Kyllä minä edelleen

Anonyymi

uskon meihin, vaikka saatat luulla minun jo unohtaneen. Mutta tosiasia on myös ja varmaan olet samaa mieltä, että kyllä sun pitäisi enemmän uskaltaa. Parhaani mukaan haluaisin auttaa sinua siinä, mutta kaikki kuitenkin lähtee lopulta itsestä jos on lähteäkseen.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teet ikäväpalstalle aloituksen missä velvoitat toista ottamaan yhteyttä ja vaadit uskallusta?

• Anonyymi

Olet oikeassa olen liian pelokas hän mies on vaan niin ihana.

• Anonyymi

Ei liian amista viestit jos ois mulle. En väitä että ois ollu mut yleensä täällä on. Ei nolaamalla.

• Harju&Pöntiseltä tulee yöbiisi:

Raikas tuuli

Sitä Toivotan täältä

🐅

Hyviä unia

• Anonyymi

En tiennyt että olet koskaan uskonut "meihin". Ja minä kyllä olen ollut aloitteellisempi lähiaikoina.

• Anonyymi

Ehkä pelleilet liikaa täällä ja et huomaa minua. Vertailu tällä alustalla on pepusta.
        Öit.

• Anonyymi

Höpönlöpöä koko palsta, todellisuus on muualla. En usko sanaakaan.

• Anonyymi

Just niin, minä laittelen nimettömiä viestejä ja tosiasia on että SUN pitäis uskaltaa enemmän, jumantsukka näitä yöllisiä idiootteja ja heidän aivoituksiaan.

• Anonyymi

Kaikki todellakin lähtee aina itsestä mutta aloittaja taisi unohtaa että sama koskee myös häntä itseään. Ei täällä voi ketään käskyttää tekemään mitään mihin ei itsestäkään ole. Tuollainen ei vie perille, ei edes puoleen matkaan. Asenne on väärä.

• Anonyymi

Olihan tää vitsi.

• Anonyymi

Samaa toivon.

• Anonyymi

Pelle se kehtaa, yöt ja päivät leikkii palstoilla naisten kanssa ja jokaisen hameenhelman muka tuntee ja on suuna ja päänä niiden kanssa ja sitten tämmöisen
      hapatuksen viitsii kirjoittaa, kenellehän sinustakin minkäänsortin apua missään olisi, kysyn vaan. Ei palstapelle koskaan opi uusia tapoja.

• Anonyymi

Vitun paskaa, voihan olla että sinä uskot mutta otitko koskaan huomioon sitä toista kun oikein himoosi täällä olet naisten kanssa vehdannut. ?? Otitko ?? Luuletko hänen uskovan vielä teihin tai siis sinuun ??

• Anonyymi

Minä taas en, en enää pitkään aikaan.
      Minä uskalsin aika monen monituista vuotta kirjoittaa sinulle tuolla toisaalla.
      Niillä kirjoituksilla ei ollut sinulle mitään merkitystä. Ei yhtään mitään.
      Sinulla oli paljon hauskempaa kaikkien muiden kanssa, kellon ympäri.
      Sinä et ole niitä ihmisiä jotka auttaisivat, koskaan, missään tilanteessa.
      Se tuli nähdyksi ja koetuksi.
      Sen sanominen oli turhaa.
      Minusta itsestäni lähti ne vuosien kirjoitukset sinulle,
      ne olivat minua itseäni.
      Enää niitä kirjoituksia ei tule.
      Sinusta itsestäsi taas lähtee loppumaton pelehtiminen kaikkien kanssa palstoilla, edellen kellon ympäri. hauskan pito ja mittojen kertominen.
      Se kaikki on sinua, sinusta lähtevää.
      Ja se on liian kaukana siitä mitä minä olen.

• Anonyymi

Tuoksusi huumaa, se vaeltaa nenääni. Oon ihan sokeri humalassa. :)

• Anonyymi

Partavesi vai hajuvesi?

• Anonyymi

Makea tuoksu vai ovela viittaus?

• Anonyymi

Uskon voimalla ei pitkälle pötkitä eikä silläkään että tuuppaa asiat toisen hoidettavaksi ja tehtäväksi.

• Anonyymi

Nyhverön tekstiä, sieltä koneen takaa kyllä uskot teihin kun vaan se toinen osapuoli hoitaa hommat ja sinä avitat myöskin sieltä koneesi takaa parhaasi mukaan. Yes !
      Ei taida homma mennä ihan noin.

• Anonyymi

Uskoohan nyt voi vaikka joulupukkiin.

• Anonyymi

Millä perusteella uskot ja millä perusteella hän uskoisi / ei uskoisi.

• Anonyymi

Minäkin uskon meihin, aikaa ja paikkaa en osaa sanoa missä ja miten se tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      213
      4083
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3149
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      259
      1844
    4. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1165
    5. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1165
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      143
      1040
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      85
      773
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      725
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176