Hävettävää

Anonyymi

Ostin kaksi vuotta sitten ensimmäisen Toyotan. Tätä palstaa olen nyt vuoden taustalta seurannut. Keskustelun taso täällä täysin ala-arvoista. Luulisi että asioista ja ongelmista sekä onnistumisista voisi keskustella asiallisesti mutta täällä ei tunnu voivan.
Mielipide on kuin persereikä, jokaisella on omansa. Jos tästä eteenpäin voitaisiin kaikki asiallisesti keskustella puolin ja toisin eikä tämä olisi kuin päiväkodin hiekkalaatikko?
Muitakin merkkejä muuten olemassa kuin Toyota ja Skoda.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko sulla jotakin asiaa vai tuuliko partaasi heiluttaa ?

    • Olen täysin samaa mieltä. Olen käynyt näillä sivuilla yhä harvemmin. En tunne enää olevani hiekkalaatikkoikäinen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti et enää koskaan käy täällä. Olet elänyt 15 vuotta elämästäsi tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et enää koskaan käy täällä. Olet elänyt 15 vuotta elämästäsi tällä palstalla.

        Vajaa vuosi ja siitäkin puolivuotta liikaa.


    • Anonyymi

      Lähinnä täällä riehuu se yksi ja sama Toyotahörhö joka lietsoo merkkivihaa ja keksii valheita Toyotan eduksi ja Toyotan ongelmat kääntää muiden merkkien niskaan huonolla menestyksellä. Hän on pakkomielteinen ja yksinkertainen pudokas ja Suoli on hänen ainoa työ ja harrastus.

      • Anonyymi

        Paitsi, että tuon hörhön kirjoitusten tarkoitus oli nimenomaan nostaa vihaa Toyotaa kohtaan kehumalla sitä ja mollaamalla muita. Monelle palstan älypäälle se menikin läpi.


    • Anonyymi

      Siitähän tuo tero-nimityskin on aikoinaan lähtenyt, kun täysi toyota-hörhö provosi muilla merkki-palstoilla 24/7. Homma jatkuu edelleen samanlaisena.

    • Anonyymi

      Ihmiset purkaa pahaa oloaan täällä anonyymipalstalla.
      Itselle on aivan sama minkä merkkisellä autolla muut ajavat, mutta joillekin tuntuu olevan erittäin tärkeää, ja tuntuvat vielä häpeävän isiään ja heidän autoja, joissa joutuivat matkaamaan

    • Anonyymi

      Tuo yletön Tojon kehuminen on koomista ja kääntynyt merkkiä vastaan.
      Nyt Tojo on premium merkki Mersuakin parempi kaikessa. ¨Täältä lähti ainakin yksi Tojokandidaatti katsastelemaan jotain muuta japskia.

      • Anonyymi

        Äläkä koskaan katsokaan Toytaan päin. Maailma pelastuu. Sinua ei tarvita.


      • Anonyymi

        Poika otti itteensä.


    • Anonyymi

      Minä kyllä saan sen kuvan tästä palstasta, että täällä joku hyvin älykäs esittää tosiasioita Toyotasta ja osoittaa väitteensä aina todeksi, mutta sitten on sellainen "likainen" sakki joku huiskoo ketjut täyteen ripaskaa.

      • Anonyymi

        Hyvä ossssspentiiholisti, sinä Toyotahörhö.


      • Anonyymi

        Skoda-hörhö näkyy tekevän tällä menolla Toyotasta todella suuren Suomessa. Tuo hörhö on Toyotalle taivaan lahja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda-hörhö näkyy tekevän tällä menolla Toyotasta todella suuren Suomessa. Tuo hörhö on Toyotalle taivaan lahja.

        Ensimmäinen skoda-kommentti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda-hörhö näkyy tekevän tällä menolla Toyotasta todella suuren Suomessa. Tuo hörhö on Toyotalle taivaan lahja.

        Luuletko tosissasi, että Suolen höpöjutut merkitsee jotain??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1798
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1502
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      854
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      738
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      711
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      686
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe