sakkomaksut vaikka hanuriinne jos se sieltä päin tuuleel
Työntäkää ne kuntien
4
<50
Vastaukset
Ei ne oikeasti ole sakkomaksuja ja ei niistä kannata taviksen välittää. Mutta jos virkanilkit kertovat ihan suoraan että laittavat 9€-hommiin sakkomaksujen välttämiseksi niin sellainen kannattaa äänittää ja voi sen vaatia kirjallisenakin mutta tuskin saa. Se äänite kannattaa sitten laittaa oikeusasiamiehen arvosteltavaksi, huomutuksen siitä saattaa virkanilkki saada mutta tuskin muuta, aika pieni rangaistus ihmisoikeusrikoksesta.
- Anonyymi
Taitaa olla oikealta nimeltään kuntien rahoitusosuus työmarkkinatuesta.
Kyllä työttömän on hyvä olla työttömyyteen liittyvien asioiden tietäjä, sillä niin hän osaa paremmin pitää huolta oikeuksistaan.
- Anonyymi
Nyt täytyy alkaa näyttämään solidaarisuutta ja hakeutua 9€ kuntouttavaan jottei ressukoille koidu "sakkomaksuja"...
Tulonsiirtomies- Anonyymi
Kuntouttavassa olevilla ökypalkka on 9 euroa päivässä. tämä joutaisi työtää hanuriin virkanilkkien häpyhuulien levittämistä tehostetaa. palkkaa saavat työsuhteissa olevat työnohjaajat/valmentajat jne. postinpääliköllä 80 tuhatta kuukaudessa postityöntekijöiden palkka alasajoon miksi ei rehellisestä työstä makseta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855