saada muka tärkeisiin asioihin, joille ei mitään voi tehdä, jotta ette huomaisi millaiseen ansaan teitä ollaan ajamassa.

      Tästä oikeusvaltioksi väitetystä maasta ollaan tekemässä vauhdilla keskitysleiri ja se onnistuu helposti. Huomaatteko mitään ei tapahtu vaikka selkeästi kerron,
      niin, S24 palstalla
      mutta, kun mikään media ei uskalla paljastaa totuutta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe