Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?

Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea.

Suositelkaa joku toista kotimaista verkkoisäntää, jolla on ja palvelimet Suomessa, ja missä on node.js/Experss/REST -verkkoselain-sovelluksille tuki ja josta saa WHOIS-suojauksen hankituksi myös.

9

<50

Vastaukset

• Harrastat siis kriminaalia toimintaa etkä halua että nimesi näkyy kuin rehellisillä yrittäjillä.

• Ei, kyllä ihan henkilöstö-sivulle ajattelin lisätä oman nimeni.

Käytin asian selvittämiseen vähän aikaa, ja päädyin ottamaan yhteyttä Espoolaiseen Datacenter Oy:hyn, kun he tarjoavat suomenkielistä Mikkiksen Azure-pilvialustaa verkkosovelluksia varten yrityksille. Domainin saan ihan Suomen Hostingpalvelusta, kuten tähän saakka kaikki domainini viimeisen 6 vuoden aikana.

• Toimintani on täysin laillista ja päivänvalon kestävää, hakkerit saa lyödä läpivalot tulevassa palvelussani päälle. En menetä yöuniani enkä pidätä hengitystä.

• Mainoksesta tämäkin ketju käy.

• Heznriltä linux palvelin alle 10€/kk. Ylläpito itse = tuki kaikille mitä tarvii.

• Mikä nettiosoite tuolla Heznrilillä on? Voisi tutustua.

• Etkö sinä aika mies osaa etsiä itse, luulisi hävettävän kysyäkin tuollaista, mitäs koulutusta olet saanut.

• Ei ole ihan kotimainen, mutta kannattaa vilkaista. OVH hosting: https://www.ovh-hosting.fi/

Heillä on WHOIS:suojaus ja Node.js-webhotelli.
    Yksi vaihtoehto on myös laittaa DNS yhdelle palveluntarjoajalle ja Node.js-toiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.