Ikävä tapaus,. Tuo on Porvoon ammuntatapaus. Mutta voisi poliisitkin joskus miettiä omaa käyttäytymistään. Ei kaikki toki ole niin töykeitä ja asiattomia, mutta suurin osa. Vaikka ei olis mitään tarvettakaan käyttää ns. Ylivaltaa. Tämmöisiä sitä sitten "sattuu".
Porvoon ampumiskohtaus
11
82
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan uskaltaudu poliisien työtä kritisoida..?
- Anonyymi
Olen ammunnan ja metsästyksen harrastaja,en halua menettää aseitani arvostelemalla viranomaisija.
- Anonyymi
Ei saa, se on vihapuhetta.
- Anonyymi
Turhaa tähän on vastauksia kirjoitella, vaikuttaa siltä että sivuston valvoja ei elä tätäpäivää eikä liene edes tervejärkinen,SIUNAUSTA.
- Anonyymi
Poliisi on hyvä. Taidat olla itse mokannut jossakin asiassa, josta olet saanut poliisin nuhtelut ja nyt kiukuttelet siitä netissä.
Kasva aikuiseksi.- Anonyymi
Puhuu ihminen joka ei uskalla sanoa totuutta virkavallan ylimielisyydestä, ei kaikkien mutta on olemassa poliiseja joilla virka hattuun noussut. POLIISIT ON HYVÄ, Ja ei muuta.
- Anonyymi
Vai niin,entä sitten,mutta kun minä ole jo valtion virassa oleva viranomainen,SIUNAUSTA.
- Anonyymi
Mitä se tähän keskusteluun kuuluu, olitpa mikä tahansa virkamies. Samanlaista tulee takapäästä pönttöön kuin kaikilla muillakin....
- Anonyymi
Natsoihin katsomatta alapäästä tulee sitäsuntätä ja yläpäästä Yökkö,semmoinen tapaus tälläkertaa.
- Anonyymi
Tässä ulkohuussisa istuessani mietin liipasinherkyyttä.
Kyllä tämäkin keskustelu panee miettimään vaikka mitäkin herkkyyttä. Kaikki olemme yhtä arvokkaita ihmisenä, "natsoihin katsomatta" se ei tee meistä parempaa ihmisenä, teimmepä mitä itsekukin tekee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501