Moido! Mulla on kyllä kai joku sairas "fetissi" palomiehiin ja poliiseihin. Oon päättänyt, että tuleva mieheni on ko.ammatin harjoittaja... mitäs mieltä ootte? Onko ketään muita, jotka ajattelee samanlailla? (naisia). Ja hei, kaikki söpöt, VAPAAT ko.ammatinharjoittajat saavat vastailla... missä teitä tapaa? t. vapaa-terveydenhoitaja ps. valitettavasti liian harvoin tapaan teitä työpaikallani ;)!
POLIISIT JA PALOMIEHET H:KI
22
12188
Vastaukset
- ThatCertainFemale
Suomi on vapaa maa ja mie esitän mielipiteeni :)
Eipä sillä että poliisin ja palomiehen taikka muun virkapuvun omistajassa vikaa olis..
mutta, kuka näkee miehen tuon puvun sisällä, omana itsenään?
Tietysti voisi yleistää tiettyjä luonteenpiirteitä: fyysisyys =hyvä kunto ja siitä huolta pitäminen, päättäväisyys, yhteiskunnallinen vastuu.. hyviä piirteitä miehessä, eikö vain?
Mutta on väärin kehittää mielikuvaa ihmisestä vain ammatin ja virkapuvun perusteella. Ihminen on niin paljon muutakin kuin vain työnsä.
Kyllä varmasti miehillä on tietty mielikuva hoitsuistakin :)
Ps)kokeile etsiä punttisaleilta... ainiin, voi olla vaikea tunnistaa ilman virkapukua..- NANCY-77
(thatcertainfemale)Puhut ihan asiaa... siis siinä määrin, että ei ihmisestä voi tehdä mielikuvaa pelkän ammatin takia. Kyllähän se tietyllä tavalla loukkaa muakin, jos joku potilaani ikäänkuin flirttailee kanssani vain siksi, että olen hoitsu. itseäni ko. ammateissa lähinnä kiinnostaa näiden miesten rohkeus hakeutua vaarallisiin ammatteihin. Täytyyhän se jotain kertoa ihmisen luonteesta? Tiedän tarvitsevani rinnalleni vahvan kumppanin joka elää jalat maassa mutta ei katseet muiden naisten housuissa (taasko stereotypia?)
- jamppa
NANCY-77 kirjoitti:
(thatcertainfemale)Puhut ihan asiaa... siis siinä määrin, että ei ihmisestä voi tehdä mielikuvaa pelkän ammatin takia. Kyllähän se tietyllä tavalla loukkaa muakin, jos joku potilaani ikäänkuin flirttailee kanssani vain siksi, että olen hoitsu. itseäni ko. ammateissa lähinnä kiinnostaa näiden miesten rohkeus hakeutua vaarallisiin ammatteihin. Täytyyhän se jotain kertoa ihmisen luonteesta? Tiedän tarvitsevani rinnalleni vahvan kumppanin joka elää jalat maassa mutta ei katseet muiden naisten housuissa (taasko stereotypia?)
on sulla vähä väärä fetissi, noi poliisit ja palomiehethän on just pahimmia pettäjiä. Poliiseilla on niitä kurssiviikonloppuja sun muita ja kuule kyllä käyttävätkin sitä uniformuaan hyväksi. En haluaiis yleistää, mutta kyllä mun kokemukseni on osoittanut, että vieraitten naisten housuun tuijottajia (eikä edes jää siihen)tästä ammattikunnasta löytyy kyllä. Fyysisyys, kunnosta huolta pitäminen, heikkojen ja sorretuujen auttaminen ei tarkoita sitä että nämä ko. ammatin edustajat olis enkeleitä. Ja olen törmänny moniin tietty fiksuihinkin palomiehiin ja poliiseihin, mutta kyllä siellä on niitä vähemmän viisaita pullistelijoita.
Mutta ota sellainen ukko jos mieles tekee, mä en koskis pitkällä tikullakaan!Nimittäin jo opiskeluaika niitä opettaa siihen, että kaikkea mahdollista voi painaa, seurusteli tai ei. - tyyp
jamppa kirjoitti:
on sulla vähä väärä fetissi, noi poliisit ja palomiehethän on just pahimmia pettäjiä. Poliiseilla on niitä kurssiviikonloppuja sun muita ja kuule kyllä käyttävätkin sitä uniformuaan hyväksi. En haluaiis yleistää, mutta kyllä mun kokemukseni on osoittanut, että vieraitten naisten housuun tuijottajia (eikä edes jää siihen)tästä ammattikunnasta löytyy kyllä. Fyysisyys, kunnosta huolta pitäminen, heikkojen ja sorretuujen auttaminen ei tarkoita sitä että nämä ko. ammatin edustajat olis enkeleitä. Ja olen törmänny moniin tietty fiksuihinkin palomiehiin ja poliiseihin, mutta kyllä siellä on niitä vähemmän viisaita pullistelijoita.
Mutta ota sellainen ukko jos mieles tekee, mä en koskis pitkällä tikullakaan!Nimittäin jo opiskeluaika niitä opettaa siihen, että kaikkea mahdollista voi painaa, seurusteli tai ei.Tossa Nancylle vielä varmaan lisäinnostusta alueelle..? Tossa tulee varmaan monelle naiselle sinä Tarzan, minä Jane -ilmiö. Vahva ja suojeleva mies,johon ammatin puolesta liittyy auktoriteetti joka nyt sit tolla tavalla vielä 'vaarallinenkin', jonka kanssa riittää säpinää.
Ainakin palomiehiä on Hamlet täynnä. - Tyyp
tyyp kirjoitti:
Tossa Nancylle vielä varmaan lisäinnostusta alueelle..? Tossa tulee varmaan monelle naiselle sinä Tarzan, minä Jane -ilmiö. Vahva ja suojeleva mies,johon ammatin puolesta liittyy auktoriteetti joka nyt sit tolla tavalla vielä 'vaarallinenkin', jonka kanssa riittää säpinää.
Ainakin palomiehiä on Hamlet täynnä.Hamlet = yökerho Helsingissä
- mulli turpanen
multa saat patukkaa ja letkua letkeää
- nancy-77
mulli turpanen kirjoitti:
multa saat patukkaa ja letkua letkeää
Onpas fiksua porukkaa!!
- HMN
nancy-77 kirjoitti:
Onpas fiksua porukkaa!!
Sitä saa mitä tilaa! Etkös kaipaillut "tosimiehiä".
- nancy-77
HMN kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa! Etkös kaipaillut "tosimiehiä".
Mutta yleistäminen on vaarallista. Onko kaikki insinöörit tietokonenörttejä?
- HMN
nancy-77 kirjoitti:
Mutta yleistäminen on vaarallista. Onko kaikki insinöörit tietokonenörttejä?
..en ainakaan ole! Annatkos muuten pillua?
No, tuolla näytöllä pääsen jo varmasti listoille tosimiesten joukossa! - Satun olemaan
NANCY-77 kirjoitti:
Tuo on aika yleinen stereotypia, että me oltaisiin aika villejä seurustelu asioissa. Jotkut meistä onkin, mutta ei kannata yleistää liikaa. Moni meistä tykkää pitää hauskaa suht paljon, mutta kyllä meistä miehenkin/naisenkin itselleen saa kuhan sattuu oikea vastaan. Tsemppiä kaikille jotka pelastajan itselleen haluaa!!
PS. Paloasemaltahan meitä löytää ;)
- HAMPPU33
fiksu nainen kun kysyt VAPAITA ko alan miehiä! On hienoa että ihmisellä on unelmia ja fantasioita.Onnea kevään karkeloihin!!!
- nancy-77
Miksi naiset yleensäki sotkeutuvat varattuihin miehiin? Haluatteko naiset, että jonain päivänä teille tehdään samanlailla? Elämällä on usein tapana opettaa ja paras tapa oppia on kokea itse asiat silmä silmästä periaatteella... vai? Pitäkään jokainen nainen varatut miehensä ammatista riippumatta! ;)
- mies_1968
Moi. Teitä "noin toivovia" on aikas paljon. eli on yleinen ammattitoive varsinkin terveydenhoitoalalla. Kerropa, miksi halu kohdistuu juuri em. kahteen ammattiin (=ne yleensä mainitaan vrt. ammattisotilasta ei...?)
- nancy-77
Niinhän niitä kuuluu olevan... tää foorumi on kyllä omalla tavallani avannu hiukan silmiä tuosta ko. ammattiryhmittymästä. Työkaverinikin valaisi asiaa sopivasti kertomalla mm. palomiesten röyhkeästä käytöksestä opiskeluvuosinaan. mm. ruokalassa he katsoivat olevan etuoikeutettuja etuilemaan kaikkia ruokajonossa. Baarissakin joillakin huomaa ylimielisen ja "kaikensaavan" käytöksen.
Sotilaat eivät kiinnosta lähinnä "työn" moroolin kannalta. En kannata sotaa, palomiehet ja poliisit tekevät tärkeää ja miehekästä työtä mistä heille suuri kiitos, joidenkin käytöksestä huolimatta :).
- The blood that moves the body
Moi Nancy-77!!
Itse elän elämääni poliisimiehen kanssa, hän ei ollut ko. ammatissa kun alettiin seurustella, n. 10 vuotta sitten. Olihan se aika njam kun ukko sen univormun vetäisi päälleen ensikerran, mutta ihan tavallinen tallaaja ja sohvalla röhnöttäjä sieltä vormun alta loppupeleissä paljastuu... Voi alkuhuuman aikaan sexyltä tuntua esim. just se "uniformu" mutta.. työtä se on,eikä mitään herkkua työtä vaikka toiveammatti onkin... :/
Hyvää kevätystä! ;)- nancy-77
Että fantasiat ovat fantasioita mutta miehestä täytyy löytyä muutakin. Kyllähän se suhteen alkuajan "hehku" kai josain vaiheessa aina hieman sammahtaa.. kiitos kommenteistasi, kunnioitan kyllä Poliiseita kun jaksavat raataa niskalimassa pienellä palkalla (kuten minäkin =))
aurinkoista kevättä sullekin!!
- katie
Minäkin haluisin poliisin miehekseni ja olen terveydenhoitaja!!! Hassu sattuma!
- etsijä
Tässä kirkonvirkaan valmistuva nainen(=tuleva pappi) ja sama on mielenkiinnon kohde:-)
- onkin....
palomies miehenä...satuttiin tapaamaan kaupankassalla, kun hän tuli ostoksille yhtenä päivänä maksamaan minun kassalle ostoksia.Taisi pistää hänellä silmään minun nimikylttini; VIRVE siitä se rakkaus alkoi...=)
- salli
Hello!
Ymmärrän sua oikein hyvin!
Mä olen ollut heikkona kaikenlaisiin univormuihin siitä asti kun näin leffan TOP GUN.
Vuosia on mennyt ja nyt mä sitten olen tavannut ihan oikean ja ihanan palomiehen ja voin kertoa että kannatti odottaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096