Minulla on nyt 6 perhettä. Kun yritän tallentaa pelin minulla ei näy uusi tallennus nappia ja en voi luoda enempää perheitä! Tämä alkoi heti on sain sims kissat ja koirat . Johtuuko se siitä?
Onko mitään keinoa että voin tallentaa enemmän kuin 6 perhettä?
Sims4 on lempi pelini. Voitteko auttaa :(?
En voi tallentaa enenpää kuin 6 peliä
1
189
Vastaukset
"Minulla on nyt 6 perhettä. Kun yritän tallentaa pelin minulla ei näy uusi tallennus nappia ja en voi luoda enempää perheitä! Tämä alkoi heti on sain sims kissat ja koirat . Johtuuko se siitä?"
En usko että johtuu siitä. (JOS johtuisi, netti pullistelisi valituksia ja virheilmoituksia Sims 4:n Kissat Ja Koirat-lisärin tallennusongelmista.)
"Onko mitään keinoa että voin tallentaa enemmän kuin 6 perhettä?
Sims4 on lempi pelini. Voitteko auttaa :(?"
Ei hajuakaan voinko auttaa, mutta ainahan sitä voi yrittää.
Jos mulla olisi tuon tapainen ongelma pelissä, tarkistaisin luullakseni 1) onko pelivalikossani kovin isoja cache-tiedostoja (localthumbcache.package) ja/tai lastException-tiedostoja. Jos olisi, tutkisin viimeisiä lastException-tiedostoja sen verran, että tietäisin saako niistä jotakin apua ongelmaan. Ellei saisi, heittäisin ne tiedostot roskiin ja kokeilisin auttoiko se jotain. (ne vievät tilaa ja jos niitä on paljon, niistä voi olla muutakin haittaa)
2) tarkistaisin onko tietokoneellani yleensäkään riittävästi tilaa siellä, minne peli yrittää tallentaa. Ellei, tekisin sinne tilaa. (joka TS4-tallennus käyttää tilaa keskimäärin esim. 4000... 8000 kt tapauksesta riippuen)
3) kokeilisin korjata pelin. Ellei siitä olisi mitään apua
4) vilkaisisin netistä onko muilla pelaajilla ollut vastaavaa ongelmaa - ja onko siihen löytynyt apuja
5) poistaisin pelin koneelta ja lataisin sen uudelleen.
Toivon, että muilla pelaajilla olisi antaa parempia ehdotuksia. Itse en ole ikinä kohdannut juuri tätä ongelmaa koneellani, joten kokemusta puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1301144
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52735