Cmoren mainos pyörii joka ilta, mutta miten se näkyy telkussa. Minulla on kaapelikortti, johon kuuluu nuo cmoret, ja näkyy älypuhelimessa, mutta miten sen saa näkymään tietokoneen ruudussa. On Telian laajakaista, mutta kauppaavat vain maksutonta 1 kk:n kokeilua. Eikä kaapelikortin maksu riitä.
CMORE telkussa
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
Missä se nyt pitäis näkyä ja missä se ei sais näkyä ja nyt näkyy ja millä ei kortilla telkussa näkymään miten sais tietsikalle kortti ei riitä cmore älypuhelimes näkyy kaapeli on perssessä ja sisko tiineenä..
- Anonyymi
liian sekavaa. ei pysty.
- Anonyymi
Jos cmore näkyy kännykässä niin laita Chromecast telkkariin siirrä kuva sen avulla ruudulle.
Jos olet tilannut C Moren Telian kautta, pääset kirjautumaan nettisivuille sekä C Moren mobiilisovellukseen kirjautumissivulta löytyvän erillisen operaattorikirjautumisen kautta, tutuilla Telia TV -tunnuksillasi.
Kannattaa tutustua tarkempiin ohjeisiin täällä: https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Operaattorin_asiakkaalle/Operaattorikohtaiset_ohjeet/Telia-TV-asiakkaat
-Tanja C Morelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450