Kauden asukkaat

Anonyymi

Talossa nyt Simo Timo,Kristian,Sarianna ja Anu

85

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eku Tarina vissiin ja sitten Eva-Leena Eevis tuli just

    • Sarianna?

      • Anonyymi

        Tarina se on. Ei opi nimiä heti.


      • Anonyymi

        Tarina ärsyttävä


      • Anonyymi

        Aivan pelle, pitäisi lempoinimet omana tietonaan mitä keksii, eikä yrittäisi saada kaikkia käyttämääön niitä.


      • Anonyymi

        Ei helvetti, psykologian opiskelija ja rupeaa pillittämään kun ei saanut sänkyä. Eikös se sanut että on myös oma itsensä eikä yritä miellyttää katsojia ja heti selittelee pillittämistäänkin katsojille. Koko ajan minä, minä...


    • Anonyymi

      Tuula tuli

    • Anonyymi

      Mun ehdoton suosikki on tämä Kevin. Oli todella tyylikäa sisääntulo ja kaikinpuolin positiivinen persoona.

      -AitoKylmis

    • Anonyymi

      Siis mikä toi on toi kristian. Hyi yök!!!!

      • Anonyymi

        Hajamielinen tohtori


      • Anonyymi

        Lippalakki väärinpäin tai oikein väärinpäin. Harvahan sitä pitää oikeinpäin koska se on silloin väärinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lippalakki väärinpäin tai oikein väärinpäin. Harvahan sitä pitää oikeinpäin koska se on silloin väärinpäin.

        Bubismia täälläkin.


      • Anonyymi

        Liian vanhoja jäseniä tänä vuonna. Ei nähdä juovuksissa örveltämistä eikä peitonheiluttua. Katsoja luvut putoaa räjähdysmäisesti 2 viikon jälkeen.


    • Anonyymi

      Kamalimmat ihmiset ikinä.. Pelkkiä tollasia miten sen nyt sanois, ei normaaleja ihmisiä.. Ja siis juurikin näitä joilla on mielenterveysongelmia, ja se näkyy vahvasti ulospäin.. Nää ei oo mitään ihmisiä.

      • Anonyymi

        Sanoo persu kiljupöhinöissään.


    • Anonyymi

      Lol emma Keuruulta. Itekkin oon kotosin keuruulta en varsinaisesti tunne, mutta oon salee kyllä nähnyt tuon jossain. en muista missä.

      • Anonyymi

        Keuruulla on sanonta. Sinä voit lähteä Keuruulta mutta Keuruu ei lähde sinusta.


      • Anonyymi

        Nyt mä muistan. Käytiin me Emman kanssa samoja kouluja, mutta oltiin eri luokalla. Oli vaan silloin nurempana aika erinäköinen. Aika paljon muuttunut 15 vuotiaasta.

        Terv keruruusta kotoisin.


    • Anonyymi

      Hankkikaa elämä.

      Normaali ihmiset eivät katso televisiosta tuollaista sontaa.

      • Anonyymi

        Ei niin. Nykyään katsotaan läppäriltä.

        -AitoKylmis


      • Anonyymi

        Millä tavalla olet epänormaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Nykyään katsotaan läppäriltä.

        -AitoKylmis

        Aika köyhää jos ei ole varaa kunnon isoon telkkariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Nykyään katsotaan läppäriltä.

        -AitoKylmis

        Taidat olla joku luuseri.
        Normaalit ihmiset eivät katso katso tuollaista sontaa lainkaan.

        Hanki elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku luuseri.
        Normaalit ihmiset eivät katso katso tuollaista sontaa lainkaan.

        Hanki elämä

        Mikä sinua estää hankkimasta elämää? Miksi olet epänormaali?


    • Anonyymi

      Kaikkien aikojen vastenmielisimmät tyypit, nenärengas rekkalesbo ja koukkunokka transu, muut sitten pelkästään tylsiä.

    • Anonyymi

      Mira kannattaa perussuomalaisia, fiksu nainen

    • Anonyymi

      Kuka nukkuu lattialla tänä yönä?

      • Anonyymi

        Ei lattialla nukkuminen mikään ongelma ole jos on patja ja peitto.


      • Anonyymi

        Laittaisin rekkalesbon lattialle ja siivoamaan vessoja niin kaun että häipyy, seuraavaksi transu.


    • Anonyymi

      Eevis on aiankin turuust. Huomaa heti puheest et on turuust.

    • Anonyymi

      kevin emma tarina ulos, laitettu taloon työntämään friikkiagendaa, ”tasa-arvoa” ym luonnotonta, tilalle normaalit ihmiset. Mielenterveysongelmia näkee ilman bb:täkin

    • Anonyymi

      Joku höpisi jostain pommiuhkausesta jotain...

    • Anonyymi

      Tässä kaikki.

      Kevin, Emma, Milla, Tarina, Anu, Tuula. Timo, Milla, Mira, Kristian, Kimmo, Jukka, helmeri. Eeva-Leena (eevis)

    • Anonyymi

      Tarina jonka avokin nimi on Runo. Vaihtaneet vissiin nimiään aikuisiällä. Sitten vielä toinen nenärengas rekkalesbo. Muutama kiintiöfriikki kuten transu. Loput tyhjäntoimittaja kaljanjuojia tai muita syrjäytyneitä plus yks jeesushihhuli. Ne yrittäjät ainoot normaalit ihmiset.

      • Anonyymi

        Se Tarina tai mikä lie ei ole aikuinen, vaan keskenkasvuinen räkänokka.

        Niin taitaa olla suurin osa tuon huuhaa ohjelman katsojistakin.

        Itse en tuollaista sontaa katso.


      • Anonyymi

        Se IT-tyyppikin kuvittelee olevansa kiinnostava kun muka matkustellut paljon, juuri niin tylsä kuin IT-tyypiltä voi odottaakin.


    • Anonyymi

      Keskustelupalstoilla ymmärrettävästi on muutamia negatiivisia ja myös täysin keskenkasvuisten ja superpinnallisten ihmisten kommentteja, mutta tämän ketjun alku ylitti odotukseni. Miksi pitää olla niin tuomitseva? Eikö voisi avoimesti tutustua, neutraalisti tarkkailla ja miettiä vaikka sitä, voisinko oppia heiltä jotain. Kaikissa ihmisissä on jotain hyvää ja huonoista käytöstavoista voi ottaa opikseen, ettei itse toimi samoin.

      Tosi mukava, että taloon tuli noin erilaisia ihmisiä. Telkussa pyörii jo esim. SuomiLove -sarja, jossa on riittävästi kauniita ihmisiä ja erotiikkaa ilmassa - ei tarvita sen ohjelman kopiota.

      Hyvä, että BB-talossa on luvassa mielenkiintoisia keskusteluja. :)

      • Anonyymi

        Tuo ohjelma itsessään on suunniteltu keskenkasvuiselle räkänokka katsojakunnalle ja sen saisi lopettaa heti aloitusjakson jälkeen.

        Kuka tuollaista viitsii katsoa?

        Hankkikaa elämä!


      • Anonyymi

        Psykologiaa opiskelevaa kiinnostaa - siis itseänikin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykologiaa opiskelevaa kiinnostaa - siis itseänikin. :)

        Pelkkä lässyttäjä. Kirjoista opettelee ulkoa toisten päätelmiä, jotka eivät ole välttämättä oikeita eikä osaa niitäkään soveltaa, oikeat ihmistuntijat oppii itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykologiaa opiskelevaa kiinnostaa - siis itseänikin. :)

        Olet siis keskenkasvuinen räkänokka.
        Sellaisille tuo ohjelma on tehty


    • Anonyymi

      Tarinahan oli heti avoin ja sosiaalinen, sekä erittäin rento ja rohkea. Hän otti heti reippaasti, sellaisen johtohahmon/talon emännän roolin muiden saapuessa. Minun mielestä, mukavanoloinen nainen. Ainakin tälläisen ensivaikutelman antoi.

      • Anonyymi

        Mun mielestä Tarina on rohkeasti oma itsensä, ja on omalla poikkeuksellisella tavallaan vain loputtoman kiinnostunut ja innostunut kaikesta. Hän varmasti lisää mahtavia ja tunnerikkaita hetkiä ohjelmaan!


      • Joo mä olen samaa mieltä Tarinan positiivisista puolista. Sitäpaitsi tuollainen ulosteista puhuminen vain kuvaa kehnoa kielitaitoa.


      • Anonyymi

        Aika feikiltä tarina minusta vaikutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika feikiltä tarina minusta vaikutti.

        Tarina on ylivoimaisesti kaunein noista naisista. Emma hyvänä kakkosena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä Tarina on rohkeasti oma itsensä, ja on omalla poikkeuksellisella tavallaan vain loputtoman kiinnostunut ja innostunut kaikesta. Hän varmasti lisää mahtavia ja tunnerikkaita hetkiä ohjelmaan!

        Kaikkein feikein, vaikutti känniseltäkin vaikkaei muka juo. Jotain joikin, oliko sitten alkoholitonta. Kuinkahan sekaisn olisi jos vielä joisi ellei nyt juonut.


    • Anonyymi

      Kaikki, jotka tuohon taloon menee, ovat hulluja. Oikea osoite psykiatrinen sairaala.

      • Anonyymi

        Enemmän olen huolissani tuon huuhaa ohjelman katsojien mielenterveydestä


    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia asukkaita. Seinähulluja ja mensan jäseniä. Surkein tapaus lienee persu-Mira, joka lynkataan jossain vaiheessa. Evankelista lienee pahasti sekaisin. kevin hajoaa.

      • Anonyymi

        Miten Mira on surkein tapaus tuolla friikkisirkuksessa? Jalat maassa oleva fiksu ja kaunis nainen.


    • Anonyymi

      Tytöt ei osaa tiivistää sanomaansa, välillä menee monta minuuttia suunnilleen hengittämättä.. Joku vielä kilahtaa senkin takia.

    • Anonyymi

      Jaksan aina ihmetellä näitä " kuka hullu tämmöstä katsoo-tyyppejä. Kun ei kerran kiinnosta, niin miksi pitää tulla kyseisen ohjelman sivuille siitä kertomaan?? Ei ketään kiinnosta katsotko vai et.

      • Anonyymi

        No, varmasti olisi ihan kiinnostavaa tietää, MIKSI joku katsoo (jos on kyseessä vaikkapa ihan aikuinen ihminen). Ihan aiheellinen on mielestäni myös kysymys, "eikö ole parempaa tekemistä". Eli, voihan tällaiset asiat kysyä, vaikka ei itse katso ohjelmaa. Jospa joku nyt vastaisi.


      • Anonyymi

        No tälläiselle yksinäiselle sinkkumiehelle hyvää katsottavaa. Kun ei ole sairaana mitään muutakaan elämää. Ihmiset ei jollainlailla välitä tai halua olla tekemisissä jos on sairas. Hyvä, että lähiomaiset välittää niin sitten ei voi katsoa muutakuin tätä.


      • Anonyymi

        Minä katson sitä vähän niinkuin psykologiselta kantilta.
        Mielenkiintoista seurata ihmisiä, kun alussa selkeästi ovat esittelylinjalla, mutta päivien kuluessa ihmisistä paljastuu se oikea ja aito. Kukaan ei jaksa esittää muuta kuin on. Porukka myös huomioi toisissaan piirteitä, mitkä ei välttämättä miellytä.
        Nimeämiset myös mielenkiintoisia, kun saavat yksin päiväkirjahuoneessa nimetä ja kertoa syyt sile. Siellä ei tarvi myöskään esittää mitään, kun muut asukkaat ei kuule. Viikkotehtävät myös jänniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, varmasti olisi ihan kiinnostavaa tietää, MIKSI joku katsoo (jos on kyseessä vaikkapa ihan aikuinen ihminen). Ihan aiheellinen on mielestäni myös kysymys, "eikö ole parempaa tekemistä". Eli, voihan tällaiset asiat kysyä, vaikka ei itse katso ohjelmaa. Jospa joku nyt vastaisi.

        Ei ainakaan sinulla ole kun katsot ohjelmaa ja kommentoit täällä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan sinulla ole kun katsot ohjelmaa ja kommentoit täällä 24/7.

        En kommentoi enkä katso ohjelmaa, bongasin tämän viestiketjun suomi24:n etusivulta. Kaksi rohkeaa uskalsi kertoa, miksi katsoo ohjelmaa. Sinä esim. et uskalla, jostain syystä. Ihmettelen vilpittömästi, miksi aikuinen ihminen katsoo kys. ohjelmaa, siksi kysyn. Samastuvatko ihmiset jotenkin tällaisen ohjelman henkilöihin tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kommentoi enkä katso ohjelmaa, bongasin tämän viestiketjun suomi24:n etusivulta. Kaksi rohkeaa uskalsi kertoa, miksi katsoo ohjelmaa. Sinä esim. et uskalla, jostain syystä. Ihmettelen vilpittömästi, miksi aikuinen ihminen katsoo kys. ohjelmaa, siksi kysyn. Samastuvatko ihmiset jotenkin tällaisen ohjelman henkilöihin tms.

        Kontentin takia mutta sitä ei näköjään ole.
        Viina ei virtaa, hökäleitä liian vähän talossa yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tälläiselle yksinäiselle sinkkumiehelle hyvää katsottavaa. Kun ei ole sairaana mitään muutakaan elämää. Ihmiset ei jollainlailla välitä tai halua olla tekemisissä jos on sairas. Hyvä, että lähiomaiset välittää niin sitten ei voi katsoa muutakuin tätä.

        Parempi yksinäiselle sairaalle sinkkumiehelle katsoa beebeetä, kun rääkätä pientä chihuakoiraa. Kuten tänään iltapäivälehdessä kerrottiin.Oli purannut kiukkuaan koiraparkaan.


    • Anonyymi

      #whysowhite

      Terv, äärivasemmisto

    • Anonyymi

      Kuka tätä .askaa edes vaivautuu katsomaan?
      Älytötntä sontaa johon käytetyt rahat voisi investoida fiksummin.

      • Anonyymi

        En minäkään maksasisi centtiäkään, mutta katsothan itsekin ilmaiset ja vielä tuhlaat aikaasi lukuisiin kommentteihin.


      • Anonyymi

        En ole varma, mutta luulen suuren osan tuon huuhaa ohjelman katsojista olevan surkeita syrjäytyneitä luusereita.

        Tuskinpa monikaan heistä on normaali, koulutettu työssä käyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma, mutta luulen suuren osan tuon huuhaa ohjelman katsojista olevan surkeita syrjäytyneitä luusereita.

        Tuskinpa monikaan heistä on normaali, koulutettu työssä käyvä ihminen.

        Enemmän nuo sinun lukuisat kommenttiesi saa vaikuttamaan että olet luuseri. Veikkaan että haluaist katsoa 24/7, mutta ei ole varaa vai eikö onnistu jostain syystä siellä missä asutkin?

        Minua ihmetyttää miten jotkut jaksaa katsoa vaikka kauneita ja rohkeita kymmeniä vuosia, mutta en ala ihmisiä silti sen perusteella arvioimaan. Tämä ei sentään kestä kauaa ja on oikeita tapahtumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän nuo sinun lukuisat kommenttiesi saa vaikuttamaan että olet luuseri. Veikkaan että haluaist katsoa 24/7, mutta ei ole varaa vai eikö onnistu jostain syystä siellä missä asutkin?

        Minua ihmetyttää miten jotkut jaksaa katsoa vaikka kauneita ja rohkeita kymmeniä vuosia, mutta en ala ihmisiä silti sen perusteella arvioimaan. Tämä ei sentään kestä kauaa ja on oikeita tapahtumia.

        Oikeita tapahtumia??????

        Mitä oikeita tapahtumia tuossa huuhaa höpö höpö sarjassa muka on?

        Sehän on aina ollut pelkkää typeröintiä ja leikkimistä.

        Katsojien enemmistö on varmuudella vähävaraisia keskenkasvuisia märkäkorvia, tai sitten henkisesti märkäkorvan tasolle jääneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita tapahtumia??????

        Mitä oikeita tapahtumia tuossa huuhaa höpö höpö sarjassa muka on?

        Sehän on aina ollut pelkkää typeröintiä ja leikkimistä.

        Katsojien enemmistö on varmuudella vähävaraisia keskenkasvuisia märkäkorvia, tai sitten henkisesti märkäkorvan tasolle jääneitä.

        No sitten se on näin, kun sinä niin sanot.
        Nyt voit sitten keskittyä muihin asioihin ja antaa meidän vähävaraisten , henkisesti märkäkorvien tasolle jääneiden katsoa BB:tä rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita tapahtumia??????

        Mitä oikeita tapahtumia tuossa huuhaa höpö höpö sarjassa muka on?

        Sehän on aina ollut pelkkää typeröintiä ja leikkimistä.

        Katsojien enemmistö on varmuudella vähävaraisia keskenkasvuisia märkäkorvia, tai sitten henkisesti märkäkorvan tasolle jääneitä.

        Etkä ole vieläkään ole hankkinut elämää ))

        Kannattaa tehdä paljastus ja todistaa kun kerran tiedät keskustelut käsikirjoitetuiksi.


    • Anonyymi

      Ei ollut sitten kännibileitäkään niinku ennen, melko naurettavaa.

      • Anonyymi

        Tänävuonna ei kai alkoholililla "läträrtä". Alkoholia kai on silloin tällöin, mutta rajoitetustsi. Abolutisteja oli myös muutama. Muistaakseni Eevis,Kevin ja Saranna. Eevis toki on kertonut käynsä baareissa ja festareilla, mutta ilmaisesti sitten selvinpäin limua juomalla. Onhan täälläkin paikallisessa limun juojia, mutta niitä kiinnosta enempi jotkut baarien tapahtumat bingot, tietovisat ja pokeri pelit.


      • Anonyymi

        Siis tarina. ei saranna.


    • Anonyymi

      Näyttelijöitä mukana, Tarina, Kevin, Ville ???

    • Anonyymi

      Niin, sitä leijonaa vaan odotan ja tietoa siitä, ketä sen sisällä on tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Pettymys tää nelosen versio. Nää julkkikset vaan höpisee... Ei näytetä talosta mitään, jos et maksa , höh..

      • Anonyymi

        Olihsn siinä kooste edellispäivästä. Eipä paljon mitään tapahtunut, kun justiin vasta asettuivat taloon.
        Eniten katselua vaikeutti huono puheen kuuluvuus. Telkkua sai vääntää välillä isommalle ja välillä pienemmälle.


    • Anonyymi

      Aivan älytön ohjelma kymmenen viikkoa lojutaan sohvilla tekemättä mitään. Nuoriso ottaa oppia, ettei tarvi muuta kuin vaan hengailla.

      • Anonyymi

        Siellä on kyllä viikkotehtäviä ym.
        Nuoriso ei ole niin tyhmää, etteivät ymmärtäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on kyllä viikkotehtäviä ym.
        Nuoriso ei ole niin tyhmää, etteivät ymmärtäisi.

        Nuoriso nimenomaan on nykyään todella tyhmää.
        Yleissivistyksen taso nykynuorisolla on lähellä 0:aa, eikä se ole mikään kummakaan kun ne vain vetelehtivät ja katsovat tämän huuhaa ohjelman kaltaista sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoriso nimenomaan on nykyään todella tyhmää.
        Yleissivistyksen taso nykynuorisolla on lähellä 0:aa, eikä se ole mikään kummakaan kun ne vain vetelehtivät ja katsovat tämän huuhaa ohjelman kaltaista sontaa.

        Minä olen aika iäkäs ja katson tätä ohjelmaa. Jälkikasvuni nuoret aikuiset ei katso.

        Millä tiedolla haukut nuorison veteläksi sakiksi?


    • Anonyymi

      Eiköhän asukkaita tule vielä lisää. Minkälaisia tyyppejä näemmekään, kun ulosäänestettyjen tilalle tulee uusia. Voittaja saattaa olla joku näistä täydennysasukkaista. Nähdäänköhän tänävuonna asukasvaihto?

    • Anonyymi

      Tarina on juuri niitä psykologian opiskelijoita, jotka hakevat opiskelun kautta apua omiin ongelmiinsa. Heitä on monissa ammattiryhmissä, kuten hoitajissa ja lääkäreissä sekä myös sosiaalipuolella. Ikävä kyllä heistä harvoin on ammattilaiseksi. Onhan se nukkuminen ilman sänkyä hirveää, mutta kyllä tuolla otuksella on monta muutakin asiaa päässään selvitettävänä, jos tahtoa on oma kuntoutumisprosessi aloittaa.

      • Anonyymi

        Minusta psykologiaa ei voi edes opiskella kirjoista, ihmistuntija on luonnostaan tai sitten ei ole. Ehkä jotain mielisairauksia voi yrittää opetella tunnistamaan ja hoitamaan opiskelun avulla, mutta sekin kyseenalaista, mielipiteet ja hoitotavat muuttuu jatkuvasti ja eri henkilöt eri mieltä.


    • Anonyymi

      Onkohan Timo hetero?

      • Anonyymi

        Viidetkymmenet homotreffitkö vuoden aikana?


    • Anonyymi

      Vähemmistöt myrkyttävät talon ilmapiiriä, eivät pysty keskittymään Oikeisiin asioihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe