Sadat tuhannet suomalaiset ovat lomailleet ja talvehtineet Kanarian saarilla 50-luvulta alkaen. Itse aloitin sen vasta 70-luvulla. Lomailin noilla saarilla työelämässä ollessani ja nautin kaikista matkoistani. Nyt harmaantuneena eläkeläisenä paineet lomailuun ovat loppuneet, mutta mukava ilmasto ja lyhyt lentomatka houkuttelee kylmiksi kuukausiksi lämpimään. Kanarian saaret ovat osa Eurooppaa, vaikka ovatkin Espanjan Ahvenanmaata. Eli kannatan matkailua Kanarian saarille, jos haluaa lämmittelemään. Keskitalvella (tammi helmikuu) suosittelen Teneriffan ja Gran Kanarian eteläkärkiä. Kokemukseni muilta Kanarian saarilta ovat muutamien reissujen mittaisia. Kiehtovin paikka taisi olla La Palman lounaisrannikon Tazacorte. Lämmintä riitti ja ihmiset olivat sosiaalisia ja oikeasti kiinnostuneita siitä, mitä kerroin kotimaastani.
Luulen, ettei pappamainen sepustukseni kiinnosta Kuparipannu-karhumiehiä.
Gran Kanaria, Teneriffa, Palma, Lanzarote, Hierro, Fuenteventura, Comera,
Anonyymi
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten raapustit jos tiesit ettei ketään kiinnosta?
- Anonyymi
Tämä on kyllä on kyllä ihan ihmeellinen sivusto. Eri ihmisiä ja ravintoloita täällä saa kyllä haukkua mielin määrin. Sitten jos vastaat jollekin asiallisesti niin viesti poistetaan.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kaikki asialliset viestit poistetaan ,itse kyselin vuokraasuntoa las Palmasista ,kun olen sinne lähdössä 3kk.
Minua,joka myös aloitti kanarianlomailun -70 luvulla,tuo kyllä kiinnosti sen verran ,että vaivauduin vastaamaan. Niin kauan kun terveyttä riittää,niin kanarialle kerran,pari ,vuodessa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1565944Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa763643"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083527Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma752845Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.422402Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni442149- 1191782
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3731271- 491206
- 54994