Ostetaan vanha maatila

Jutta

Onko kellään myynnissä, tai tietoa siitä, että joku olisi myymässä vanhaa maatilaansa max 200 km Helsingistä?

Mielellään järvenrannalla ja saa olla vähän huonompikin tai kohtalaisessa kunnossa, koska tarkoitus olisi remontoida itse. Aina vaan paranisi, jos tila käsittäisi navetan, aitan tai esim. rantasaunan ja omaa rantaviivaa (mielellään hiekkaranta)?

Hintahaitari voisi olla vaikka siinä 10 000 - 15 000 euroa! Ilmoittele!

11

3108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rilla

*naur*

Unohtuiko hintahaitarista nolla perästä?

• ZZZZZ

Mulla olis vanha tila

Peltoa 30 ha

Metsää 70 ha

Päärakennus 400 neliötä kivinavetta

Rantaa 4,2 km

Hinta 1,2 milj / eur

• et saa

Ei kukaan myy tiloja 15.000 eur

• Kuppalainen

Miksei myy? Eihän maatalous ole maajussien mukaan ollut kannattavaa EU jäsenyydestä asti ja tuntipalkkakin on jusseilla 4 euroa! Eikö kannattaisi myydä noin tuottamaton elinkeino!

• tyhmä maalainen
        Kuppalainen kirjoitti:

Miksei myy? Eihän maatalous ole maajussien mukaan ollut kannattavaa EU jäsenyydestä asti ja tuntipalkkakin on jusseilla 4 euroa! Eikö kannattaisi myydä noin tuottamaton elinkeino!

Olitko sinä ostamassa elinkeinoa, ja minä kun luulin että tiluksia...

• Rilla
        Kuppalainen kirjoitti:

Kunnant/kaupungit myyvät alle 1000 neliön tontteja noin 20 000 eurolla, paikasta riippuen, toki paljon halvemmallakin saa. Yleensä vanhaa pellonpohjaa, ei rantoja lähimaillakaan.

Että pientä suhteellisuudentajua voisi olla.

• dfx
        Kuppalainen kirjoitti:

Varmaan kannattaisi myydä! Mutta omistamisen ylpeys, perheen vaatimukset, vajaa käytöllä valmiiksi hankitut resurssit (suuri traktori), hilaavat kauppahinnat korkealle. Syntyy kysyntää enemmän kuin tarjontaa, tässä syy miksi tähän hetkeen pellon nettokassavirran lisäyksen pääomitetut arvot jäävät pienemmiksi kuin maksetut kauppahinnat. Lisäksi järvenranta tontit ovat todella rajallisia niitä ei löydy paljoa, varsinkaan Helsingin kupeesta.

• nimetön

ota yhteyttä mustialan yhteismetsään .

yksi osuus 16000 euroa, vastaa noin 7 ha metsää lisäksi pääset vaikka metsästämään

Etuna on se kun on niin lähellä!!!

• 305

Mä otan vaihdossa sen sun Eiran kolmion 15000ekellä.Perkkele taisin tarjota liikaa mut mänköö.

• vexi

Ihmetyttää joidenkin toljantereiden käsityksen etelä suomen järvenrantatonttien hinnoista. Yleensä niitä ei vaihdeta pois suvusta paitsi pieniä n 0,3- 0,5ha tontteja. Jos maatila järvenrannalla on hinta aivan toista.

Ei kukaan kait järvenranta maatilaa eiran kolmiansaan vaihda....varsinkaan tiheestä etelä suomesta. Paitsi jos on antaa metsää semmoiset 100ha tilalle ja tietysti sen kolmion jostain lähinurkasta!

• saat 10 ekee enemmän ku myöt pari minullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1268
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1013
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      868
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      860
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      815
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      192
      725
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      143
      721
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe