Vatsakivun takia menin lääkäriin. Sanoin myös että tuntuu keuhkoissa jotenkin omituiselta, ei hengenahdistusta mutta muuten raskas hengittää. Kerroin myös että ollut jo muutaman viikon ihan keuhkoputkentulehdusoireet, mutta tulevat ajoittain, ei joka päivä. Vatsaa kouristeli tosi kovaa. Ottivat normilabrat. Kysyin vielä lekurilta kun vatsaa turvottaa ja puristaa että näkyykö se verikokeissa jos on vatsaan kertynyt nestettä. Kovasti tuo vaan väitti että kaikki on hyvin kun verikokeet oli hyvät. Sanoivat että ei kannata kuvata kun oli vähän aikaa sitten kuvattu ( kesäkuussa ). Edelleenkin oon samalla tavalla kipeä ja turvoksissa. Lämpöilyä on ja hiki lentää, välillä paleltaa. Lisäksi sairas väsymys jatkuvasti. Myös yskä samanlaista vaihtelevaa. En vaan enää jaksa juosta lääkäreissä, kyllästyttää kun sanovat vain aina että jos pahenee tai ei mene ohi niin tule takaisin. Tosin jos nyt tulee joku komplikaatio vatsan kanssa niin on tiedossa milloin ja mistä mut laitettiin kotiin samassa kunnossa kuin meninkin. On vaan pakko yrittää kestää kun ei muukaan auta.
Lääkärikäynti kummastuttaa
Anonyymi
260
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 2
Vanhimmat
"Anonyymi
29.8.2019 21:06
Vatsakivun takia menin lääkäriin. Sanoin myös että tuntuu keuhkoissa jotenkin omituiselta, ei hengenahdistusta mutta muuten raskas hengittää. Kerroin myös että ollut jo muutaman viikon ihan keuhkoputkentulehdusoireet, mutta tulevat ajoittain, ei joka päivä. Vatsaa kouristeli tosi kovaa. Ottivat normilabrat. Kysyin vielä lekurilta kun vatsaa turvottaa ja puristaa että näkyykö se verikokeissa jos on vatsaan kertynyt nestettä. Kovasti tuo vaan väitti että kaikki on hyvin kun verikokeet oli hyvät. Sanoivat että ei kannata kuvata kun oli vähän aikaa sitten kuvattu ( kesäkuussa ). Edelleenkin oon samalla tavalla kipeä ja turvoksissa. Lämpöilyä on ja hiki lentää, välillä paleltaa. Lisäksi sairas väsymys jatkuvasti. Myös yskä samanlaista vaihtelevaa. En vaan enää jaksa juosta lääkäreissä, kyllästyttää kun sanovat vain aina että jos pahenee tai ei mene ohi niin tule takaisin. Tosin jos nyt tulee joku komplikaatio vatsan kanssa niin on tiedossa milloin ja mistä mut laitettiin kotiin samassa kunnossa kuin meninkin. On vaan pakko yrittää kestää kun ei muukaan auta."
- Voimia taisteluun, ja yritä vaan olla vatsa-/keuhkokivuissasi sitkeä ja kuulolla, ettei ihan hullusti kävisi. Ohessa https://cutt.ly/Owl1U2a jotain, mitä olen itse joutunut kokemaan. Karseaa on arvauskeskuksen toiminta.
No huh, luin noita sun tekstejä, ei oo ollut helppoa sullakaan. Mun koko vatsahomma lähti aikoinaan umpparin leikkauksessa sattuneesta hoitovirheestä. Silloin kirurgilla veitsi lipsahti ja mulle tuli haava paksusuoleen, suolen sisältö levisi vatsaonteloon ja verenkiertoon. Tuloksena oli vatsakalvontulehdus ja verenmyrkytys. Vierähti sitten nelisen viikkoa teholla koomassa jossa mua pitivät lääkkeillä. Useaan kertaan oli viety yöllä leikkuriin ja kaadettu vatsaonteloihin kymmenisen litraa keittosuolaa ja huuhdeltu pöpöjä pois. Pitivät jollain lailla ihmeenä että selvisin hengissä. Kaiken kaikkiaan sairaalassa meni 2 kuukautta. Silloin jo sanottiin että tulee vatsa vaivaamaan lopun elämää ja se on tullut kyllä hyvin selväksi. Mulla on sen jälkeen leikattu vatsa auki 4 kertaa, milloin mistäkin syystä. Kipuja on ollut sen viimeiset 13 vuotta mutta kyllä niiden kanssa pärjäilen paitsi sitten kun äityvät liian koviksi. Kun menen lääkäriin aina sanotaan syyksi kiinnikkeet. Kirjoitin tuon ekan jutun kun ottivat vaan labroja. Vielä nyt mulla on kovat kivut ja hiki lentää, välillä paleltaa ym. Tuntuu hieman että taitaa olla kehittämässä suolitukosta, sellaisen takia on kerran jouduttu leikkaamaankin ja muuten niitä on ollut aika usein. Alkuviikosta lekuri kyllä tunki sormen peppuun ja mä sanoin sille että kyllä siellä tavaraa on mutta kun se ei tule ulos. Eikä sieltä ole edelleenkään mitään tullut, nyt neljäs päivä menossa. En vaan jaksa taas lähteä ruikuttamaan että kipee oon. Kun ne niin hyvin näköjään verikokeilla kaiken näkevät. Mäkin alan olla niin täynnä tätä ramppaamista ja kyllä tää hermoillekkin ottaa. Joskus tekee pahaa käydä lääkärissä kun ei muuta saa kuin pahan ja pettyneen mielen kaiken päälle. Usein on tullut ajatuksiin että voi kun olisin aikoinaan jäänyt sinne teho-osastolle, mutta eihän täältä niin helposti pääse pois. On vaan pakko yrittää jaksaa tsempata päivästä toiseen. Mullakin kun on vielä lisäksi tullut muitakin vaivoja, esim. hermostosairaus ja maksassa tulehdusta ym. Verenpainetautikin löytyy, sydänlääkäri sanoi joitain vuosia sitten aika tylysti että se verenpaine johtuu korvien välistä. Oon miettinyt että mistäköhän välistä nyt sitten johtuu kun menee paineet ajoittain aivan liian alas. Sekin on ikävää kun menee lääkäriin ja vaivaan liittyy muitakin oireita niin niihin ei sitten kiinnitetä mitään huomiota. Mutta eipä tässä muuta kun koitetaan jaksella.