Kokemus

Skeptikko

Moikka!
Lueskelin näitä juttuja täällä ja itestäni voin sanoo sen verran etten oo ikinä hirveesti uskonu yliluonnolliseen.
Kuitenkin viikko sitten maanantaina koin itse ensimmäisen kokemuksen joka sai mut hysteeriseks pelosta.
Keskellä yötä kellonaikaa en tiedä tunsin että sänky meni alemmas viereltäni ja että joku tuli viereeni sängylle, vaikka poikaystäväni nukkui vieressä ja kissani hänen vieressä. Olin kauhuissani ja en uskaltanut avata silmiäni. Vähän aikaa "sen" oltua vierelläni tunsin jonkun päälläni enkä saanut enää henkeä kunnolla. Aloin olemaan todella peloissani ja yritin huutaa poikaystävääni nimellä jotta hän olisi herännyt mutta enpäs saanut ääntä suustani. En tiennyt enää mitä tehdä. Pidin silmät koko ajan kiinni. Lopulta happi alkoi olemaan vähissä ja tiesin että jos en nopeasti tekisi jotain taju menisi. En usko jumalaan enkä muuhunkaan kovin paljoa olen sellainen ihminen että uskon kun nään, mutta mieleeni tuli heti että aloin rukoilemaan. Se sai "sen" hellittämään ja sain taas henkeä. Lopulta kaikki oli ohi ja huusin itkunsekaisin tuntein poikaystäväni hereille. Hän ei tietenkään uskonut mua vaan sanoi että olen nähnyt unta. Mietin monta päivää tämän jälkeen että pakkohan mun oli nähdä unta ja toi oli vaan harhaa mut lopputulos oli kuitenkin se että olin hereillä!. Tiedän et tää tarina kuulostaa niin samanlaiselta ku moni muukin "kokemus" ja ymmärrän hyvin miksi joku ei halua uskoa näihin koska itse olin täysin samanlainen. En voi sanoa uskovani 100% vieläkään, mutta nyt olen kuitenkin avoimempi. Uskokaa kuitenkin se että en halua tuon tapahtuvan enää kertaakaan! Toinen tapahtuma jos sitä voi kutsua siksi tuli melkein tämän edellisen jälkeen seuraavana päivänä. Heräsin taas yöllä. Olin selälläni ja halusin kääntyä katsomaan paljon kello on. Kuitenkin valtava kauhu käski mun pitää silmät kiinni ja olla kääntymättä sinne suuntaan. Tunsin koko ajan jonkun seisovan sillä puolella ja tuijottavan mua. Varma en voi tuosta olla koska pidin taas silmät kiinni, ja tunne saattoi olla jälkivaikutus edellisyönä tapahtuvaan asiaan.

19

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

      Demonit, eli pahat henget ovat todellisia ja vaikuttaa meidän keskuudesssamme ja valtaa imisiä ja juuri tuolla tavala ne voi kokea ja se tunne kauhu on niistä lähtäisiä ja todistaa että nkymätttömässä maailmassa on elämää ja on myös se tonen maailma joka on hyvä ja siitä tulee päinvästainen vaikutus, kun ne vierailee eli
      hyvä, iloinen, turvallinen ja autuas olo.

      Pahoja henkiä vastaan on se rukous ainoa tehokas ase ja sitä ne pelkää, kun ne tiettää että Jumala kuulee ja Jeesuksen tähden Hän vastaa ja suttaaa uhria ja pelastaa jokaisen joka haluaa vapaaksi pahan kahleista ja tulla Jumalan lapseksi ja se tapahtuu kun rukoillaan että tule Jeesuas sydämeeni ja ota milnut lapseksesi ja minä haluan tunnustaa sinut ihmisten edessä ja ann minulle siihen voimaa ja rohkeutta. Kiitos että saan nyt uskoa sanasi mukaan kaikkki syntini asteeksi Jesesuksen nimessä aamen.

    • Terve!

      Tuo tarinasi oli kyllä pelottava ja ensimmäiseksi mieleeni tuli uniparalyysi eli unihalvaus.

      Yleensä tuohon kuuluu erittäin voimakas kauhun tunne ja tunnet, että joku, erittäin paha, on lähelläsi ja et pysty liikkumaan & huutamaan ja saatat nähdä pelottavia hahmoja.
      Unihalvaus on "vaaraton", mutta erittäin pelottava kokemus.

      Lisää aiheesta löydät täältä: (Tarvitset Adobe Acrobat Readerin)

      http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00054.pdf

      En usko, että demoni olisi vieraillut luonasi. En oikein itse usko niihin ja uskon, että kyseessä olisi voinut olla pikemminkin (ilkeä ?) kummitus/henki.

      -Orson

      • Jossain oli keskustelua tuommoisista. Jotkut oli useinkin heränny yöllä eikä ollu pytyneet liikkumaan tai jotakin. Monilla alkanut teini-iässä tämmöinen.


    • Markku.S

      Pystyn katsomaan näitä asioita ja huomaan että vaivanasi on alemman astraalitason olento.Olento on tullut jo kaksi vuotta sitten,heikkona hetkenäsi.Olento voidaan poistaa jos sitä pyydät joltakin taidon omaavalta.Hyvää asiassa on että sinulla ns.varpu taipuu,muutapa ei sitten ole.

      • Skeptikko

        Joo toi unihalvaus vaikuttaa aika samalta kokemukselta paitsi että pystyin liikkumaan koska hakkasin oikealla kädellä samalla tapahtuman aikana poikaystävääni koska en pystynyt hänelle huutamaan. Sen takia tiedänkin että en ollut unessa koska muistan elävästi kun hakkasin häntä ja se ei vaan heränny. Lopulta se kysy et miks hakkasin sitä! En muistanu kirjottaa tota lyömis kohtaa tohon ensimmäiseen osioon. Toi astraalihenkilöjuttu.... en ymmärrä koko ideaa. Mä en oikein oo mikään tietäjä näissä asioissa. Kiitti kuitenkin tosta unihalvaus tekstistä se on tosi mielenkiintonen ja hauska lukee jos oikeesti sellasen joskus kokee. Ja mielummin tietenkin haluisin tän olevan tieteellisesti todistettavissa ku se et miettii koko ajan mitä oikeesti on tapahtunut. Vähän täällä pelottaa nyt iltasin mennä nukkumaan ja varsinkin jos joutuu yksin öitä olemaan. Sillon sitä mielummin valvois ku menis sänkyyn ollenkaan. Demoneihin en usko itsekään. Ei täällä päivisin mitään ikinä tapahdu ja hauskaahan tässä onkin se että mitään ei oo yli vuoden asumisen aikani mitään tapahtunut. Täytyy vaan toivoo että se oli viimenen ja ensimmäinen kerta. Nyt kyllä ymmärrän niitä ihmisiä (kenen jutut vaikuttava todelta) kun kertovat tarinoitaan ja kokemuksiaan täällä. Varsinkin juuri sellaisia mitkä ovat verrattavissa tähän mun kokemukseen.
        Lisättävänä vielä ensimmäiseen osioon minkä kirjotin kiireessä töissä: että kun kerroin että joku oli päälläni, tunsin sen aivan kuin hän olisi käpertynyt kaulaani vasten maaten päälläni. Sen takia ihmettelenkin miksi en saanut enää henkeä, en tuntenut kuitenkaan kenenkään kuristavan tai painavan mua niin paljoa että sen takia hengitys olisi lamaantunut. Kuulostaa varmaan todella tyhmältä. Varsinkin niistä jotka lukevat näitä hymyssäsuin ja ajattelevat mitä hulluja me ollaan.


      • Skeptikko
        Skeptikko kirjoitti:

        Joo toi unihalvaus vaikuttaa aika samalta kokemukselta paitsi että pystyin liikkumaan koska hakkasin oikealla kädellä samalla tapahtuman aikana poikaystävääni koska en pystynyt hänelle huutamaan. Sen takia tiedänkin että en ollut unessa koska muistan elävästi kun hakkasin häntä ja se ei vaan heränny. Lopulta se kysy et miks hakkasin sitä! En muistanu kirjottaa tota lyömis kohtaa tohon ensimmäiseen osioon. Toi astraalihenkilöjuttu.... en ymmärrä koko ideaa. Mä en oikein oo mikään tietäjä näissä asioissa. Kiitti kuitenkin tosta unihalvaus tekstistä se on tosi mielenkiintonen ja hauska lukee jos oikeesti sellasen joskus kokee. Ja mielummin tietenkin haluisin tän olevan tieteellisesti todistettavissa ku se et miettii koko ajan mitä oikeesti on tapahtunut. Vähän täällä pelottaa nyt iltasin mennä nukkumaan ja varsinkin jos joutuu yksin öitä olemaan. Sillon sitä mielummin valvois ku menis sänkyyn ollenkaan. Demoneihin en usko itsekään. Ei täällä päivisin mitään ikinä tapahdu ja hauskaahan tässä onkin se että mitään ei oo yli vuoden asumisen aikani mitään tapahtunut. Täytyy vaan toivoo että se oli viimenen ja ensimmäinen kerta. Nyt kyllä ymmärrän niitä ihmisiä (kenen jutut vaikuttava todelta) kun kertovat tarinoitaan ja kokemuksiaan täällä. Varsinkin juuri sellaisia mitkä ovat verrattavissa tähän mun kokemukseen.
        Lisättävänä vielä ensimmäiseen osioon minkä kirjotin kiireessä töissä: että kun kerroin että joku oli päälläni, tunsin sen aivan kuin hän olisi käpertynyt kaulaani vasten maaten päälläni. Sen takia ihmettelenkin miksi en saanut enää henkeä, en tuntenut kuitenkaan kenenkään kuristavan tai painavan mua niin paljoa että sen takia hengitys olisi lamaantunut. Kuulostaa varmaan todella tyhmältä. Varsinkin niistä jotka lukevat näitä hymyssäsuin ja ajattelevat mitä hulluja me ollaan.

        Jos jollain muulla on samanlaisia kokemuksia niin niistä olis kiva kuulla.
        Tietenkin tällä tarkotan sellasia ihmisiä jotka puhuvat totta.


      • Skeptikko kirjoitti:

        Joo toi unihalvaus vaikuttaa aika samalta kokemukselta paitsi että pystyin liikkumaan koska hakkasin oikealla kädellä samalla tapahtuman aikana poikaystävääni koska en pystynyt hänelle huutamaan. Sen takia tiedänkin että en ollut unessa koska muistan elävästi kun hakkasin häntä ja se ei vaan heränny. Lopulta se kysy et miks hakkasin sitä! En muistanu kirjottaa tota lyömis kohtaa tohon ensimmäiseen osioon. Toi astraalihenkilöjuttu.... en ymmärrä koko ideaa. Mä en oikein oo mikään tietäjä näissä asioissa. Kiitti kuitenkin tosta unihalvaus tekstistä se on tosi mielenkiintonen ja hauska lukee jos oikeesti sellasen joskus kokee. Ja mielummin tietenkin haluisin tän olevan tieteellisesti todistettavissa ku se et miettii koko ajan mitä oikeesti on tapahtunut. Vähän täällä pelottaa nyt iltasin mennä nukkumaan ja varsinkin jos joutuu yksin öitä olemaan. Sillon sitä mielummin valvois ku menis sänkyyn ollenkaan. Demoneihin en usko itsekään. Ei täällä päivisin mitään ikinä tapahdu ja hauskaahan tässä onkin se että mitään ei oo yli vuoden asumisen aikani mitään tapahtunut. Täytyy vaan toivoo että se oli viimenen ja ensimmäinen kerta. Nyt kyllä ymmärrän niitä ihmisiä (kenen jutut vaikuttava todelta) kun kertovat tarinoitaan ja kokemuksiaan täällä. Varsinkin juuri sellaisia mitkä ovat verrattavissa tähän mun kokemukseen.
        Lisättävänä vielä ensimmäiseen osioon minkä kirjotin kiireessä töissä: että kun kerroin että joku oli päälläni, tunsin sen aivan kuin hän olisi käpertynyt kaulaani vasten maaten päälläni. Sen takia ihmettelenkin miksi en saanut enää henkeä, en tuntenut kuitenkaan kenenkään kuristavan tai painavan mua niin paljoa että sen takia hengitys olisi lamaantunut. Kuulostaa varmaan todella tyhmältä. Varsinkin niistä jotka lukevat näitä hymyssäsuin ja ajattelevat mitä hulluja me ollaan.

        Olen pari kertaa elämässäni herännyt siihen, että en ole saanut happea ja alkanut haukkomaan henkeä, yleensä myös tuntenut jonkin pahan läsnäolon. Tämä on tapahtunut todella harvoin, mutta todella epämiellyttäviä ovat kokemukset olleet.
        Epäilen, että minun kohdallani on kyse lievemmästä unihalvauksesta...


      • Skeptikko
        Miyo kirjoitti:

        Olen pari kertaa elämässäni herännyt siihen, että en ole saanut happea ja alkanut haukkomaan henkeä, yleensä myös tuntenut jonkin pahan läsnäolon. Tämä on tapahtunut todella harvoin, mutta todella epämiellyttäviä ovat kokemukset olleet.
        Epäilen, että minun kohdallani on kyse lievemmästä unihalvauksesta...

        Kyl se on välillä aika karmasevaa olla himassa varsinkin yksin ku tuntee että joku katselee koko ajan. Tietenkin tää voi johtua pelkästään hermoista että sitä alkaa kuvittelee kaikenlaista. Mut joskus sitä vaan nousee niskakarvat pystyyn yllättäen.


      • Skeptikko kirjoitti:

        Kyl se on välillä aika karmasevaa olla himassa varsinkin yksin ku tuntee että joku katselee koko ajan. Tietenkin tää voi johtua pelkästään hermoista että sitä alkaa kuvittelee kaikenlaista. Mut joskus sitä vaan nousee niskakarvat pystyyn yllättäen.

        Yöllisestä kokemuksestasi, ensimmäinen kerta on pahin. Jos sinulla ei ole ennen kokemusta ollut noita tuntemuksia niin aika varmasti ne johtuu siitä.


      • Toivottavasti
        Miyo kirjoitti:

        Yöllisestä kokemuksestasi, ensimmäinen kerta on pahin. Jos sinulla ei ole ennen kokemusta ollut noita tuntemuksia niin aika varmasti ne johtuu siitä.

        Siitä se varmaan johtuu.
        Jos tollasta alkaa tapahtumaan useamminkin muutan todella nopeasti muualle.
        Helsingissä vaan on aika vaikee saada muutenkin asuntoa ja syyks ei taida kelvata yliluonnoliset tapahtumat.
        Ite en tiedä tosta asunnosta mitään muuta ku että se on rakennettu vajaa 25 vuotta sitten.
        Elikkäs aika uus rakennus.


      • Toivottavasti kirjoitti:

        Siitä se varmaan johtuu.
        Jos tollasta alkaa tapahtumaan useamminkin muutan todella nopeasti muualle.
        Helsingissä vaan on aika vaikee saada muutenkin asuntoa ja syyks ei taida kelvata yliluonnoliset tapahtumat.
        Ite en tiedä tosta asunnosta mitään muuta ku että se on rakennettu vajaa 25 vuotta sitten.
        Elikkäs aika uus rakennus.

        Kysyisin vielä tuosta asunnostasi.
        Onko asunnossasi tapahtunut jotain muuta ei-normaalia, kuten outoja ääniä (askelia) tai olet nähnyt varjoja seinillä jne.

        En haluaisi pelotella, mutta jos todella asunnossasi kummittelee ja muutat pois, niin tämä kummitus voi myös muuttaa mukanasi.
        Yksi tälläinen tarina löytyy "Kummitus kävi taloksi"-linkistä, joka löytyy mm. profiilini linkeistä.

        -Orson


      • Skeptikko
        Orson kirjoitti:

        Kysyisin vielä tuosta asunnostasi.
        Onko asunnossasi tapahtunut jotain muuta ei-normaalia, kuten outoja ääniä (askelia) tai olet nähnyt varjoja seinillä jne.

        En haluaisi pelotella, mutta jos todella asunnossasi kummittelee ja muutat pois, niin tämä kummitus voi myös muuttaa mukanasi.
        Yksi tälläinen tarina löytyy "Kummitus kävi taloksi"-linkistä, joka löytyy mm. profiilini linkeistä.

        -Orson

        Enpä voi sanoo että olisin muuta ei-normaalia nähnyt tai kuullut. Vanhassa asunnossa kun olin noin 11 vuotias lasi lensi keskeltä pöytää seinään. Olin vielä niin nuori silloin ja olen muuttanut kaksi kertaa sen jälkeen. Ainoa ei-normaali tapahtuma on juuri tuo edellä mainittu yöllinen tapahtuma ja tietenkin tuo lasi juttu mistä on jo yli 10 vuotta. Tietenkin tunnen aina välillä että joku katselisi, mutta se saattaa johtua hermoista.


      • Skeptikko
        Orson kirjoitti:

        Kysyisin vielä tuosta asunnostasi.
        Onko asunnossasi tapahtunut jotain muuta ei-normaalia, kuten outoja ääniä (askelia) tai olet nähnyt varjoja seinillä jne.

        En haluaisi pelotella, mutta jos todella asunnossasi kummittelee ja muutat pois, niin tämä kummitus voi myös muuttaa mukanasi.
        Yksi tälläinen tarina löytyy "Kummitus kävi taloksi"-linkistä, joka löytyy mm. profiilini linkeistä.

        -Orson

        en muuten vaan löydä sitä linkki tuohon Kummitu kävi taloksi keskusteluun. Laitoin sen myös hakusanaksi mutta ei vaan onnistu.
        Taitaa olla liian helpossa paikassa mulle.
        Miten se on mahdollista että se muuttaisi mukana? Eikös yleensä nuo henkimaailman olennot ole kiinni paikkaan jossa he yleensä oleskelevat? Tarkoitatko tällä että joudun ehkä kärsimään tuosta koko elämäni?! Ei siinä mitään jos se paljastuu "kiltiksi" mutta jos sillä on takana väkivaltainen tausta niin yleensä ne eivät ole hyvätahtoisia.


      • Skeptikko kirjoitti:

        en muuten vaan löydä sitä linkki tuohon Kummitu kävi taloksi keskusteluun. Laitoin sen myös hakusanaksi mutta ei vaan onnistu.
        Taitaa olla liian helpossa paikassa mulle.
        Miten se on mahdollista että se muuttaisi mukana? Eikös yleensä nuo henkimaailman olennot ole kiinni paikkaan jossa he yleensä oleskelevat? Tarkoitatko tällä että joudun ehkä kärsimään tuosta koko elämäni?! Ei siinä mitään jos se paljastuu "kiltiksi" mutta jos sillä on takana väkivaltainen tausta niin yleensä ne eivät ole hyvätahtoisia.

        Siis tuo mainitsemani "kummitus kävi taloksi"-linkki on suomalainen flash-video, jossa on neljä tarinaa, joista yksi on tuo mainitsemani "olento seuraa perhettä toistuvasti".

        Tässä on linkki:

        http://www2.helsinginsanomat.fi/klik/kummitus2001/kummitus.html

        Yleensähän pidetään, että aaveet olisivat kiinni tietyssä paikassa, mutta näihän ei taida ollakkaan... ainakaan aina.

        Olen lukenut näiden "ghost hunter:eiden" kertomuksia ja niissähän kehotetaan "puhdistautumaan" esim. hautausmaareissun tai muun kummitus-kyttäys tuokion jälkeen, ettei henki seuraisi sinua sieltä kotiisi.
        Eli yleensä pappi (?) hoitaa nämä rituaalit.

        En usko, että joudut kärsimään tuosta koko ikäsi, tietenkin juuri pelko ruokkii noita haamuja.
        Sanotaan, että mikään aave ei ole ilkeä, mutta jos sellaisen kohdatessa pelästyt kauheasti, niin kummitus voi käyttäytyä uhkaavammin ja olla "ilkeämpi".

        Lopuksi; voithan käskeä sitä häipymään: mene vaikka olohuoneeseen ja pyydä sitä lähtemään (älä kuitenkaan huuda liian kovaa).
        Hyvällä tuurilla tilanne normalisoituu, jos nyt koko kummitusta onkaan.

        -Orson


      • skeptikko
        Orson kirjoitti:

        Siis tuo mainitsemani "kummitus kävi taloksi"-linkki on suomalainen flash-video, jossa on neljä tarinaa, joista yksi on tuo mainitsemani "olento seuraa perhettä toistuvasti".

        Tässä on linkki:

        http://www2.helsinginsanomat.fi/klik/kummitus2001/kummitus.html

        Yleensähän pidetään, että aaveet olisivat kiinni tietyssä paikassa, mutta näihän ei taida ollakkaan... ainakaan aina.

        Olen lukenut näiden "ghost hunter:eiden" kertomuksia ja niissähän kehotetaan "puhdistautumaan" esim. hautausmaareissun tai muun kummitus-kyttäys tuokion jälkeen, ettei henki seuraisi sinua sieltä kotiisi.
        Eli yleensä pappi (?) hoitaa nämä rituaalit.

        En usko, että joudut kärsimään tuosta koko ikäsi, tietenkin juuri pelko ruokkii noita haamuja.
        Sanotaan, että mikään aave ei ole ilkeä, mutta jos sellaisen kohdatessa pelästyt kauheasti, niin kummitus voi käyttäytyä uhkaavammin ja olla "ilkeämpi".

        Lopuksi; voithan käskeä sitä häipymään: mene vaikka olohuoneeseen ja pyydä sitä lähtemään (älä kuitenkaan huuda liian kovaa).
        Hyvällä tuurilla tilanne normalisoituu, jos nyt koko kummitusta onkaan.

        -Orson

        Ok täytyypi katella miten tilanne tästä kehittyy jos tollasta ei enää tapahdu voin laittaa koko jutun väsymyksen tai just sen unihalvauksen piikkiin.
        Jos jatkuu niin otanpa selvää minkälainen "henki" mua oikein piinaa.


      • Orson kirjoitti:

        Siis tuo mainitsemani "kummitus kävi taloksi"-linkki on suomalainen flash-video, jossa on neljä tarinaa, joista yksi on tuo mainitsemani "olento seuraa perhettä toistuvasti".

        Tässä on linkki:

        http://www2.helsinginsanomat.fi/klik/kummitus2001/kummitus.html

        Yleensähän pidetään, että aaveet olisivat kiinni tietyssä paikassa, mutta näihän ei taida ollakkaan... ainakaan aina.

        Olen lukenut näiden "ghost hunter:eiden" kertomuksia ja niissähän kehotetaan "puhdistautumaan" esim. hautausmaareissun tai muun kummitus-kyttäys tuokion jälkeen, ettei henki seuraisi sinua sieltä kotiisi.
        Eli yleensä pappi (?) hoitaa nämä rituaalit.

        En usko, että joudut kärsimään tuosta koko ikäsi, tietenkin juuri pelko ruokkii noita haamuja.
        Sanotaan, että mikään aave ei ole ilkeä, mutta jos sellaisen kohdatessa pelästyt kauheasti, niin kummitus voi käyttäytyä uhkaavammin ja olla "ilkeämpi".

        Lopuksi; voithan käskeä sitä häipymään: mene vaikka olohuoneeseen ja pyydä sitä lähtemään (älä kuitenkaan huuda liian kovaa).
        Hyvällä tuurilla tilanne normalisoituu, jos nyt koko kummitusta onkaan.

        -Orson

        Kun tuntuu, että meillä kotona olisi jotain... Tuntuu tyhmältä puhua "kotona on henkiä" tyylillä. No kuitenkin tuntuu, että ei ole yksin.
        Olen ajatellut tuota, että menee viakkapa olohuoneeseen ja pyytää poistumaan. En ole pystynyt siihen kun kuvittelen itseni puhumassa tyhjälle.
        Kellään muulla talossa ei ole mitään outoja tuntemuksia ja kissatkin on kaikki käyttäytynyt normaalisti. Olen ehkä liikaa lukenut näitä juttuja tältä palstalta. Ei voi olla lukematta kun on niin helvetin mielenkiintoisia.

        Olen nähnyt tuon flash-videon. Siitä keskusteltiin eräällä ilmailuun ja lentosimulaattoreihin liittyvällä foorumilla. Tai ainakin luulen niin. Töissä en viitti katsoa mitään outoja linkkejä. Luulee vielä minua hulluksi :)

        Kaksi outoa tapahtumaa ei meinaa, että joutuisi kärsimään koko ikänsä. Kaikillehan jotain outoa tapahtuu. Eilen muistin kun pienenä katsoin yhtä taulua meidän ruokailuhuoneessa, niin se vaan tippu siitä mun nenän edessä.

        Jos kummitukset loukkaantuu jos niitä säikähtää. Ei ihme jos alkaa käyttäytymään uhkaavammin. Minäkin alkaisin jos mua juostaisiin aina karkuun, tai jotain vastaavaa.

        Pystyykö kummitus kirjoittamaan? Olen ajatellut että laittaa jonnekkin lapun johon sitten on laittanut kirjoituspyynnön. Tai esineen ja lapun jossa lukee "Ota pois". Hulluksi mua varmaan taas luultaisiin, mutta onhan sitä kiva kokeilla.


      • Skeptikko
        lammas-jr kirjoitti:

        Kun tuntuu, että meillä kotona olisi jotain... Tuntuu tyhmältä puhua "kotona on henkiä" tyylillä. No kuitenkin tuntuu, että ei ole yksin.
        Olen ajatellut tuota, että menee viakkapa olohuoneeseen ja pyytää poistumaan. En ole pystynyt siihen kun kuvittelen itseni puhumassa tyhjälle.
        Kellään muulla talossa ei ole mitään outoja tuntemuksia ja kissatkin on kaikki käyttäytynyt normaalisti. Olen ehkä liikaa lukenut näitä juttuja tältä palstalta. Ei voi olla lukematta kun on niin helvetin mielenkiintoisia.

        Olen nähnyt tuon flash-videon. Siitä keskusteltiin eräällä ilmailuun ja lentosimulaattoreihin liittyvällä foorumilla. Tai ainakin luulen niin. Töissä en viitti katsoa mitään outoja linkkejä. Luulee vielä minua hulluksi :)

        Kaksi outoa tapahtumaa ei meinaa, että joutuisi kärsimään koko ikänsä. Kaikillehan jotain outoa tapahtuu. Eilen muistin kun pienenä katsoin yhtä taulua meidän ruokailuhuoneessa, niin se vaan tippu siitä mun nenän edessä.

        Jos kummitukset loukkaantuu jos niitä säikähtää. Ei ihme jos alkaa käyttäytymään uhkaavammin. Minäkin alkaisin jos mua juostaisiin aina karkuun, tai jotain vastaavaa.

        Pystyykö kummitus kirjoittamaan? Olen ajatellut että laittaa jonnekkin lapun johon sitten on laittanut kirjoituspyynnön. Tai esineen ja lapun jossa lukee "Ota pois". Hulluksi mua varmaan taas luultaisiin, mutta onhan sitä kiva kokeilla.

        Oikeessa oot tosta et näistä asioista ei voi ihan jokaisen ihmisen kanssa puhuu, koska suurin osa ei näihin kuitenkaan usko. Enhän mäkään nyt 100% usko vieläkään. mietin kanssa sitä että jos alkaisin puhumaan sille kummitukselle niin vois kyllä ainakin mua alkaa vaan enemmän pelottaa jos odotan siltä jotain vastausta tai reaktioo. Tänään on kotona taas oltava yö yksin ja voin sanoo että en odota sitä ihan innolla. Totta puhut kaksi ei-normaalia tapahtumaa ei vielä sano että joutuisin kärsimään näistä koko elämäni, mutta olisihan se mukavaa ettei joutuisi kärsimään ollenkaan. Se että kummitukset loukkaantuu että heitä pelkää, niin se voi olla, mutta se on normaali ihmisen reaktio pelätä jos ei tiedä mikä on kyseessä ja varsinkin jos puhutaan kuolleista ihmisistä. Onhan se varmaan niinkin että jos on kohdannut tämän "hengen" useaan otteeseen niin siihen tottuu ja pelkääminen unohtuu, mutta luulen että jokaisella ihmisellä se ensimmäinen reaktio on pelko. Ei niiden kannata ottaa välttämättä kaikkea henkilökohtaisesti :).


      • Tomppa
        lammas-jr kirjoitti:

        Kun tuntuu, että meillä kotona olisi jotain... Tuntuu tyhmältä puhua "kotona on henkiä" tyylillä. No kuitenkin tuntuu, että ei ole yksin.
        Olen ajatellut tuota, että menee viakkapa olohuoneeseen ja pyytää poistumaan. En ole pystynyt siihen kun kuvittelen itseni puhumassa tyhjälle.
        Kellään muulla talossa ei ole mitään outoja tuntemuksia ja kissatkin on kaikki käyttäytynyt normaalisti. Olen ehkä liikaa lukenut näitä juttuja tältä palstalta. Ei voi olla lukematta kun on niin helvetin mielenkiintoisia.

        Olen nähnyt tuon flash-videon. Siitä keskusteltiin eräällä ilmailuun ja lentosimulaattoreihin liittyvällä foorumilla. Tai ainakin luulen niin. Töissä en viitti katsoa mitään outoja linkkejä. Luulee vielä minua hulluksi :)

        Kaksi outoa tapahtumaa ei meinaa, että joutuisi kärsimään koko ikänsä. Kaikillehan jotain outoa tapahtuu. Eilen muistin kun pienenä katsoin yhtä taulua meidän ruokailuhuoneessa, niin se vaan tippu siitä mun nenän edessä.

        Jos kummitukset loukkaantuu jos niitä säikähtää. Ei ihme jos alkaa käyttäytymään uhkaavammin. Minäkin alkaisin jos mua juostaisiin aina karkuun, tai jotain vastaavaa.

        Pystyykö kummitus kirjoittamaan? Olen ajatellut että laittaa jonnekkin lapun johon sitten on laittanut kirjoituspyynnön. Tai esineen ja lapun jossa lukee "Ota pois". Hulluksi mua varmaan taas luultaisiin, mutta onhan sitä kiva kokeilla.

        Siskolla ollu vastaavia kokemuksia.


      • kauhun tunteesta
        Skeptikko kirjoitti:

        Jos jollain muulla on samanlaisia kokemuksia niin niistä olis kiva kuulla.
        Tietenkin tällä tarkotan sellasia ihmisiä jotka puhuvat totta.

        Ensimmäinen kokemus oli 20v sitten kun asuin vielä äitini luona. Se toistui kahtena peräkkäisenä yönä aivan samanlaisena; nukun kyljelläni kasvot seinään päin kunnes herään aamuyöstä aivan sairaalloiseen kauhun tunteeseen. Olen varma että takanani on jotain kammottavaa, enkä kuolemaksenikaan uskalla katsoa selkäni taakse. Tähän kokemukseen liittyi mukaan jotain voimakasta "suhinaa"...kuitenkin parin minuutin päästä tuo kauhun tunne ja suhina hävisivät.
        Ja seuraavana yönä sama juttu...

        Sitten menikin syksyyn -2006 kunnes koin mitään vastaavaa. Nukuin talomme alakerrassa sohvalla (kuten miehet joskus joutuvat;)). Heräsin yöllä siihen kuinka minua vedettiin käsistä ylös sängystä istumaan! Sama kova suhina kuului jälleen, ja myös kauhun tunne oli jälleen läsnä. Mutta tällä kertaa en antanut kauhun tunteelle sellaista valtaa kuin viimeksi, vaan aikuisempana pystyin olemaan pelkäämättä ja tarkkailla ympäristöäni ja sitä mitä minulle tapahtuu. ENsiksi vakuutuin siitä että en ollut unessa. Toiseksi sain vakuutettua itseni myös siitä että jokin näkymätön voima oikeasti veti minua ylös, ja vielä istuma-asennosta edelleen ylöspäin. Yritin nykiä ja riuhtoa vastaan, ja yllättäen sainkin itseni irti. Samalla kun rojahdin selälleni sohvalle, niin tuo suhina loppui ja kauhun tunne hävisi.

        Varmaan erikoisin kokemus koskaan elämässäni. Kuulisin mielelläni vastaavia kokemuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe